dvsfkoh, No tietystihän tuo kuluminen riippuu siitä minkälainen alusta on. Yleisesti ne kumitkaan eivät tasaisella pinnalla kulu yhden kesänkään aikana vaikka viikossa ajotunteja n. 5-8, mutta se "paras" pito katoaa kyllä joten kannattaa talvi/kesä-kausille ostaa omat kumit. Pinjonit kyllä kuluvat nopeasti ja niitä menee kesän aikana tuolla ajomäärällä ainakin 3-5.. Diffin ratas tai h-plate taitavat se seuraava kuluva osa olla sillä kaikki muu autossa tuntuu olevan ERITTÄIN kauan kestävää jos ei vain rikki mene eli kultusta kestää. Mutta kone on kesän tiukan ajon jälkeen aikaslailla mustannäköinen ja hileet melkein kuluneet eli kesässä menee tiukalla ajolla ainakin:
- Kumit ( Kesä- ja tali-kausille )
- 3-5 Pinjonia
- Diffin ratas ( Itse ostan uutena vuotena aina uuden ja kestää koko vuoden. )
- H-Plate ( Vuoden aikana ainakin yksi kuluu poikki )
- Vakiokone ( Uutena vuotena tulee tämäkin uusittua ja koko vuoden samalla koneella hurusteltua )
Ja ainakin kannattaa heti alussa ostaa hiilikuituinen h-plate, kuulalaakerit ja kuuladiffi, jos aioit setallasi oikein kunnolla päästellä menemään. Muita semmoisia osia sitten joita kannattaa ostella on, alumiininen moottoripukki+klipsi, sivuvakaajat ja keskijousi. Etupäätäkin voi varustella miten itse haluat sillä sinnehän on miljoona ja kaksi erilaista osamahdollisuutta. 8)
Ja eikun ajot pystyyyn!