Mitään osia jolla tekisi jotain ei löydy maahantuojalta. Eli kisaa ajavalla pitää olla käytännössä vara-auto josta napsii osia....
no minkä ihmeen takia olet sitten valinnut auton mihin ei ole toimivaa varaosa palvelua.
Jerzi
No mitä se siihen kuuluu? Hyvä ja nopea auto, varaosapalvelu pelaa muuallla kuin Suomessa. Eikö siitä saa valittaa? Eikö yleisesti autojen ja romujen myyjien palvelusta saa valittaa, vaan pitää kiltisti myötäillä ja maksaa, odotella ja kuunnella selityksiä? Kun ei vastailla mitään takuuasioihin, vedätetään asiakkaita yms. Ei se näin voi olla.
Jos HongKongista saa viikossa tavaran jota Suomesta ei saa kirveelläkään 1/3 osalla Suomen hinnasta niin jossain kusee. Asenteissa?
Pitäskö tätäkin kysyä vaikka rc tohtorilta niin saatas vastaus?
Ja en viittaa tämän viestin loppuosan kommenteilla Losin maahantuojaan. Ainoastaan kritisoin Losin osien saatavuutta Saben osalta.
RC tohtorihan vastaa.
Eihän kukaan ole mitään kieltänytkään.
Jerry esitti mielestäni aika vilpittömän kysymyksen.
Eihän tollasesta kysymyksestä tarvitse narua kiristää turhaan.
Aika monihan kun valitsee kalustonsa vahvasti myös varaosapalvelun näkökulmasta.
Toki ei kaikki, eikä pidäkään.
Harmillistahan se on jos ei osia ole heti saatavilla, oli kyse mistä tahansa merkistä...
Ja monesti asiakas ottaa ja vaihtaa siihen mihin sitten saa.
Itse kuulun enemmän vastakkaiseen leiriin, eli ajan sillä millä haluan ajaa, enkä valitse kaustoani puhtaasti sen mukaan mihin on parhaiten osia nenän edessä... mutta tottakai se on mukana myös isona kriteerinä...
Tavaroiden saamisen ja hinnan suhteen ei ole kyse maahantuojan asenteesta.
Verotus ym. tekijät ovat ne mitkä tässä maassa kusee näiden pikkuautojenkin suhteen todella pahasti.
Mut hei...
Pipoa löysemmälle ja herneet pois nenän edestä niin ei tuu niin herkästi imastua jos joku esittää kysymyksen