Moi !
Mulla on ollu noita gxr28-pannuja 3-kipaletta.Kaikista on tullu kanki ulos kyljestä.
O.K. hieno kone kun saa säätöihin. Laulaa kuin enkeli kierroksilla ab 20,000.
Oon opetellut korjaan sen kylkivian. (yhestä koneesta katkes akseli, mitä ei voinut korjata)
Jos on vaan läpi kyljessä ja kanki revennyt alapäästään, niin uutta kankea tialle ja paikkaa lohkoon.
Liquid metal (niinku terminaattor-leffassa)=Esim Plastic Padding, millä mä paikkasin lohkon.
Hiekkapaperilla paikat puhtaiksi ja massaa levittelin reiän ympärille 2xlohkoa paksummaksi.
Kampikammiossa pidin sormea muoviin käärittynä paikkana sen plastikin kovettumisajan reijän kohdalla.
Kun massa oli kovettunut ni hioin räysteet dremelillä pois ja vähän kiillotin hienommalla kankaalla.
Kone kesti ajoa vajaan puoli vuotta (vähäistä).!!
Noi paikat tuli ulos koneesta ja tehtiin uusi samanlainen remontti.
Näistä kolmesta gxr-28 koneesta on nyt edelleen käytössä se plastikilla korjattu kone.
P.S.Laskin joskus paineita GXR28-koneista (v.2006) tekemällä schimmejä karhutölkeistä!