Gallonan verran ajettu ja toinen mäntä menossa tuli pestyä vähä ilman putsareita . kiertokangessa oli pikku välys alalenkissä ja kampparissa pitkittäis välystä tuntuu olevan eli sieltä etulaakerista varmaan kiskoo nyt ilmaa läpi . tuntuu kokoajan olevan piikillä vaikka rikkaamalle säätää.
Miten kone käyttäytyy että kuvailet sitä piikillä olevaksi????
Koneen rakenne kun on sellainen ettei etulaakerin kautta oikein pääse ilmaa sisään koneen käydessä jos laakeri vaan on edes kutakuinkin kunnossa, eikä klappaa.
Ja vielä vähemmän on mahdollista vuotaa ilmaa sisään jos laakeri valuttaa polttoainetta ulos.
Ihan uudetkin huippukoneet tihkuvat monesti etulaakerin kautta mikäli kone on selvästi rikkaalla.
Se laakerin suoja kun ei ole tekemässä kyseisestä kohteesta ilmatiivistä, vaan se suojaa laakeria lialta.
Ilmatiiveys syntyy kampiakselin ja lohkon välissä.