Kirjoittaja Aihe: GT Legends ja rFactor  (Luettu 3583 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
GT Legends ja rFactor
« : 20.10.05 - klo: 22.39 »
Pelaako kukaan täällä foorumilla kyseisiä pelejä?, vanhemman poikani kanssa ollaan tahkottu tuota rFactoria reilun viikon ja aika hauskaa touhua on varsinkin online, ...poika pelaa offline =)

GT Legends on kanssa tilattu, mut sitä pääsee pelaan vasta 4.11 kun tulee seuraava erä maahan, nettikaupoista se on tällä hetkellä loppuunmyyty.

Ajatuksena on et jos foorumilla olisi porukkaa ja kiinnostusta noihin peleihin niin voitaisiin pitää joskus talvi iltaisin kunnon kisoja virtuaalimaailmassa =), jos saadaan joku pitään serveriä jolla on suht nopea yhteys.

Poissa peerless

  • Jäsen
    • Profiili
GT Legends ja rFactor
« Vastaus #1 : 21.10.05 - klo: 14.59 »
jos kyseessä olisi lfs niin voisin minäkin ajaa :wink: .

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
GT Legends ja rFactor
« Vastaus #2 : 21.10.05 - klo: 16.21 »
Live for Speed S2 lisenssi löytyy meiltä myös eli tarvittaessa voitais kisata vaikka sillä, jos vaan porukkaa on.

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
GT Legends ja rFactor
« Vastaus #3 : 21.10.05 - klo: 16.24 »
LFS S2 lisenssi löytyy täältäkin.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa peerless

  • Jäsen
    • Profiili
GT Legends ja rFactor
« Vastaus #4 : 22.10.05 - klo: 13.14 »
eiko muka ole enempää lfs:n pelaajia?

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GT Legends ja rFactor
« Vastaus #5 : 22.10.05 - klo: 13.38 »
lfs s1 lisenssi löytyy

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
GT Legends ja rFactor
« Vastaus #6 : 22.10.05 - klo: 14.01 »
LFS S2 lisenssi löytyisi jos olis credit card :cry:  :cry:  :cry: noh, mä demotan tällä kolmella autolla tuota yhtä rataa :twisted:

Poissa peerless

  • Jäsen
    • Profiili
GT Legends ja rFactor
« Vastaus #7 : 22.10.05 - klo: 14.43 »
http://forum.rscnet.org/showthread.php?s=6fa6a01bdf34db89be2789172d5b14e4&t=190656

tämän kaverin kautta saa lisenssin ilman luottokorttia. itse hommasin lisenssin tuolta ja oli nopeaa toimintaa(tuli seuraavana päivänä maksusta).

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GT Legends ja rFactor
« Vastaus #8 : 27.10.05 - klo: 21.13 »
GT Legendsiä vois pelailla jahka tässä talven aikana sais nopeamman tietokoneen kasailtua. Kuullostaa olevan loistava peli, mutta peliserverit suomessa vähissä.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Gatling

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Legends ja rFactor
« Vastaus #9 : 26.09.08 - klo: 13.32 »
Vielökä porukka pelaa tätä, itse pelaan tuota verkossa muiden kanssa. Osaattekos sanoa jotka ovat tuota pelanneet vastaako noi autojen säädöt hyvin oikean auton säätöjä? Säädöistä jos joku tietää kyseisen pelin osalta niin niitä mielellään otetaan vastaan.
HPI E-Firestorm Flux | Tamiya Mini M03

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Legends ja rFactor
« Vastaus #10 : 26.09.08 - klo: 17.54 »
Kyllähän tätä kai vielä pelataan. Itse "myöhäisherännäisenä" aloitin GT Legends verkkopelit pari viikkoa sitten. Työkaveri pyysi mukaan yhteen kisasarjaan ja hauskaa on.

Poissa Gatling

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Legends ja rFactor
« Vastaus #11 : 26.09.08 - klo: 18.53 »
Kyllähän tätä kai vielä pelataan. Itse "myöhäisherännäisenä" aloitin GT Legends verkkopelit pari viikkoa sitten. Työkaveri pyysi mukaan yhteen kisasarjaan ja hauskaa on.

Itsekin olen myöhäis-herännäinen... Mites tuo auton säätö onnistuu vai ajatko oletus säädöillä?
HPI E-Firestorm Flux | Tamiya Mini M03

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: GT Legends ja rFactor
« Vastaus #12 : 26.09.08 - klo: 19.16 »
Offtopikkia kyllä topikkiin nähden , mutta LFS S2 löytyy täältäkin
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Gatling

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Legends ja rFactor
« Vastaus #13 : 26.09.08 - klo: 20.22 »
Offtopikkia kyllä topikkiin nähden , mutta LFS S2 löytyy täältäkin

Tai sitten ei ole OT:tä jos katsot otsikkoa...
HPI E-Firestorm Flux | Tamiya Mini M03

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: GT Legends ja rFactor
« Vastaus #14 : 26.09.08 - klo: 20.44 »
Offtopikkia kyllä topikkiin nähden , mutta LFS S2 löytyy täältäkin

Tai sitten ei ole OT:tä jos katsot otsikkoa...

GT legends ja rFactro näyttää lukevan , LFS ei ole kumpikaan niistä :)
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Legends ja rFactor
« Vastaus #15 : 27.09.08 - klo: 00.05 »
Itsekin olen myöhäis-herännäinen... Mites tuo auton säätö onnistuu vai ajatko oletus säädöillä?
Hyvinhän se onnistuu  :wink:

Kokeilemalla yhtä säätöä kerrallaan, alkaa vaikutukset löytyä. Alustan mallinnus on melko onnistunutta ja suhteellisen hyvin tuntuu säädöt vastaavan elävää elämää. Hankalin mallinnettava, eli luistotilanteen eivät toki tässäkään ole mitenkään älyttömän realistisia, mutta kokonaisuudessaan ihan ok.

Nopeuden kannalta tärkeimmät säädöt on nämä aivan perusperusjutut eli polttoaine määrä (ettei ole liikaa tankissa) ja oikeat välitykset. Lisäksi tärkeää on jarrubalanssin säätö, mikä on hyvin suoraviivaista. Osasta autoista tuo balanssi ei ole vakiona oikein kohdallaan. Toki tähän vaikuttaa muutkin säädöt ja renkaiden kuluminen. Jarrubalanssin säätö on ehkä hyvä olla pikanäppäimissä, jotta säätö onnistuu kesken ajon.

Itse ajan nyt verkkopelinä vanhimpien TC-autojen sarjaa Alfa GTA:lla. Tällä autolla minun omissa perussäädöissä vakioon verrattuna on käytännössä joka radalla ollut vakiota löysempi lukkoasetus, jäykempi etuvakaaja ja enemmän camberia edessä. Tämän auto vakiosäädöillä ei mielestäni käänny tarpeeksi, etenkään hitaissa mutkissa.

Toki nämä säätöjutut ovat myös makuasioita. Eli rohkeasti testaamaan vaan, mikä sopii omaan käteen parhaiten. Ja näitähän on helppo ja mukava säätää, kun ei maksa mitään eikä mee kalliit vehkeet rikki vaikka seinä kutsuisikin.  :grin:

Poissa Gatling

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Legends ja rFactor
« Vastaus #16 : 27.09.08 - klo: 10.57 »
Oletko säätänyt tuota Toe in/out?

Toe in

Negative toe in (i.e toe out) results in instability. Positive toe in results in stability. Toe out shouldn't be used at the rear. Toe out is quite popular at the front but every RL setup I've seen from the 60s and 70s has toe in at the front except the Mini. I tend to run 1 click of toe in at the front.


Itse joillakin autoilla käytn toe out säätöjä, tuo vakautta suorille jos autossa on paljon tehoja.
HPI E-Firestorm Flux | Tamiya Mini M03