Jos sulla on kytkinjousi poikki niin auto kulkee kokoajan eteenpäin käynnissä ollessaan, eli sen pitäisi havaita helposti jos kytkinjousi on poikki.(eli "pukin" päällä käynnistäessä renkaat pyörii kokoajan jos jousi on poikki, siis myös "hiljaisella" tyhjäkäynnillä)
En tiedä käsitinkö väärin tuon sininen haitari jutun...siis tyhjäkäynti"ruuvihan" ei ole siinä luistin päässä vaan viistosti kaasarin kyljessä.
Eli onko sulla luisti auki hieman että sillä on edes mahdollisuudet käydä tyhjäkäyntiä...
Vai viittasitko tuolla haitari jutulla että alapää olisi ehkä säädetty liian rikkaalle...sillähän se selviää kun kokeilet ruuvaa laihemmalle.
Tuolta löytyy hyvää faktaa rc autoista..
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/index.html..ja samalla periaatteella ne kyöstinkin koneet säädetään.
Paha täällä netissä näitä on säädellä kun koneen käynnin kuuleminen auttaisi paljon.
Ja kone ei ole ihan väljä..? ..väljät koneet ei tuppaa toimimaan kun käyvät lämpimäksi ja ne ei vastaa säätöihin kunnolla.
edit: oho, nyt vasta "hokasin"....siis veto loppui koneen käydessä. Eli auto ei liikkunut ja kone kyllä kävi? Jos noin niin voimansiirrosta sulla on jotain rikki, esim. kytkinkello tai spurri...tai kone on vain päässyt liikkumaan.