Nyt on mullakin honkkari pihassa. Ei voi paljoa enempää ketuttaa. Kolme tankillista ajoin ja sitten multa loppui hermot (servot) kesken. Kaksi kaasu/jarru servoa simahti perätysten.
Edellinen omistaja sanoi että RTR servot tulee mukana. Ja että kannattaa tarkistaa ne kun oli vaan hätäsesti laittanu paikoilleen. No minä sitten ajattelin että laitanpa krossarista paremman kaasu servon paikoilleen (hitec HS-924MG). Ja pakista kaivoin uuden Hitec HS-5945MG digiservon ohjaukseen, vastaria ei ollut autossa olleskaan, joten rosvosin senkin krossarista.
Ensimmäinen servo meni jumiin ja rupes haiseen vanhalta radiolta. Luulin että se meni sen takia, että jarrut oli säädetty tosi kireiksi, aina kun jarrutti niin kaikki pyörät meni suttiin. No siitäpä sitten servon vaihtoon ja jarrujen säätöön. jarruista tuli hyvät, toppaa sopivasti, ainakin minun mielestäni. Ja mietsi naama
onnesta soikeena ajaan, ekan tankkauksen jälkeen ajoa ja kaasarin säätöä noin viis minuuttia ja taas servo moro (RTR vakio kaasu servo). Siitä ei kuulu pihaustakaan.
Mistähän tuollanen voi johtua, ensin luulin jarrujen takia, mutta kun toinen heti perään laukee niin minä en enää ole varma mistään. Voiko tollanen mitenkään johtua vastarista? Jos vaikka ois ottanu siipeen siirrossa ja tekee noin? Vai onko mulla vaan aivan sairaan huonoo tuuria? Vai voiko se siltikkin johtua jarrun/kaasun säädöistä tai muusta säädöstä? Kertokaa jos on ideoita mistä noi vois johtua. Multa loppui ideat ja kaasuservot, enkä uskalla enää laittaa krossarin ohjausservoo siihen, jos sekin kämähtää heti.