Niin siis mullahan on Rustlerin vakiovälit eli 25/83, ja renkaina Badlandsit tai muut Rustlerin vakiorenkaita suuremmat (eli siis Stampeden vakiorenkaiden kokoa).
Enhän mä tuota loggerin anturia ole kalibroinut, mutta kun se oli tallentanut lämmöiksi 46 astetta, niin hyvin kärsi pitää sormea moottorin kyljessä. Näköjään 50,2 astetta on kirjautunut loggeriin moottorin lämmöt suurimmillaan. Huomasin, että lämmöt tuntuvat lähtevän voimakkaaseen nousuun aina kun lopettaa ajamisen, joten voi olla että nousee korkeammallekin siinä vaiheessa, mutta sähköt on jo katkaistu, eikä loggeri tallenna mitään. Muutama esimerkki näkyy olevan, joissa n. 20 sekuntia ajamisen lopetuksen jälkeen moottorin lämpötila on noussut jo 7 astetta. Loki loppuu siihen, joten ei näe mihin asti se lämpö oikein nousi. Lisäksi huomaan, että kun vain loggeri on ollut päällä ja n. 10 asteen ulkolämpötilasta on tultu sisälle (21 astetta), niin moottorin lämmöt ovat nouseet minuutissa 6 astetta ja laskeminen takaisin sisääntuloa edeltäneelle tasolle on kestänyt yli 4 minuuttia. Tämä siis silloin kun kone on ollut lämmin ajon jäljiltä, mutta lämpötila jo laskemassa.
Pitää koittaa mitä tuo tallentaa kun ottaa vähän pidemmän session. Eiköhän sitä konetta saada lämmitettyä lisää, kun annetaan enemmän hanaa. Jos tuo viimeisin alusta muutos tekisi siitä ajettavan, niin voisi koittaa mennä tunnin täysillä ja katsoa mitkä ovat lämmöt parhaimmillaan (tai pahimmillaan).
Edit: Eikä tuo pojan Stampede VXL:n konekaan niin kuumaksi ole tullut ettei sormea kärsisi siinä pitää. Siinä on Speden vakiovälit käytössä. Tuossa ei vaan ole loggerin antureita, niin ei tiedä tarkemmin sen lämmöistä.