Ai oikein kilpakuski suositteli, no sitten...
Hyvä aihevalinta muutenkin sinulta Joonas93. Ainakin riittävän haastava
Nuo ohjeet ovat tosiaan Suomen kyosholta jossa on kohtuullinen määrä osaamista sekä kotimaan polttiskrossi scenestä että muutenkin. Olen itsekin ajanut "kilpaa" jotain 5 vuotta vaikka se nyt ei tässä mitään meinaakaan. Jospa Kyoshon pannun omistajana kuuntelis kuitenkin näitä Kyosho ohjeita, se (GXR28) kun ei ole varsinainen kilpamoottori muutenkaan. Tuskin menee kauheasti metsään.
Itse olen ajanut tätä 16% PSR nitrolla ja Bocan takalakun vaihdon jälkeen 25%, mutta sekin breikkasi lopulta. Siten suosittelen PSR 16%, siinä on aitoa rissaa.
Muistaakseni 25:n käyttöä ei kielletty, 16 oli suositus. Jarski tuossa ohjeistikin että 25 BB on ok.
Peitsamo voinee kertoa lisää kokemuksistaan, kun ajeli GXR28:ia Werksin 25% vaikka hieman toista suositeltiin..
Mutta mikäs siinä valintahan on vapaa!