Yksi mutkalinkki, parit etu tukivarret, muutama etuhubi ja kääntöpala, yhdet siiven kumilenkit, burmalaisesta tinasta valetut vantit vaihdettu titaanisiin, edestä top plate (mihin iskaritorni tulee kiinni), muutama Shumin vanne.
Siinä kahden auton saldo tähän mennessä, kieseillä ajettu sisällä noin 20 akullista ja Lavangon rankalla M8 radalla yhteensä 15 akullista. Voi sanoa että autot on yllättävän kestäviä, oletin että M8 paanalla saa kerätä palasia mutta kärryt kestää aika hurjiakin källejä.
Mahottomasti varaosia ei kannata pakkiin hamstrata, linkkipäät (mutka/suora) ja ripustusten osat sekä luonnollisesti titaanivantit, en ymmärrä miksi kisaversioon laitetaan tollaset leluautojen vantit. Etu iskaritelineeseen jos tekee alumiinista L-palan vahvikkeeksi niin ei hajoa sieltäkään vaikka tulee torni edellä alas. Diffillä ei ole kasauksen jälkeen kuin ajettu ja toimii edelleen herkästi eikä luista.
Ehkä kestävin 1:10 krossari mitä meillä on ollut.