Joo, samat pyörät kuin FG:ssä, tulevat tuossa race-versiossa vakiona. Todella kiva auto ajaa, mutta vakiokokoonpanossa liian löysä alusta jonka kyllä huomaa kallisteluna ja niiailuna. Jostakin syystä tulevat todella löysällä alustalla tehtaalta, joten piti vaihtaa öljyt ja jouset.
Keskidiffi on vakiona mallia normaali: Itse en pitänyt siitä, että kiihdyttäessä suurin osa tehosta menee etupyörille, samoin kun kaarteessa aloittaa kiihdytyksen, tästä syystä keula hakee ulos kaarteesta. Tilasin siis säädettävän keskidiffin ja sitä tiukemmalle ruuvaamalla sain ainakin itseä miellyttävät ajo-ominaisuudet. Auto on ollut todella luotettava, yksi kesä takana. Ainoa ongelma liittyi moottoriin, jossa suojasin vetostartin samalla tyylillä kuin FG:ssä. En siis ottanut huomioon, että etupyörät heittävät kivet/hiekan suoraan vetostartin koteloa päin joten käyttämäni lasikuituteippi kesti ehkä nanosekunnin. Tuloksena vauhtipyörän hajonneet siivekkeet. Tästä oppineena ja n. 80 euroa köyhempänä, laitoin vetostartin kotelon sisälle metalliverkkoa, joka pitää nyt kivet poissa. Samalla verkolla myös moottorin muut aukot kiinni, jottei kivet mene vauhtipyörään moottorin puolelta. Tämän jälkeen ei ongelmia ole ollut.
K&N on tosiaan syytä pitää öljyttynä, itsellä se päällä pieni nailonsukka(vaimo osallistui projektiin...
) ja sen päällä vielä tuo kuvassakin näkyvä oranssi suojus. Ei ole mitään ongelmia ollut.
/Tomppa