Kirjoittaja Aihe: Keskustelua aiheesta "Six Hours Le Tikkurila - Corr Endurance 18.3.2012"  (Luettu 82957 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili

Niin Remppa tässä oli sellainen asia mielessä että nuoremmat saa sen tasoituksen kuin meillä on tuota kokemusta jonkin verran näistä rc-autoista  :grin:
Riittänee sellainen 20 kierrosta etumatkaa meihin.
Jerzi

Aaa..no joo tämä kuulostaa jo paljon reilummalta :azn:
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miksi 2 alustaa on sallittu? Eikös tämä ollut endurance kisa?

Peli ei ole ihan yhtä raakaa kahdella alustalla, eikä homma jää kiinni siitä ketkä keksii nopeimman keinon vaihtaa akku. Tiukkoja hetkiä tulee varmasti kuitenkin olemaan kun toinen auto hajoaa  :wink:



Vaikkei varmaan asiaan vaikutakaan niin tuon omat näkemyksen myös esille.

ite olisin yhden auton kannalla.

yhden alustan säännöllä saataisiin omasta mielestä kisaan enemmän sisältöä, akkujen vaihdot alkas oleen kuin le mansin tankkaus. Eikä varmaan renkaiden vaihdoltakaan säästys tolla ajo määrällä.

Kisasta katoaa endurancen luonne jos saa ajaa useella autolla. Koska toinen auto voi aina kiertää rataa. ropaahan noi le mansin 24h ajoissa välilla tuntitolkulla autoja. Ainakin auton vaihtojen määrä pitäs rajata jollakin. hieman typerää jos akun vaihto=auton vaihto radalle + uus ukko radion varteen.

Jos auto hajoaa silleen ettei saada korjattua tai menee liikaa aikaa (vaikka pohjalevy) on varalla auto johonka voi vaihtaa, auton vaihdosta pitää myös olla tuntuva läppi penalty.  Tyyliin useita kymmeniä läppejä.

yhen auton sääntö tasais hieman autojen eroja myös..  ainakin tuupin pienempi tehon kulus etu katoaa kahta autoa käyttämällä. Koko auton vaihtoon ei mene kauan vs. siihen että vaihetaan akut ja jatketaan samalla autolla.

100 % samaa mieltä!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kaksi autoa mahdollistaa osaavalta tiimiltä aika-ajomaista suoritusta alusta loppuun. ei tarvitse säästellä kalustoa kun auto on aina jäähdyttelemässä varikolla ajon jälkeen. Ponderin vaihtoon ei kauaa mene jos sen vetää vaikka korin ulkopuolelle.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Kaksi autoa mahdollistaa osaavalta tiimiltä aika-ajomaista suoritusta alusta loppuun. ei tarvitse säästellä kalustoa kun auto on aina jäähdyttelemässä varikolla ajon jälkeen. Ponderin vaihtoon ei kauaa mene jos sen vetää vaikka korin ulkopuolelle.

Tällä ajatusmallilla taas ei ole mitään tekemistä kestävyysajon kanssa..

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Kaksi autoa mahdollistaa osaavalta tiimiltä aika-ajomaista suoritusta alusta loppuun. ei tarvitse säästellä kalustoa kun auto on aina jäähdyttelemässä varikolla ajon jälkeen. Ponderin vaihtoon ei kauaa mene jos sen vetää vaikka korin ulkopuolelle.

Tällä ajatusmallilla taas ei ole mitään tekemistä kestävyysajon kanssa..

Viesti on lähempänä nimikettä... ponderi toimii viestikapulana.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Lopettakaa se jatkuva valittaminen joka asiasta jo. Ei siellä ole pakko ajaa kahella autolla saa ajaa yhdelläkin.
Eikö oo hyvä että joku viittii edes järjestää kisoja?

Kisan säännöt on todella löysät jotta kaikilla olisi mahdollista päästä ajamaan mahdollisimman paljon.
Ei tommoseen kisaan oo oikeaa formaattia kun ei semmosta oo ajettu ennen. Tällä tavoin kun säännöt on riitttävänväljät saa varmasti hyvää kokemusta seuraaviin kisoihin.
Ei tämmöisiin kisoihin mennä hampaat irvessä voitto mielessä. Vaan ajaa rentoo kisaa ja viettää makee päivä.
 
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Lopettakaa se jatkuva valittaminen joka asiasta jo. Ei siellä ole pakko ajaa kahella autolla saa ajaa yhdelläkin.
Eikö oo hyvä että joku viittii edes järjestää kisoja?

Kisan säännöt on todella löysät jotta kaikilla olisi mahdollista päästä ajamaan mahdollisimman paljon.
Ei tommoseen kisaan oo oikeaa formaattia kun ei semmosta oo ajettu ennen. Tällä tavoin kun säännöt on riitttävänväljät saa varmasti hyvää kokemusta seuraaviin kisoihin.
Ei tämmöisiin kisoihin mennä hampaat irvessä voitto mielessä. Vaan ajaa rentoo kisaa ja viettää makee päivä.

Ai asiasta keskustelu on valittamista? Ja omaa näkökantaa ei saa muut tuoda edes esille kuin kilpailun järjestäjät. Ei vaikuta kovin avoimelta ja rennolta.

Yleensä jotain uutta kun kokeillaan niin kannattaa pikkasen kuunnella niitäkin jotka sitä uutta tulee kokeileen, jos tiimejä on 2 kasassa niin tulee pirun hyvät kisat! 2 autoa radalla.

jos kerran voitto ei kiilu silmissä niin sillonhan pitäs nimenomaan ajaa hengen mukasesti yhdella autolla ;)

Itehän ilmoitin jo että mennään yhdellä autolla, meni miten meni.

Lainaus
Endurance

on moottoriradoilla ajettavaa kestävyysajoa. Kilpailut ovat pääsääntöisesti kuuden tunnin mittaisia joukkuekilpailuja, aktiiviset seurat ovat järjestäneet myös 3 tunnin mittaisia jäsentenvälisiä kilpailuja. Endurance-kilpailuiden kruununa voidaan pitää jo legendaksi noussutta 24-tunnin kilpailua. 24-tunnin kilpailu ajetaan Kemoran moottoriradalla Vetelissä. Tämä vuorokauden kestävä kilpailu kysyy tiimeiltä paljon muutakin kuin nopeita kierrosaikoja ja sehän on koko kestävyyskilpailun tarkoitus.


Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
6 tiimiä jo ilmottautunut.

Mikä hienointa 5 niistä ajaa eri kalustolla! Tulee loistavat skabat! Losit puuttuu vielä, nyt Losi-miehet ilmottautumaan!! :smiley:
« Viimeksi muokattu: 18.02.12 - klo: 11.02 kirjoittanut *remppa* »
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Kaksi autoa mahdollistaa osaavalta tiimiltä aika-ajomaista suoritusta alusta loppuun. ei tarvitse säästellä kalustoa kun auto on aina jäähdyttelemässä varikolla ajon jälkeen. Ponderin vaihtoon ei kauaa mene jos sen vetää vaikka korin ulkopuolelle.

Samalla tavallahan aloittelevakin kuski ajaa?

Kaksi autoa tasoittaa mielestäni paljon sekä kaluston että kuskien eroja. Yhden auton säännöllä en lähtisi millään nelkulla kisaan, ja tuupinkin saisi valita aika tarkkaan ettei mene puolet ajasta mekkaamiseen. Riski että aloitteleva kuski tekee virheen ja rikkoo auton on huomattavasti suurempi kuin kokeneemmalla, jolloin on se yksi ja ainut auto mekattavana pitkään. Kahdella autolla tasoitetaan kuskien eroja, kun se yksi pahempi virhe ei ole kellon mukaan läheskään yhtä paha.

Ai asiasta keskustelu on valittamista? Ja omaa näkökantaa ei saa muut tuoda edes esille kuin kilpailun järjestäjät. Ei vaikuta kovin avoimelta ja rennolta.

Tuskin tässä olisi 8 sivua keskustelua takana jos ei saisi?

Yleensä jotain uutta kun kokeillaan niin kannattaa pikkasen kuunnella niitäkin jotka sitä uutta tulee kokeileen, jos tiimejä on 2 kasassa niin tulee pirun hyvät kisat! 2 autoa radalla.

Toki, mutta se ei tarkoita sitä että muutetaan oleellisesti sääntöjä koska pari "vaatii" tätä foorumilla. Nyt on minimäärä tiimejä kasassa, ja uskon/tiedän että niitä tulee vielä lisää. Joten kokeillaan nyt näin tämä kisa, seuraava vaikka sitten ihan eri tavalla. Tämä on kokeilu niin järjestäjien kuin kuskien puolesta, ja kuten Ari sanoi niin tarkoitus olla rento ja hauska kisa, vaikka foorumilla on vaikuttanut täysin päinvastaiselta.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Harmillisesti tekniikka murheet esti tänään 10,5t moottorin testin Losissa. Ens viikolla uudelleen.
Voiko joku paljastaa mitä kierrosaikoja on ajanut vapailla säännöillä vs. Endurance säännöillä? Vaikka kisa ei täytäkään ihan oikean autokisojen endurance henkeä on tästä hyvä lähteä eteenpäin. Ajoin tänään tehokkaalla Losilla 15 kierrosta ja akusta kului 5555mah best läppi 20,1. Akku kesti melko tarkkaan 30 kiekkaa. Jos ajaa vaikka 22s ka läppi on akun kesto 11min. Mulla se tosin kesti 15min kun auto oli 3kertaa katollaan ja kävin itse rauhassa nostelemassa sen. Tehon kulutus olis siis keskimäärin noin 224W. Tuolla setupilla tulisi akun vaihtoja 6h kisassa 30 ja kierroksia about 900kpl :)
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
samalla virrankulutuksella pystyy ajamaan reilusti kovempia kierrosaikoja.
Kovempiin kierrosaikoihin pääsee jopa pienemmällä virrankulutuksella.

Torstaina ajelin endurance setupilla nelkkudurangolla läppiajaks 18.8.
Matalaa 19 sekkasta pystyy paukuttamaan helposti koko akullisen ja akunkesto on varmasti 15 min.

Tuupilla on päässyt parhaillaan vapaalla moottorilla ilman pitoaineita lähelle 19 sekuntia, kierrosaikojen ollessa helposti alle 20 sekuntia kierros toisensa jälkeen.
10.5 koneella pääsee varmasti kohtalaisen lähelle samaa...

Katsotaan kun saan motivaation auton kunnostamiseen ja testin suorittamiseen että mihin sillä nyt sitten pääsee... Jos vaikka viimeistään torstaikisassa ajelis endurance setupilla.
« Viimeksi muokattu: 18.02.12 - klo: 21.40 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
samalla virrankulutuksella pystyy ajamaan reilusti kovempia kierrosaikoja.
Kovempiin kierrosaikoihin pääsee jopa pienemmällä virrankulutuksella.

Torstaina ajelin endurance setupilla nelkkudurangolla läppiajaks 18.8.
Matalaa 19 sekkasta pystyy paukuttamaan helposti koko akullisen ja akunkesto on varmasti 15 min.

Tuupilla on päässyt parhaillaan vapaalla moottorilla ilman pitoaineita lähelle 19 sekuntia, kierrosaikojen ollessa helposti alle 19 sekuntia kierros toisensa jälkeen.
10.5 koneella pääsee varmasti kohtalaisen lähelle samaa...

Katsotaan kun saan motivaation auton kunnostamiseen ja testin suorittamiseen että mihin sillä nyt sitten pääsee... Jos vaikka viimeistään torstaikisassa ajelis endurance setupilla.
Ei muuta kuin testiä ja dataa tulemaan. Voisit ajaa Losilla parivetoa, noin saataisiin vertailukelposta dataa?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mulla kesti 5000mah akku 18minsaa yhtäsoittoo ilman että autoa tarvi nostella, bestläppi 19.3 ja autona losin painoinen 2wd traksas slash. Moottori lienee sääntöihin liian tehokas castle, en löydä tohon paljonko on käämejä. Motin lämmöt oli 43 astetta ajon jälkeen ja nopari viileämpi, että sähköt ei paistuis ihan helpolla.
 http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_1889_1890/products_id/202069/n/Castle-Creations-1410-1Y-4-Pole-Brushless-Motor-3800kV

Luulen että 10.5 koneella menis abaut yhtä lujaa koska tolla castlen motilla en oikein voinu painaa kaasua pohjaan ku ihan hetkeks pääsuoralla. Tänään kisa-asiaa puitiin ja spekuloitiin radalla aika tavalla ja se osoittaa että kisaa kohti on kyllä kiinnostusta. Kyllä noi säännöt taitaa olla aika järkevät kun tavoitteena on saada tasaväkistä kilpailua erilaisilla autoilla ja minimoida keskeytykset ja kalliit sähköjen kärähdykset.

Tosta kahen auton ponderinvaihtorallista en oikein pidä, mut uskon silti että kisa ratkeaa muuten kuin akun/ponderin vaihto nopeuksilla.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
bestläppi 19.3

Nyt on pakko kysyä... Oliko kunnolla pidotetut renkaat ja mitkä oli ne seuraavaksi parhaat kierrokset.

Toi läppi kun on niin kova tuuppicorrille että mun täytyy ilmeisesti keksiä jotain etten rupea ottamaan kaikilta tuuppicorreilijoilta käkättimeen.

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
bestläppi 19.3

Nyt on pakko kysyä... Oliko kunnolla pidotetut renkaat ja mitkä oli ne seuraavaksi parhaat kierrokset.

Toi läppi kun on niin kova tuuppicorrille että mun täytyy ilmeisesti keksiä jotain etten rupea ottamaan kaikilta tuuppicorreilijoilta käkättimeen.

Ei ollenkaan pitoainetta, minipinnit renkaina. Seuraavaks paras oli 19.47 ja sit tais olla olla 19,7x. Aika monta akkua hinkkasin alkuun ettei menny alle 20s mut sitten se lopuks meni ihan reilusti. Tuuppikrossit toimi mukavasti kirittäjinä, auttaa vauhdinpitoon kun on joku sopivasti nopeampi edellä.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
On kyllä radan pito sitten parantunut ja reilusti siitä kun olen viimeksi ajanut.
Mun koskaan ajama bestläppi tolla radalla kun on 19.29
Tosin... sen jälkeen rataa on kyllä pidotettu, mutta ei se torstaina kovin pitävältä tuntunut.

Pakko saada auto kuntoon että pääsee kokeilemaan.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pito oli tänään normaalia parempi, ainakin itsellä oli se vaikutelma.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Pito oli tänään normaalia parempi, ainakin itsellä oli se vaikutelma.

Näin sain toista kautta kuullakin.

Kunhan nyt taas ei olis joku käyny pidottelemassa rataa, tai alkaa kaikki treenailut ja testailut olemaan yhtä tyhjän kanssa.

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pito oli tänään normaalia parempi, ainakin itsellä oli se vaikutelma.

Näin sain toista kautta kuullakin.

Kunhan nyt taas ei olis joku käyny pidottelemassa rataa, tai alkaa kaikki treenailut ja testailut olemaan yhtä tyhjän kanssa.

Mulla taas oli ihakauudet minipinnit ja pito oli oikeastaan aika huono. Ehdin ajamaan viitisen akullista, mutta ei parantunut pito tuossa ajassa.

Auto on uskoakseni ok säädöissä. Eli näin tuo asia vaihtelee usein autojen välilläkin.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Ei pito vaihtele autojen välillä.

Jos radalla on kovempi pito niin silloin siellä on kovempi pito... Jos taas heikompi niin silloin pito on heikompi.

Eri asia sitten että minkälaisessa setupissa auto on... eli murtuuko pito kovemmalla pidolla kun taas toisessa ei.

Vaika auto olis ok säädöissä heikommalle pidolle niin se ei tarkoita sitä että auto toimisi kovemmalla pidolla.

Siellä on muutkin ajelleet kovia aikoja ja kertoneet että pito oli kovempi kuin aikaisemmin. Jos sulla ei ollut niin autosi ei ole ok säädöissä.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mulla kesti 5000mah akku 18minsaa yhtäsoittoo ilman että autoa tarvi nostella, bestläppi 19.3 ja autona losin painoinen 2wd traksas slash. Moottori lienee sääntöihin liian tehokas castle, en löydä tohon paljonko on käämejä. Motin lämmöt oli 43 astetta ajon jälkeen ja nopari viileämpi, että sähköt ei paistuis ihan helpolla.
 http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_1889_1890/products_id/202069/n/Castle-Creations-1410-1Y-4-Pole-Brushless-Motor-3800kV

Luulen että 10.5 koneella menis abaut yhtä lujaa koska tolla castlen motilla en oikein voinu painaa kaasua pohjaan ku ihan hetkeks pääsuoralla. Tänään kisa-asiaa puitiin ja spekuloitiin radalla aika tavalla ja se osoittaa että kisaa kohti on kyllä kiinnostusta. Kyllä noi säännöt taitaa olla aika järkevät kun tavoitteena on saada tasaväkistä kilpailua erilaisilla autoilla ja minimoida keskeytykset ja kalliit sähköjen kärähdykset.

Tosta kahen auton ponderinvaihtorallista en oikein pidä, mut uskon silti että kisa ratkeaa muuten kuin akun/ponderin vaihto nopeuksilla.
Jos ajoit koko 18min, niin ka tehonkulutus 123W . Täytyy seuraavaksi kokeilla ajella  "hiljempaa" jos saisi kulutusta pienenemään. Nyt Mulla menee tupla energiamäärä suhun nähden. Mulla halpis koneen lämmöt on luokkaa 75astetta.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili

Mulla taas oli ihakauudet minipinnit ja pito oli oikeastaan aika huono. Ehdin ajamaan viitisen akullista, mutta ei parantunut pito tuossa ajassa.

Auto on uskoakseni ok säädöissä. Eli näin tuo asia vaihtelee usein autojen välilläkin.

Outoa!

Omasta mielestäni rata oli eilen tosi nautittavassa kunnossa sekä krossarilla, että SC:llä. Ei mitään pito-ongelmia.

Porukkaa oli paljon ja kimpassa oli tosi nasta ajaa!!


Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo,
Mä näin sun pidon ja se oli tajuton :-)
Voi toki olla, ettei mun uusi Minipin-erä ole yhtä hyvä kuin edellinen?

Ps. Torstaina tykitetään.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo,
Mä näin sun pidon ja se oli tajuton :-)
Voi toki olla, ettei mun uusi Minipin-erä ole yhtä hyvä kuin edellinen?

Ps. Torstaina tykitetään.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kenties sun insertit ei sovi minipinneille?

Mutta asiaan.

Kannattaako ajella pidotetuilla renkailla esim kösseillö vai au naturell minipinneillä? Miten minipinnit mahtaa kestää 3h ajoa?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Joo,
Mä näin sun pidon ja se oli tajuton :-)
Voi toki olla, ettei mun uusi Minipin-erä ole yhtä hyvä kuin edellinen?

Ps. Torstaina tykitetään.
Kenties sun insertit ei sovi minipinneille?

Mutta asiaan.

Kannattaako ajella pidotetuilla renkailla esim kösseillö vai au naturell minipinneillä? Miten minipinnit mahtaa kestää 3h ajoa?

Renkaiden erä, tai insertti ei todellakaan tee eroa "tajuttoman" ja "aika heikon" pidon välillä. Eron tekee alustan säätö ja kuski.

Pidottamaton minipin toimii parhaiten, ja paranee kuluessaan. Kestää varmasti 3h ajoa, kelta-oranssin durangon renkailla on ajettu monet kisat ja vielä enemmän treeniä.

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olen kuullut että minipinneissä on laatuvaihteluja ja eräs huippu 2wd corri kuski laittoi vanhat kuluneet minipinnit takas kun uusilla tuli vaan powerslideä?? Voi olla että vaatii myös sisäänajoa, mutta noita renkaita oli käsittääkseni sisäänajettu ihan tarpeeks. En tiiä onko noi laatuvaihtelut kuin yleistä, onneks omat minipinnit ainakin on toiminu hienosti eikä oo kulunu mitenkään nopeesti.

Mä luulen että minipinni on paras rengas tohon pitkään kisaan, koska se on helppo ajaa. Tarvittava määrä vaan vaihtorenkaita valmiiksi vanteilla. Endurance hengessä ajamalla yhet renkaat /auto riittänee ainakin tuupissa(kun siis käytetään kahta autoa), mutta varalla kannattaa olla ehkä muutama pari, jos vaik rengas repee tai vanne halkee kolarissa..
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Olen kuullut että minipinneissä on laatuvaihteluja ja eräs huippu 2wd corri kuski laittoi vanhat kuluneet minipinnit takas kun uusilla tuli vaan powerslideä?? Voi olla että vaatii myös sisäänajoa, mutta noita renkaita oli käsittääkseni sisäänajettu ihan tarpeeks. En tiiä onko noi laatuvaihtelut kuin yleistä, onneks omat minipinnit ainakin on toiminu hienosti eikä oo kulunu mitenkään nopeesti.

On erien välisiä eroja, tullut ihan itsekkin koettua minipinnin kanssa nelkkukrossarissa. Kuski kenet mainitsit taisi olla Hoke? Eroa oli, mutta ei todellakaan "tajuttoman" ja "aika heikon" verran, vaan sellainen ettei hitaammalla renkaalla pääse kovan kuskin mielestä tarpeeksi lujaa.

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Eiku se olin mä.. Toinen setti ei tunnu edes pidotettuna toimivan samalla tavalla kuin eka, tiedä sitten josko se siitä paranee. "POWERSLIDE!"
Mini pin on varmaan "the" rengas takavetoon, mutta varmasti kössöilläkin kerkeää, eiköhän kuuteen tuntiin mahdu monenlaista tapahtumaa.
Liikaa Kyoshoja

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo,
Mä näin sun pidon ja se oli tajuton :-)
Voi toki olla, ettei mun uusi Minipin-erä ole yhtä hyvä kuin edellinen?

Ps. Torstaina tykitetään.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kenties sun insertit ei sovi minipinneille?

Mutta asiaan.

Kannattaako ajella pidotetuilla renkailla esim kösseillö vai au naturell minipinneillä? Miten minipinnit mahtaa kestää 3h ajoa?

Voit olla oikeassa, että käyttämäni 1/10 insertti ei toimi yhtä hyvin kuin edellisissä käyttämäni 1/8:n vastaava.
Toisena asiana viitaan Volvon kommenttiin: näillä on tosiaan ajettu ainakin 15 akullista, eli sisäänajoa on tehty ja renkaita on siirretty edestä taakse.

Torstaina nähdään mikä on mun pito silloin: nyt noi on pidotettu.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Ensimmäinen virhe on siirtää edestä taakse.

Renkaat merkataan ja laitetaan paikoilleen.
Jos ne joudutaan irrottamaan niin ne laitetaan takaisin samoille paikoille.

Toki jos ei kiinnosta renkaiden paras toimivuus niin voihan niitä sitten plarailla vaikka ristiin.