61
Sähköautot / elektroninen nopeudensäädin
« : 31.03.05 - klo: 10.50 »Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Lainaus käyttäjältä: "GolluB"v3:ssa ei ole minkäänlaista nappia tms. siksi sen joutuu konffimaan jokakerta uusiksi.
En katsoisi, että kyseinen nopeudensäädin vaatisi ohjelmoinnin jokaisella kerralla erikseen, koska nopari hakee säätönsä itse virtojen kytkemisen jälkeen. Tällaisia nopareita on myöskin muita olemassa. Lisäksi minä ainakin kytken virrat autoon lähettimen ollessa neutraaliasennossa.
vaatii se sikäli konffimisen, että jos päätätkin peruuttaa ensimmäiseksi, määrittyy lähettimen peruutus-suunta auton eteenpäinmenoksi ja päinvastoin. (muistelisin)
ote gm:n manuaalista:
"As soon as the system components are connected correctly, the
controller determines the zeropoint, and the red LED glows.
If the LED does not glow, move the throttle stick first to the "full
throttle”position, then the "fullbrake” position. If you like,you can
drive away immediately when the LED goes out, but if you do this,
be sure to move the stick to full throttle during the initial phase of
acceleration, so that the controller correctly detects the full throttle point.
That's all there is to it!
Your controller is now fully set up. If the process has been
completed correctly, the LED will now glow at full throttle, zero
andfullbrake/fullreverse."