Radassa on röykkyjä, mutta ei kuitenkaan sellaisia röykkyjä johon koko auto katoaa.
Sanoisin, että kannattaa kokeilla tasaisemmallakin radalla. Lavankoon olisi ehkä saannut olla vielä isompireikäiset männät.
Vähemmän packia iskareissa niin auto hyppää huonommin, mutta Lavangossa hyppäsi vielä ihan hyvin. Kuten sanoit, jos on liian vähän packia niin auto sattaa myös pohjata röykyissä, jolloin perä pompahtaa sen takia.
Kick-up edessä oli max eli 5 astetta.
Kyoshon ja Hobaon jousissa on vähän eroa. Hobaon siniset ovat löysemmät, kun kyoshon siniset, mutta hobaon valkoiset ovat samat, kun kyoshobn siniset ainakin TWF8-sivun mukaan.
Mulla ei ainakaan vielä homannut, että jouset olisi ottannut kiinni iskarinrunkoon.
Mutkaan sisään ohjautuvuutta saat parannettua, jos laitat haritusta etupäähän.
Suosittelen kokeilemaan setupia salon radalla.