Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Clod+T2

Sivuja: [1] 2
1
Sähköautot / PC-powerit ja powerit yleensä
« : 12.05.06 - klo: 21.40 »
Jep, se oli joku merkkikohtanen härötys koska se ei ole AT eikä ATX, ei ole AT:hen kuuluva virtanappia, eikä toisaalta ATX:n liitintä. Noh enivei, taisinpa saada sen tapettua joten ettimään uus poweri :twisted:  :mrgreen:

2
Sähköautot / PC-powerit ja powerit yleensä
« : 12.05.06 - klo: 19.50 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
AT-powerista pitäis löytyä ihan erillinen virtanappula, ATX-poweri herää kun isket vihreen johdon miinukseen (mustaan)

No oikeestaan en tiedä täysin varmasti, onko kyse AT vai ATX powerista, koneen ikä (p200mmx rossulla joku mallia mooseksen vanha) anto vahvan veikkauksen AT:n suuntaan. Ja emon liittimet ei oo semmoset ainakaa ku uudemmassa ATX:ssä. Mutta erillistä virtakytkintäkään tossa ei ole, eikä toisaalta vihreetä johtoakaan...

3
Sähköautot / PC-powerit ja powerit yleensä
« : 12.05.06 - klo: 15.06 »
Mitenkähän mie saisin ton AT powerin hereille, siinä kun ei ole semmosta kytkintä, vaan 3 johtoa mitkä liittyy jotenkin siihen käynnistäminseen, eli ruskea, musta ja punanen tulee 3 napaselle liittimelle, muut ovat kai virran ulosantoja? Vai onko noi emolle menevät pari isompaa kampaa semmosia, et sielä seassa on joku herätenasta, mihin virtaa tarjoomalla poweri herää?

4
Sähköautot / Clod crawler projekti
« : 18.02.06 - klo: 20.39 »
Lainaus käyttäjältä: "rc-apina"
nyt tuli minunkin ostettua clodbuster,mutta ei kylläkään tuolta ebayn kautta.
sen verran olen jo projektia aloittanut että savagen iskarit on kiinni. rungon muokkaus alkaa kun olen tullut rippileiriltä!

Pidä sitten vanhusta hyvin  :D  :wink:

5
Yleinen keskustelu / mäntän lähellä ajopaikkoja?
« : 02.12.05 - klo: 15.08 »
Raviradalla on käyty, urheilukentällä ja sassissa. Tällai alkutalvesta mie oon joskus käyny leikkimäs tos katiskalahes jäällä kun ei o viel paljo lunta jääl, se kun on aika lähel... Ja runttimäes kans jotkut kuulemma käyny

Muok: heetkinen... eipäs noi nyt täysin vapaita ole, mut mahollisia. Kannattaa tosin ainaki raviradalla kattoo ettei o liikaa hevosia tai hevostelijoita paikalla :mrgreen:

6
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
vedä jotain vaikka ilmastointiteippiä renkaan sisälle... Tai käytä järkeä...

Ton ilmastointiteipin voi kyllä unohtaa ihan laakista. Minä jätin järjen pois ja pesin sinolilla renkaat+nastat ja vedin sikakitillä kiinni, ja viikon kun kuivatteli takan päällä ni pysy. Lähti kiukkusemmin kiiltäväl jääl kun asvaltilla, mutta nastat tykkäs oudosti kulahtaa...

Muok: talvella ajamisesta sen verta, Clod Buster on kiva talviauto, ei tolla kesäl mitään ajaa voi mut talvella sil on kiva päästellä kun se ei kaadu joka kurvissa, ja aika hyvin se tuuppaa hankeenkin. Talveks neliveto on aika pakollinen, ei toi takaveto oikeen hyvä ollu nastoillakaan kun lumella 20m sutii lähettäessä ni eihän siittä tu yhtään mitään...

7
Sähköautot / 7,2V --> 8,4/9,6V kasvaako nopeus?
« : 09.11.05 - klo: 22.19 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Noh, niinpä näkyy, myönnän pois. Eli, tuosta päätellen kannattaa olla aika varovainen kennomäärän lisäämisessä, ellei sitä sallita erikseen esim. säätimen valmistajan ohjeissa, tuo varmasti vaikuttaa myös säätimen lankarajoitukseen. Noh, omassa säätimessäni ei ihan heti moiset rajoitukset tule vastaan.

Jooh, harjallisiin koneisiinhan tuo ohmin laki pitäs päteä, jonkun tehomittauksen mukaan pätikin aika tarkkaan. Mutta sitä minä en tajua, että miten hemmetissä ne harjallisissa koneissa ilmottaa sille vakiovirran vaikka jännite muuttus, onko ne perskeleet alkanu rikkomaan ohmin lakeja vai mistä siinä on kysymys :?: . Mina ei jummarta.
PS: joko se kaapeli tuli?

8
Sähköautot / 7,2V --> 8,4/9,6V kasvaako nopeus?
« : 08.11.05 - klo: 15.02 »
Ajoaika tuskin kasvaa jännitettä nostamalla, mutta tehoa tulee aika helvatisti lisää 7.2V -> 9.6V, sillä jännite nousee 30% ja virta 30%, teho siis nousee 1.3^2 kertaseks, eli noin 1.7 kertaseks. Jos kapasiteetti akussa pysyy samana, ajoaika voi lyhentyä, mutta jos ajelee soralla ni se lyö jo niin paljon raikkaasti tyhjää että kaikkia tehoja ei saa ulos ja täten akut voi hyvinkin kestää kauemmin. Sellanen teoreettinen tapaus että molemmat akut olisivat samalla kapasiteetilla olevia, ja moottoria kuormitettaisiin koko ajan 100% kuormalla, ajoajan pitäisi lyhentyä(noin 23%, jälleen laskennallisesti). Eli kapasiteetti käytännössä määrää ajoajan, jännite tehon. Ei ihan 100% mutta hyvin lähelle.
Muok: kestävyyteen en ota kantaa, kiinni tasan tarkkaan moottorista ja säätimestä. Ja tietysti voimansiirrosta :wink:

9
No vaikkei nelivetoa saa mainostaa niin Clod tuntuu olevan ainoastaan talvella käyttökelpoinen onnettoman alustansa takia, kesällä kaatuu.
Sitten niitä kaksvetokokemuksia: ei tuo Asson T2 mikään mahoton ajaa ole, step pinin renkailla pitääkohtuullisesti ja ei pyöri ihan koko ajan, nastaviritys mulla oli täysin kaljuks poltetuissa renkaissa joten ne ei pitäny kun jäällä, nastat oli sikakitillä liimatu renkaasta läpi(painuvat heti sisään jos ei liimaa), homma pelas jäällä ok, mut nastat yllättäen hukku kun piti ensilumilla suditella asvalttitiellä jossa milli pari lunta, no kettu, se surinahan kuulu kun nastat rapis asvalttii ja ne oudosti lyheni kolmisen milliä puolen akun aikana :mrgreen: . Komeesti anto kipinätä muttei kestäny kauaa :roll: . Sensijaan jäällä ne piti niin törkeesti ettei uskois, tuskin piti kuivalla asvaltilla yhtään paremmin kun näillä jäällä.

10
Sähköautot / Lehner warriorin ohjelmointikaapeli
« : 24.08.05 - klo: 21.33 »
Ei kellään olis tietoa mikä noparin piuhoista menee mihinkin nastaan kirjotinportilla? Eli kytkäri siittä kaapelista ois kiva, tai tietysti jos jollakulla on semmonen ni ois kiva jos viittis tutkia, sinnehän ei monta karvaa mene...

11
Sähköautot / Auto hyytyy mystisesti
« : 14.08.05 - klo: 13.26 »
Lainaus käyttäjältä: "artov"
Tempo, noparit tekee just tuota kun ajaa liian kireällä koneellla... Auto pysähtyy noin 30 sek- 1 min ja sitten taas pääsee 2min kunnes nopari taas ylikuumentuu... m´troniksin nopareissa taitaa olla jonkunlainen ylikuumenemis suoja joka katkaisee virrat..

Mulla oli sonik tempo , siinä ei tuntunut ylikuumenemissuojaa olevan, se lämpeni sen verran että alko clodin kopan alta nouseen savu ja hais vähä helevetin pahalle... Kuoret pehmeet ja puol piirilevyä ihan musta, käytännössä kaikki komponentit mustunu ja auto vaan kulki vaikka kopan alta tuleva savu vaan sankkeni :mrgreen: . Tilanteen todettuani säädin takas, akku tatas ja vetoa ->kulki noin 30sek ja sit savun määrä nousi eksponentiaalisesti ja matka katkes :mrgreen: . R.I.P.

12
Sähköautot / moottorin käräytykset
« : 25.06.05 - klo: 12.01 »
Ensimmäinen ja viimenen Orioinin kone (tosimieto viri) kesti sisäänajon+1½akullista. Täydestä vauhista kuului komee kalahdus ja löi pyörät jumiin, magneetti taisi irrota tai sitten ankkuri kiero ja otti kiinni. Jokatapauksessa se kone oli "valmis" sen jälkeen. Ja oli muuten eka ja viimenen orioni.

13
Yleinen keskustelu / Ratojen ilkivalta
« : 12.06.05 - klo: 20.31 »
Kyllä tommoselle radalle voi ihan huoleti vedellä piikkilangat hiekalle, jos ajavat niihin niin omapa on ongelmansa sikäli jos ovat luvatta paikalla.

14
Sähköautot / oppiiko B4 ajamaan
« : 11.05.05 - klo: 20.49 »
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
nelivetoinen on nopeampi yksinkertaisesti siitä syystä että neljä pyörää vetää, ja on enemmän pitoa joka suuntaan


Vähän vaikea on esittää sitä tässä lyhyesti, mutta kyllä se totta on!

"Karkeasti" yksinkertaistaen: Mitä parempi pito-/vetokyky "eteenpäin", sitä parempi on myös pito "ns. sivusuuntaankin"............

No tää menee jo kauas aiheesta ja muutenki pilkunviilaamiseks, mutta nelivedon kovempi vauhti mutkassa perustuu pitoon etu-taka suunnassa, se pystyy hyödyntämään eturenkaiden pidon paremmin kun takaveto, joka etenee yleensä takapyörien pidon mukaan. Nelivedossa taas luisussa kaikki pyörät repivät autoa sisäkurviin, takavedossa etupyörillä olisi pitoa "reservissä". Mutta suoranaista sivuttaispitoa se ei lisää, sehän olisi fysiikan lakien vastaista. Että näin... :mrgreen:

Edit: kun lukee uudestaan niin tätäpä tekin ilmeisesti koititte sanoa. Noh enivei, eiköhän asia liene selvä.. :roll:

15
Sähköautot / oppiiko B4 ajamaan
« : 05.05.05 - klo: 22.45 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
nelivetoinen on nopeampi yksinkertaisesti siitä syystä että neljä pyörää vetää, ja on enemmän pitoa joka suuntaan

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin enempi pitoa kiihdytyksessä ja jarrutuksessa,ei suinkaan sivusuunnassa.

Muok: asiaan: minä uskon että helposti oppii, krossari tosin on hiukan hätäisempi kuin truckki muttei nyt mikään holtiton. Että sen takia ei kannata jättää ostamatta, minä tosin ottasin T4:sen mutta silti...

16
Yleinen keskustelu / Rock crawling?
« : 18.03.05 - klo: 16.27 »
Lainaus käyttäjältä: "OBELISK"
Mulla on tälläinen aloittelian kysymys miten saadaan ne kaksi servoa toimimaan? Onko sellaisia vastaanottimia missä on 2 servolle paikka ja mistä niitä saa?

Jos haluat ohjata erikseen niin useampikanavanen radio, mut jos haluut ohjausservot toimimaan tasatahtiin keskenään, niin samanväriset johdot yhteen. Minä pistin vanhasta servosta parin sentin pätkän johtoa liittimellepäin ja siihen sokeripalalla servonjohdot ja pelaa vaikka ruma esitys onkin.

17
Yleinen keskustelu / Polttis vaiko sähkö peli ?
« : 23.02.05 - klo: 22.11 »
Lainaus käyttäjältä: "tepsu7"
onko tuo sinun auto,asson rc10gt :?: itellä on tuo,ja hyvin kulkee :!:  8)nuo assot on kyllä hieman kalliinpia kuin muut autot,mutta laadukkaita :D  :mrgreen:

Jos mun autoa tarkotit ni T2 eli waaanha sähköpeli. Ajamalla en o särkeny muuta kun korin, ainoo hajonnu osa on etupyörän ripustuksen metallitanko kun yks koheli veti siit pyörällä yli :mrgreen:. Mut ajamal ei o särkyny muuta kun kori, tietty parin vanteen reunat o aika rujon näköset :roll:

18
Yleinen keskustelu / Polttis vaiko sähkö peli ?
« : 23.02.05 - klo: 17.49 »
Sanotaanko että laadukas stadiumtruck. Mun nettisivuilla on mun "pikkuautosta" kuvia, stadiumtruck on mun mielestäni aika hieno yleisauto, koska :
-isommat pyörät ku buggyssä->menee maastossa ihan eri malliin
-matalampi kun monsteri->ei kaadu
-hiton hyvä ajaa, rauhallinen ja kohtuullisen nopea, vakion puretenin hakkasin asvaltilla tol mun trukilla, eikä mikään kisakone ole.
-kestävä, ainakin Associatedin autot tuntus olevan. erityisen halpoja asson autot ei kylläkään ole.
-pienellä modauksella ok ajaa asvaltillakin, vaikka vähän koomisen näkönen onkin
-hyppyominaisuudet ihan eri luokkaa kun buggyllä, tulee tasasesti alas kun on levee.
Tossa muutama perustelu, moottoripuolesta minä pätyisin yhä sähköön, poltisten kans on aina hitommoinen sotkeminen ja sit, kuten Hermanni asian ilmaisi: ekan tankillisen aikana koko kaupunki on tullu ihmetteleen et mikä se täällä pärisee.

19
Yleinen keskustelu / Rc autossasi hajonneet osat
« : 03.02.05 - klo: 21.35 »
Mnjaa, Assosta meni etutuennan metallitanko poikki kun yks kännikala veti pyörällä yli... Clodista on menny akselia pyörimästä estävä klipu ja yks iskarin alapään pallo murtu pienen palan kans irti, kaikki E-Maxxin koneiden ansiosta. Sinänsä hyvä ettei voimansiirto ole korkannu noitten koneitten kans :roll:

20
Sähköautot / Lukkoa Clodiin ?
« : 30.01.05 - klo: 16.10 »
Elikä onko mistään saatavilla Clod Busterin alkuperäsiin akselistoihin lukkoa, muunlaista kun supermöjöllä rattaat jumiin? Eli saako sinne korvaavaa osaa josta sais niinku kitkalukon tai jonkun... nyt kun tehoa on enempi ja pitoa vähempi, mutkasta/käännöstä lähettäes on ongelma et sisäkaarteen pyörät pyörii ulkokaarteen pyörät ei... :mrgreen: (tästä kiitos Hermannille niistä Maxxin koneista :wink: ). Samoin kun välil on "pakko" käydä maastossa mönkimässä, niin noitten joustovarojen lyhyyden takia jonkunlaiset limited-slip tyyliset lukot tasauspyörästöihin ois aika reteet... Tietty kytkettävä "kemppi" olis kans mahtava, mutta pirustako semmoset saa Clodiin? Eli ideoita saa esittää, vaikka epäilenkin ettei rc-vehkeisiin mitään viskolukon tyylisiä ole?

21
Sähköautot / Virtalähde
« : 29.01.05 - klo: 23.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Swifty"
Eli sähköauton akkua ladataan laturilla ja normaali laturi (ei lelu-laturi) toimii 12V-Jännitteellä, eli ei pistorasiaan soveltuva. Tähän tarvitaan siis jonkinlainen muuntaja, joka muuntaa sen 240V->12V. Taikka sitten 1:1 auton akku sopii tähän myös, mutta sitä käytetään hyvin harvoin suuren painonsa takia.

Eiköhän tuo riitä?  :wink:

Mitenkä niin 230V vehkeet on leluja...

22
Sähköautot / nopeus
« : 28.11.04 - klo: 21.51 »
Ihan mielenkiinnosta: jos siellä on joku luihumpi kuin 14 lankanen kone, mikä monsteri menee 40km/h sitä laiskemmalla koneella? Mulla ainakaan ei trucki menny 13 lankasellakaan ihan lähellekään 40, ja välitys oli jo normaaliajoon turhan pitkä. Kunhan ihmettelen...

23
Lainaus käyttäjältä: "Anzka"

Hienosti oot maalannu. Maalasikko kynäruiskulla! :wink:


Ihan kuule kilikolipullosta vaan. Ja pohjamaalina on (olisko mastonin) autorost rost primer spray :mrgreen: . Ei sattunu muuta pohjamaalia oleen sprayna hyllys ni tempasin siittä :mrgreen:

edit: kettu kun ei osaa kirjottaa... vaikka maalata osaiskin, kiitos kehuista 8)

24
Yleinen keskustelu / Kori ja numerotarrat
« : 14.11.04 - klo: 00.16 »
Ainakin Asson kori kestää tärpättiä ihan mukisematta.

25
Yleinen keskustelu / Minkä ikäisenä?
« : 02.11.04 - klo: 22.05 »
11 vai 12, en ole ihan varma. Eka RC-auto oli, kyllä vain, kyöstin tracker. Ja meni vajaa 2 vuotta niin hommasin tuon T2:sen, enkä ole katunut, 4½vuotta rokannu ja nyt meni eka osa rikki ku yks koheli räppäs fillarilla yli siitä :mrgreen:

26
Sähköautot / Sähkömoottorin kollektorin ikä
« : 01.11.04 - klo: 20.16 »
Noh, jotakin tuon ikään liittyen: mulla on tommosen vaatimattomat 4½ vuotta jyllänny Peakin kone, alkuperäsellä kollektorilla. Loppukesästä alko oireilemaan, kerran oli hiilet vaihdettu ja tosiaan pari kuukautta sitten alko osottaa loppumisen merkkejä, eli alko tekeen valokaarta hiilien ja kollektorin väliin ja veto heikkeni pahasti. Että kyllähän nuo kestävät, ja sitä ei ikinä sorvattu, eikä sorvata. Minä päräytin porakoneella ja hiomapaperilla joka oli suoran puunpalan päällä sen suurinpiirtein tasaseks, tars saada aikaseks hommata viel uudet hiilet ja kattoa vieläkö tulee eloa. Että pitkään ne pelaa ihan uusimattakin, minä en noilla kestoi-illä alkaisi tappelemaan, jos toi nyt loppu ni minä siirryn harjattomiin :mrgreen:

27
No minäpäs päivitän omaa rojektiani. Eli kotisivujen tiedoista poiketen(ei jaksa päivitellä ennen ku saan kuvia) Clodissa on nykyjään aika lailla tehoa : ostin tossa E-Maxxin moottorit+säätimen siihen, tuli sitten aika hiton ahdasta mutta hiukan rälläköityä koneet sopi paikalleen(akseli tuli jotakin 7-8mm ulos tyhjästä päästä, otti tukivarteen kiinni), ja sit kokeilemaan: ei härregyyd se menee niin tautisesti :mrgreen: . Muuten hyvä, mutta liian korkea painopiste(toinen akku liian ylhäälle kiinnitetty) aiheutti iskarien puutteen kanssa melkoista kaatumatautia. Meni ympäri kaasulla, jarrulla ja käännöllä, vaikka märällä nurmella. Nyt on akut niin alhaalla kun saa, ja huomiseks tarvis viel ohjaus korjailla kasaan, sit katotaan miten se kulkeepi. Toivon saavani kuviakin virityksistä kohtuu pian, uusien koneiden myötä autosta hajosi vähän sitä sun tätä ja jokaiseen on tullut joku Rane-korjaus tehtyä, mm. akselia kiertymästä estävä muovikynsi ja takaiskarin alapään pallon kiinnityskorvake. Videotakin voi olla hiukan tulossa, todisteena että kosla keulii, mutta se on aika huono kun en viittinyt autoa ihan totaalisesti tuhota kun ei se oikein lähtenyt kunnolla kun sain kameran lainaan, ramppikuumetta :mrgreen: . En sitten alkanu harjotteleen, videon lopullakin näkyy kun tuo takaiskarin tukikorvake ja toinen takaiskari(tai siis "iskari") levis :mrgreen:

28
Yleinen keskustelu / Unelmiesi RC-auto
« : 16.10.04 - klo: 21.54 »
Juggernaut 2. Siihen sitten 2*joku perus harjaton kone ja pari akkua rinnan ja... :mrgreen:
Toinen realistisempi olis et saisin jostaki harjattoman 3100 lehnerin tohon T2:seen, ja 70A:n warriorin säätimeks, ei vuan ekasta puljusta tainnu immeisiä kiinnostaa lähettää niitä suomeen... täytyy vissiin tilata eri liikkeestä motti ja kolmannesta säädin :roll:

29
Sähköautot / Sähkömonsteri
« : 08.10.04 - klo: 21.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Anzka"
Voi Voi :roll:
Onko teillä kokemusta ees Clodista!
Kyllä ne jaksaa mennä paremmin ku joku stampede!
Nopeudes se ei kyllä pärjää satmedelle!
No jos ei Clodia niin sit Detonator2

Minusta tuntuu, ettei sinulla ole.
Jos luit tekstini, kaikki kirjoittamani on kokemus-, ei kuulopohjaista. Ja tuosta jaksamisesta, no jos se stampede tota huonompi on vakiokoneella ni itku tulis. Sinänsähän jonkunlaista ryömimistä Clodi jaksaa pitää yllä kaikki pelissä, mutta kyllä se hiukan vaisu on, etenkin jos tarvis äkkiä kunnon potku että sais hiukan vauhtia, ni ei pelkoa.
Ja kyllä se auton ikä on tiedossa, mutta se ei muuttane asiaa, että se ei yksinkertaisesti pärjää ominaisuuksissa uusille monstereille, vai voitko väittää vastaan? Minä en väitä, vaikka itelläni Clodi onkin(ja tottakai omasta mielestäni se on hieno :mrgreen: ), en tosin sano että se huono auto olisi. Mutta monia huonoja puolia autossa on, ja kuten sanoit, myös paljon hyviä. Että voi voi kun voi voi sulaa :roll: .
Toi ClodZ:in kikka toinen jousi irti joka nurkasta on aika hyvä, etenkin jos samaan kauppaan jättää sen orikinaalin ohjaustankohärdellin huit kukkaseen ja laittaa servot akseleille, sitten akseleita voi tuoda karvan ulospäin ja taas tulee varaa lisätä joustoja. Siittä se projekti sitten alkaa :wink:  :mrgreen:

E: opetellaan silti kirjottamaan...
E2: sulla taitaa olla itelläs Clodi kun noin innolla sitä kehut? :wink:

30
Sähköautot / Sähkömonsteri
« : 05.10.04 - klo: 21.59 »
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"
Lainaus käyttäjältä: "Anzka"
No Glod busterissa on hyvä jousitus ja se jaksaa mennä niin todella hyvin.


Sen verran tarkennusta että Clodissa on takuuvarmasti kaikkein huonoin jousitys nykyään saatavilla olevista maastureista (vakiona). Ja se kirjoitetaan tosiaan C:llä.

Clodia ja Stampedea on hiukan huono vertailla, autoille on omat käyttötarkoituksensa eivätkä ne kilpaile samoilla ansioilla.

Joudun myöskin hiukan mollaamaan Clodia, ClodZ on aika tarkalleen oikeassa jousituksen huonouden suhteen: vakiona noin huonoa ei ole kuin Nikoissa, ja Clodissa on vielä se ongelma, että siitä ei kovin hyvää saa kunnon iskareillakaan, nopeaan ajoon siitä ei yksinkertaisesti ole, akselit meinaan painavat enemmän kuin runko ja akut ja elektroniikka; eli pyörillään auton jouset ovat ulkotoppareissa, käännettäessä auto nurin jouset painuvat hiukan kasaan. Eli jousittamatonta massaa on enemmän kuin jousitettua, sitä on iskareilla paha hillitä kokonaan, vaikkakin öljyiskarit varmasti rauhottaisivat menoa huomattavasti, ilman niitä se meno on aika helinää ja kolinaa ja pompottelua (vai mitä, Jankka ja Hermanni? :mrgreen:  :roll: ). Ja jaksaa mennä hyvin...? my ass. Etenkin keskilukon puute aiheuttaa mäkeen mentäessä pahoja vaikeuksia etupyörien kaivaessa kuoppaa ja takapyörien työntäessä autoa eteenpäin, jonkun pitäis kehittää jotakin millä ne akselit sais yhistettyä toisiinsa, ts. 100% keskilukko tekis terää. Ja se ohjaus, en jaksa edes kirjoittaa mokomaa itkuvirttä...
Mutta on siinä paljon hyvääkin (täytyy kehua ku itellä semmonen on :mrgreen: ), kuten komea ulkonäkö, ja puutteistaan huolimatta mönkimisen hauskuus, etenkin talvella kuin noi alitehoset moottoritkin jaksaa vähän lipsutella renkaitten kohtuuhyvää pitoa.

Sivuja: [1] 2