Kirjoittaja Aihe: Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä  (Luettu 158983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #480 : 15.12.05 - klo: 22.12 »
Esim. minulla on Hpi:n Plymounth hemi cuda kori, enkä pääse tuolla kisaamaan nyt :?  En ainakaan uutta koria halua ostaa kisoja varten :evil:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #481 : 15.12.05 - klo: 22.24 »
Ja hermanni viellä, mistä kuvittelet että tuo sääntö on minun keksimä juttu, se on puhtaaksi meidän ubalaisten yhteinen päätös. Sitä paitsi nuo vakio koneet ovat hyvää laatua(tietysti on poikkeuksia) esim minun permax kesti minulla yli 100 akullista kunnes sen möin pois ja vielä potkii ilosesti ja nuo vakio koneet meidän seurassa niin n 100 akullista ajat noilla vakio koneella ja niiden hinnat ovat n,10e. Pitää muistaa viellä että hiiletön moottori takuu varmasti syö autoakin enemmän kuin nuo vakio koneet. Mutta mikä tärkeintä on että kuin joku aloittelija/harrastaja tulee tuonne kisaan noilla hiilettömällä koneella niin ei kenelläkään ole sen jälkeen hauskaa, ymmärrät varmasti mistä puhun. Jos kisa ajettaisi tuolla tattarisuon asvaltti radalla niin silloin tietysti tuo hiiletön on aivan ehdoton, se paikka missä me ajetaan ei todellakaan ole tehty noille hiilettömällä koneelle ja se on jo todettu.
Ja muistakaas nyt ei se ole minä joka on nuo säännöt tehny/keksinyt/laatinut. Nämä säännöt koskevat tätä kisaa mitä ollaan järkkäämässä ei mihinkään muuhun..
Sitä minä ihmettelen kuin näitä monstereita on kaikan kokoisia niin miksi te ette tee tuosta luokasta hyvin yksikertainen eli  silee runkoiset erikseen ja nuo muut rungot erikseen katsomatta moottori ja painon kokoon :cry:
Eikös olis kiva kuin säännöt olisit yksinkertaiset ja ei tarvitse miettiä että onko nyt tuo kone sallittu vai viilattu.
Jerzi

PS Hermanni mikä on sinun mielestä lyhyt ikäinen kone.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #482 : 15.12.05 - klo: 22.30 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
innostuin jo teidän 1/18 luokasta mutta tuo että harjattomia ei sallita "latisti" koko idean, siksi että en enään aio tuhlata rahojani harjallisiin koneisiin koska ne ovat lyhytikäisiä (Varsinkin verrattuna harjattomiin).
Jo kaksi kappaletta hyviä harjallisia (Esim Multiplex 280BB) moottoreita maksaa yhden 280-300 kokoisen harjattoman moottorin verran, siksi varsinkaan en ymmärrä "tuhlata" harjattomiin lausahdusta (Asiahan on päinvastoin pitkällä aikavälillä).


Huom.
Tällähetkellä harjattomia ei sallita koska ei olla päästy tutkimaan mihin kohtaan raja vedetään.

Ideana on pitää luokka tasaväkisenä ja autot hauskoina ajaa.
Mikäli nyt sallittaisiin harjattomat niin siellä näkisi parilla jampalla ties mitä Mamba settejä jotka maksavat mitä maksavat ja tehoa on 20 kertaa liikaa.

Homman idea on siinä että RTR autolla voi kaikki osallistua ja pärjätä sillä tehojen puolesta.

Mietippäs kumpiko on aloittelevalla juniorilla mukavampaa.
Hommata samantien uuteen autoon moottori/nopari setti jotta pysyy porukan perässä edes suoralla, vai hommata mikä tahansa luokkaan kelpaava auto RTR versiona ja pysyä sillä kaikkien perässä.

Tehot riittää ainakin asson RTR autossa erittäin hyvin jo vakiona kisaamiseen. Tehoa jopa niin paljon että keulaa nostaa matto osuuksilla.

Harjattomat eivät ole poissuljettu vaihtoehto, vaan etsimme kokoajan settiä jonka hankintahinta on fiksu ja tehot kohillaan. Heti kun se löytyy niin ne sallitaan kisoihin, mutta tietyn tehon rajoissa.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #483 : 15.12.05 - klo: 22.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Ja Jerzille vielä, innostuin jo teidän 1/18 luokasta mutta tuo että harjattomia ei sallita "latisti" koko idean, siksi että en enään aio tuhlata rahojani harjallisiin koneisiin koska ne ovat lyhytikäisiä (Varsinkin verrattuna harjattomiin).


Joo, siis pojilla on hieman eri tasolla viritetyt koneet noissa mini-autoissa ja niissä tosiaan ne koneet kestää ihan tarpeeksi pitkään. Ja kun kilsat on täynnä niin uutta max parin kympin konetta kehiin. En itsekään näe järkeä, että hommaan pitäisi heti hommata 80euron hiiletön setti (jonka ajettavuuskaan tuskin on niin hyvä kuin normikoneessa).

PS. käsi ylös kenen 1:1 autossa on hiilellinen lämppärinpuhaltimen moottori? Kuinka usein olette sorvanneet sitä tai vaihtaneet hiilet?
---

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #484 : 15.12.05 - klo: 23.13 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

PS. käsi ylös kenen 1:1 autossa on hiilellinen lämppärinpuhaltimen moottori? Kuinka usein olette sorvanneet sitä tai vaihtaneet hiilet?


OT:ta on, mutta kun nyt kerran kysyit niin.....
Mulla on tommonen -99 Nissan Almera 2.0 Dsl, kilometrejä 305.000 ja siihen vaihdoin hiilien loppumisen takia koko puhaltimen moottorin tossa edellisviikonvaihteessa. Eli aika pitkälle orkkismoottorilla pääsi, tosin monet menee pidemmälle. Auto on ollut lapissa pitkän tovin ennen minulle päätymistä, joten sillä voi olla kestoikään vaikutusta.

Eihän nämä kyllä 1/18 sääntökeskustelusivu ole, vai olenko ymmärtänyt otsikon ihan väärin. Liittyy tietysti hyvin häilyvästi tuon sääntöjen tiukkuuden kautta, mutta silti, kamoon......
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #485 : 16.12.05 - klo: 09.05 »
Olen samaa mieltä että ne eivät sovikkaan tännä mutta mitä sinun harjaton kone joka on sinun 1/1 autossa kiinni sitten, se kuuluu myös tänne vai :mrgreen:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #486 : 16.12.05 - klo: 09.21 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Ja hermanni viellä, mistä kuvittelet että tuo sääntö on minun keksimä juttu, se on puhtaaksi meidän ubalaisten yhteinen päätös. Sitä paitsi nuo vakio koneet ovat hyvää laatua(tietysti on poikkeuksia) esim minun permax kesti minulla yli 100 akullista kunnes sen möin pois ja vielä potkii ilosesti ja nuo vakio koneet meidän seurassa niin n 100 akullista ajat noilla vakio koneella ja niiden hinnat ovat n,10e. Pitää muistaa viellä että hiiletön moottori takuu varmasti syö autoakin enemmän kuin nuo vakio koneet. Mutta mikä tärkeintä on että kuin joku aloittelija/harrastaja tulee tuonne kisaan noilla hiilettömällä koneella niin ei kenelläkään ole sen jälkeen hauskaa, ymmärrät varmasti mistä puhun. Jos kisa ajettaisi tuolla tattarisuon asvaltti radalla niin silloin tietysti tuo hiiletön on aivan ehdoton, se paikka missä me ajetaan ei todellakaan ole tehty noille hiilettömällä koneelle ja se on jo todettu.
Ja muistakaas nyt ei se ole minä joka on nuo säännöt tehny/keksinyt/laatinut. Nämä säännöt koskevat tätä kisaa mitä ollaan järkkäämässä ei mihinkään muuhun..
Sitä minä ihmettelen kuin näitä monstereita on kaikan kokoisia niin miksi te ette tee tuosta luokasta hyvin yksikertainen eli  silee runkoiset erikseen ja nuo muut rungot erikseen katsomatta moottori ja painon kokoon :cry:
Eikös olis kiva kuin säännöt olisit yksinkertaiset ja ei tarvitse miettiä että onko nyt tuo kone sallittu vai viilattu.
Jerzi

PS Hermanni mikä on sinun mielestä lyhyt ikäinen kone.


En Jertzi ajatellutkaan että sääntö olisi ollut sinun keksimäsi, "heitin" vain kysymyksen sinulle kuin kommentoit ko asiaa täällä (Luin kyllä viestisi huolella).
Totta että Multiplex Permax 280BB on varmaan kestävin harjallinen kokoluokassaan mitä maa päällään kantaa, itse olen niitä lennokeissa käyttäntkin (Mabuchi kun ei kestä välttämättä samassa käytössä puolta tuntiakaan).
Monsteri kisassa korisääntö on varsinkin siksi ettei Arena Truck luokasta tule puhdasta M8 crossarikisaa (Koreineen). ;)
Kaikki harjalliset on lyhytikäisiä harjattomiin verrattuna (Okei okei kyllä se "permaxi" kestää älyttömän kauan).

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Huom.
Tällähetkellä harjattomia ei sallita koska ei olla päästy tutkimaan mihin kohtaan raja vedetään.

Ideana on pitää luokka tasaväkisenä ja autot hauskoina ajaa.
Mikäli nyt sallittaisiin harjattomat niin siellä näkisi parilla jampalla ties mitä Mamba settejä jotka maksavat mitä maksavat ja tehoa on 20 kertaa liikaa.

Homman idea on siinä että RTR autolla voi kaikki osallistua ja pärjätä sillä tehojen puolesta.

Mietippäs kumpiko on aloittelevalla juniorilla mukavampaa.
Hommata samantien uuteen autoon moottori/nopari setti jotta pysyy porukan perässä edes suoralla, vai hommata mikä tahansa luokkaan kelpaava auto RTR versiona ja pysyä sillä kaikkien perässä.

Tehot riittää ainakin asson RTR autossa erittäin hyvin jo vakiona kisaamiseen. Tehoa jopa niin paljon että keulaa nostaa matto osuuksilla.

Harjattomat eivät ole poissuljettu vaihtoehto, vaan etsimme kokoajan settiä jonka hankintahinta on fiksu ja tehot kohillaan. Heti kun se löytyy niin ne sallitaan kisoihin, mutta tietyn tehon rajoissa.


Rajoittakaa akun nimellistä maksimikapasiteettia niin tehokkaimmat harjattomat putoaa auttamattomasti pois käytöstä, jos pääsette testaamaan esim Castlen "kasitonnista" niin veikkaampa että esim 1200mAh akulla ei paria minuuttia pisempää aja (Ja jos meinaa ajaa niin tehoja on kyllä rajoitettava).
Ainut ongelma on että NiCd ja NiMh kennoissa on kapasiteeteissä eroja, yleensä hyvälaatista kennoista saa huomattavasti enemmän "irti" milliampeereita.....
LiPo kennoissa tätäkään ongelmaa ei ole, niistä isommistakaan (3000mAh) kun ei saa kymmentäkään "ylimääräistä" milliampeeria irti.  

Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"


Joo, siis pojilla on hieman eri tasolla viritetyt koneet noissa mini-autoissa ja niissä tosiaan ne koneet kestää ihan tarpeeksi pitkään. Ja kun kilsat on täynnä niin uutta max parin kympin konetta kehiin. En itsekään näe järkeä, että hommaan pitäisi heti hommata 80euron hiiletön setti (jonka ajettavuuskaan tuskin on niin hyvä kuin normikoneessa).

PS. käsi ylös kenen 1:1 autossa on hiilellinen lämppärinpuhaltimen moottori? Kuinka usein olette sorvanneet sitä tai vaihtaneet hiilet?


No en tarkoittanutkaan "järkeä", vaan sitä että harjattomilla ei pääse mukaan lainkaan.
On kuitenkin ihmisiä jotka haluavat varustaa autonsa harjattomalla (Niin kuin minä).
Eipä ole tarvinnut lämppäriin hiiliä vaihtaa, moottoreita joskus vanhempiin autohin kyllä (Ne on kylläkin mitoitettu kestämään koko auton elin ikä, toisin kuin "mabuchin" moottorit, niitä olenkin heitellyt roskiin)
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #487 : 17.12.05 - klo: 18.18 »
Stadium Trucki luokitellaan siis "monstereiksi" ja niillä saa osallistua kilpailuun? Kiinnostaisi tietää
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #488 : 17.12.05 - klo: 18.19 »
Kyllä,Stadiumit ovat terve tulleita kisaamaan.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #489 : 17.12.05 - klo: 18.20 »
palataakseni itse asiaan, en ymmärrä miksi monstereilla täytyy ajaa kisaa säännöillä jotka käytännössä tarkoittavat sitä että rataa täytyy kiertää ympäri autolla joka ei todellakaan ole suunniteltu sitävarten, liian teennäisiä sääntöjä mielestäni tuollaset maavara-tms säännöt, tulee mieleen esimerkiksi että koitettaisiin pelata lätkää kaunoluistimet jalassa tms yhtä käytännöllistä.  Ajettaisiin sitten sellaisella radalla joka moisia ominaisuuksia autoilta vaatii.  Tämä on vain minun mielipiteeni, en ole moista luokkaa tulossa ajamaan enkä ota kantaa siihen miten hyvä se olisi uusien kisailijoiden tai hauskanpidon kannalta.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #490 : 17.12.05 - klo: 18.45 »
Oikeastaan en mitenkään ihmettele että monstereilla rata-ajoa ajetaan. Ajavathan jotkut moottorikelkoilla kilpaa järven vesilläkin ;)

Lähinnä säännöissä onkin luokan määrittäminen, eli määritteleminen mikä on monsteri ja mikä ei. Toinen oleellinen syy ainakin pitäisi olla liiallisen panostamisen karsiminen.

Bagin kysymykseen vastatakseni, stadiumilla pääsee osallistumaan, mutta auto on outlaw-luokassa. Tai Arena Truck-luokassa, miksi ikinä sitä kutsuukaan. Stadium truckithan varsinaisesti ovat ratakäyttöön suunniteltuja, varsinkin nämä 1:8 krossarista konvertoidut. Käytännössä, varsinkin jos viimekesän formaatilla mennään, kisapaikalla tämä ei tarkoita yhtään mitään. Vakiomonsterit ja outlawit ajavat radalla keskenään, ero on sitten kokonaistuloksissa jossa erotellaan monsterit rata-autoista tms.

Ennen kuin kukaan printtaa sääntöjä mihinkään formaattiin, ehdottaisin harkittavan myös sellaista vaihtoehtoa jossa luokkia olisi kolme. Nykyisten luokkien (stock- ja arena/outlaw) lisäksi "supertruck" jossa rajoituksena olisi vain turvallisuusnäkökohdat. Esimerkiksi supertruck voisi olla alle 8 kiloa painava ja alle 10 kuutioinen.. Tämä mahdollistaisi kutakuinkin kaikkien kaupallisten nitromonstereiden radalla käyttämisen, mukaan pääsisivät niin Genesikset kuin Truckzillatkin, eikä kenelläkään pitäisi olla enää mitään nokan koputtamista. Harva kuitenkaan autoaan tätä varten ostaa ja tämä mahdollistaisi kutakuinkin kaikkien suomen (nitro) monsteriharrastajien mukaantulon. Mikäli näitä ei radalle ilmestyisi, ei siinä mitään. Ainoa hankaluus tässä olisi palkintojen teettäminen tai teettämättä jättäminen kolmatta ja jokseenkin hiljaisempaa luokkaa varten..
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #491 : 17.12.05 - klo: 18.53 »
Tuosta sinun Supertruck luokasta niin Jenkeissä tätä kutsutaan MT BigBlock luokaksi. Mutta en tiedä mitä muita autoja siellä ajaa  :)

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #492 : 17.12.05 - klo: 19.20 »
Hyvä Solar 4!!!  Sellainen luokka johon jokainen tietää pääsevänsä, vaikka sattuis olemaan joku kullitettu laakeri tai muuta kiellettyä!
Sellainen luokka joka sallii pienen rakentelun, eikä tähtää Ameerikkaan kilpailumatkalle!
Mutta!  Pieni kiusa syöpöille (isomoottorisille) monstereille: Tankkauspullossa (laitteessa) saa olla vain esimerkiksi 150 millilitraa ainetta kerralla ja vain yhtä pulloa saa käyttää tankkauskerralla. Tankkauskertoja saa olla rajattomasti.
Uskon että tämä saisi kaikki mukaan  hauskanpitoon, eikä kenenkään tarvitsisi pelätä jäävänsä pois jonkun ihmesäännön vuoksi!
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #493 : 18.12.05 - klo: 19.59 »
Omasta mielestäni selkeät ja tiukahkot säännöt ovat vain hyvä juttu, siinä vaiheessa kun miettii monsterin ostoa / viriosien ostoa, niin tietää heti onko kys. auto / osa sallittu ja mihin luokkaan, ei tarvitse arpoa tai huomata kisapaikalla että eihän tätä minun uutta super-blingbling-keraamis-titaanista osaa saakaan käyttää.

Ja koriasia on selkeä, jokaisessa monsterissa tulee mukana kori joka käy mihin tahansa luokkaan... Sinänsä ei ole mitään järkeä käyttää esim. turistin koppaa monsterissa, jos vaikka pidettäis ne turistit turistina, krossit krossina ja monsterit monstereina. Eli siis sellaisina näyttävinä isoina autoina.

Koneasiakin on outoa, .28 vakioluokkaan maksimi, outlawiin vaikka se .70 ja vaikka kaksin kappalein. Tankki vaan pitää olla sääntöjen mukainen.

Sinänsä olisi toki hienoa jos monstereiden kisoissa olisi enemmän monsterirata kuin krossirata, sisältäen esim. trialia yms., mutta noita ratoja ei taida ihan niin vaan löytyä tai kukaan ei niitä ainakaan vielä jaksa tehdä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #494 : 21.12.05 - klo: 20.36 »
http://rc10.fi/viewtopic.php?p=150990#150990

Jos kiinostaa niin ei muuta kuin kehiin vaan.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #495 : 23.12.05 - klo: 18.24 »
Moro!
Onko tästä Monsteri luokasta tulossa AKK:n alainen sarja?
Homma vaan pysyisi rentona jos ei olisi niin virallista teitenkin tää on vaan mun mielipide!
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #496 : 23.12.05 - klo: 18.50 »
Voisi uskoa että on koska siellä kai säännötkin olivat tarkastuksessa...en kuitenkaan mene vannomaan :?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #497 : 23.12.05 - klo: 20.55 »
Näin olen ymmärtänyt ja siinä meni taas hyvä luokka kankulan kaivoon.
Nää olis mukavat autot ajaa kisaa kuin olis se rento meininki  päällä eikä mitään ihme sääntö vääntöä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #498 : 23.12.05 - klo: 21.07 »
Jerzin kanssa samaa mieltä, turhat säännöt pois niin on mukavaa :wink:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #499 : 23.12.05 - klo: 21.16 »
Mitä muuta me rc autoilijat halutaan kuin ajetaan yhdessä, katsoa jos toisen auto on sääntöjen muukainen vai :cry:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #500 : 23.12.05 - klo: 21.18 »
Mun mielestä olis hauskaa jos pidettäisiin ensi kesänä jossain sellainen tapahtuma, ettei kisattaisikaan vaan ajeltaisiin vaan porukalla radalla :wink:

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #501 : 23.12.05 - klo: 21.27 »
HYVÄ IDEA!! 8)  Sais ajaa sähköillä ja polttiksilla.Monstereilla, krosseilla,stadium truckeilla.....Tollanen pitää järjestää. :P

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #502 : 23.12.05 - klo: 22.25 »
Niin... ^Tollanen^ just.. :wink:

Mika R

  • Vieras
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #503 : 23.12.05 - klo: 22.38 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Mun mielestä olis hauskaa jos pidettäisiin ensi kesänä jossain sellainen tapahtuma, ettei kisattaisikaan vaan ajeltaisiin vaan porukalla radalla :wink:


Sitähän me tehdään harva se päivä kesäisin :shock:

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #504 : 23.12.05 - klo: 23.11 »
Tuota, miksette järjestä jokainen kisoja? Suurin osa vain hehkuttaa, että tällainen tai tällainen pitäisi järjestää, mutta ei itse tee mitään (tämä ei koske teitä jerzi et kumppanit, koska teillähän näkyy kisat tulevan). Vaikka sääntöehdotukset lähetettäisiin suoraan FIA:lle, niin ei mikään estä halukkaita pitämään kisoja mihin saa osallistua vaikka traktorilla jos haluaa. Mutta, jos taas joku tai jotkut haluaa ajaa oikeasti kilpaa näillä autoilla, niin säännöt on oltava, turha kuvitellakaan muuten saavansa mitään oikeaa kisa statusta näille. Eli, pieni gallup, kuinka moni on oikeasti haluamassa ajaa näillä kisaa ja kuinka moni vain pyrähdellä kerhokisoissa? On näet aika turha puuhata mitään sarjaa näille, jos tämä menee tällaiseksi häröilyksi. Silloinhan riittää ne pelkät kerhokisat. Eli, antakaa nyt tekstinne näkyä, kuka mitäkin haluaa jotta ei kenties jatkossa tarvitsisi monen tehdä turhaa työtä. Ja, äänensä voi antaa vain ne, jotka monsuilla ajaa, muut pitäytykööt äänestyksestä sivussa.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #505 : 23.12.05 - klo: 23.13 »
Mielummin ajan ihan kunnon kisoja,ku epämääriä söhläyksiä  :roll:
RB,the power of champions.

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #506 : 24.12.05 - klo: 00.35 »
Ehdottomasti säännöillä, niinhän ne isossa maailmassa pelaa ja sillä todennetaan autot todellakin monstereiksi.
Ja todellakin kaikki muukin vapaamielisempi kisailu ja kokoontuminen on hyväksi ja yritän niihinkin osallistua mahdollisuuksien mukaan.
Tosin hiukka epäilyttää mielenkiinnon säilyminen, jos joku crossari tiukkaan kisasäätöön laitettu ja varustettuna jollain HPI Nubz:eilla tai Panther LP:illä ajaa "kilpaa" jotain .21 Savagea tai .21 TT MTA 4:sta (ei mitään kyseisiä autoja vastaan, hyviä ovat) vastaan, tosin ovat hyväksyttyjä monsteri-renkaita vaikkei siltä näytäkkään, mutta pointti tuli kai esiin. Kyllä taitava kuski vie vaikka kummosta romua, mutta jotain rotia sentään.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #507 : 24.12.05 - klo: 13.56 »
Kunnon kisa :twisted: kunnon säännöillä :twisted: "kerho" rällyyt erikseen :twisted:

Brutales..kerrankin "puhuit" asiaa :wink:  :D
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #508 : 24.12.05 - klo: 18.37 »
Minä taas kannatan kaikenlaista kisailua olkoon sitten "melkein" luokka mikä tahansa.
Olinhan minäkin ajamassa turisti autojen kisaakin mikä ei olis tullut päähän ollenkaan mutta kuin sain lainattua auton.
Sekin pojat täytyy myöntää että jos olette menossa kisoihin sekin vaati jo aika iso ponnistus, eli pitää ensiksi olla jossain seurassa ja sitten pitää ostaa tuo PA lisenssi joka on jo toinen iso askel, jos sinulla ei ole noita niin ei ole kisoihin asiaa.
Ja aika moni näistä kavereista on ostanut tuon rtr paketin ulkomailta niin silloin tulee taas tuo CE merkki  mikä pitää olla radiossa kiinni jos mielii kisoihin, sekin puuttuu monesta radiosta.
Minä taas puolan kaikenlaista kisailua senkin takia olen ajannut niinkin monta EM ja PM kisaa kuin ne ovat esim kivoja kisamatkoja ja mukava porukka jonka mukana olen häärinnyt aina vuodesta -91 lähtien.
Se että joku jaksaa järjestää kisoja on minun mielestä jo hatun nosta juttu(en nyt tarkoita minua) onneksi on tämmöinen hyvä netti saitti missä on paljon mukavaa kisa ja harraste porukkaa niin on helppo saadaa kaverit kiinni.
Jos on hyvät kisat tiedossa olkoon sitten kenen alainen tahansa minua kiinostaa tulla kisaaminen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #509 : 24.12.05 - klo: 18.41 »
Samoin Jerzi! Vaikka väännetään, niin tämä yhdistää :D