Ohjausservo voi olla rikki. Alkuperäinen servo menee rikki erittäin helposti.
Toinen vaihtoehto on että c-hubin kiinnitysruuvi(t) on löystynyt tai irti.
Hei, kiitos. En ilmeisesti tarpeeksi korostanut "märkäkorvaisuuttani", joten selitätkö tarkemmin mikä on c-hubi?
Caster block, eli se pala johon etupyörän napa tulee kahdella ruuvilla kiinni. Kirjoitin väärin, olisi pitänyt olla navan ruuvit. Napa taas on se josta vetoakseli tulee läpi. Alempaan ruuviin pääsee käsiksi kun irrottaa renkaan, ylempään kun lisäksi irrottaa ylätukivarren ulomman pään.
Onko antaa mitään vinkkiä parempilaatuisesta ohjausservosta, löytyykö esim. jostain nettikaupasta tai jopa eBaysta?
Mikä vaan joka mittojensa puolesta sopii. Jos autossa on alkuperäiset sähköt joudut vaihtamaan myös nopeudensäädin-vastaanotinyksikön. Auton mukana on tullut palat ja varret joilla servon saa paikoilleen ja kytkettyä. Jos joudut vaihtamaan myös nopeudensäädin-vastaanotinyksikön niin kannattaa harkita 2.4GHz radiota ja errillistä nopeudensäädintä samalla.
Tässä ketjussa on aiemmin keskusteltu näistä.