Eikös tuossa 2nd gen mallissa ole jo korjattu tuo kardaanien pois hyppääminen? Tässä ainaki on niin pitkät nuo kupit että saa aika paljon taipua tukivarret että kardaani lähtee siitä välistä.
Sanotaanko niin, että sitä ongelmaa on YRITETTY korjata.
Kaveri osti kesällä Kruiserin, ja niin ne tikut sieltä lähtee kälppimään edelleenkin ihan samaan malliin kuin ennenkin, kun oikein kunnolla pommittaa menemään!
Tietenki tuosta yksisuuntalaakerista olis päässy eroon laittamalla tavallisen kupin siihen mutta eikö se olis jo liian helppoa? suurin vikahan siinä laakerissa oli se että peruutus ja jarrutus tapahtuu pelkästään peräpäällä. Sai sillä hyvin käsijarrukäännöksen tehtyä mutta pakki on sitten käytännössä hyödytön muualla kun asvaltilla.
Totta, en olekaan koskaan ajatellut tuolta kantilta asiaa, kun olen harrastanut Madeja vain nitroina. Ongelmahan on syntynyt siis ilmiselvästi siitä, että alun perin nitroksi suunniteltu auto on muutettu sähkömalliseksi, ja näin on jäänyt tuo levyjarru tietysti pois paketista, jolloin jarrut on tietysti siirtyneet pelkälle taka-akselille. Aina sitä oppii jotain uutta kun näitä asioita käy läpi!
Sullahan tais olla itse tehty tuo sähkökonversio, mutta oliskohan niin, että tuo sama "ongelma" ihan alkuperäisessä Twin Forcessakin, vai onko siitä jo alunperinkin jätetty tuo laakeri pois?
Onhan se aika jäykkä, ei se kuitenkaan pompota älyttömästi. Vertailupohjaa neljällä tolpalla varustettuun ei tosin ole. Ne on kuitenki orkkis Kyoshot, tää oli jonku verran erikoismalli, tässä tuli tuplaiskarit rakennussarjana mukana.
Ainakin eräs erikoisversio oli RCX-malli, joka oli varustettu kahdeksalla iskarilla, että olisikohan sulla sitten se? Niin paljon jo kerennyt aikaa vierähtämään niistä ajoista, että ei oikein enään muista kunnolla kaikkia yksityiskohtia näiden vehkeiden alkutaipaleelta!