Tosin eka kierros on hieman pidempi koska startataan ponderilinjan takaa, mutta mitäs se taas haittaa.
Tämä on offtopic, mutta kerron kuitenkin. Pari-kolme vuotta sitten Virossa pojilla oli hieno ajanottojärjestelmä, joka laski lähdön ääneen, ja sen jälkeen kertoi aina linjan ylittänee auton numeron. Hieno ja uusi järjestelmä. No, autot viivan taakse, kone laskee ääneen 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,aja. Kaikilla kauhea kiire ensimmäiseksi kolaroimaan suoran päähän, jolloin kone alkaa luettelemaan linjan ylittävien autojen numeroita. Sattumalta autot ylittävät linjan järjestyksessä 10,9,8,7 6, jolloin tuomari ja osa kilpailijoista luulee, että starttilaskenta alkoi alusta. Virolaiseen välittömään tapaan U-käännös keskellä pääsuoraa, täysillä takaisin lähtölinjan taakse, uusi U-käännös ja menoksi. Oli huiman näköistä menoa, kun pääsuoraa ajetaan kahteen suuntaan täysillä.
Tuloksena, että Jiri (Moukari), joka oli ajamassa noususta, tipahti, vaikkei kukaan suomalaisista ymmärtänyt, miten voi jäädä kierroksella, jos kukaan ei ohita, vaan itse ohittaa muita. Ei paljon lohduttanut laivalla takaisin tullessa saatu pahoittelusoitto: Jiri oli tippunut, koska oman kerhon pojilla oli 9 sekunnin kierros ensimmäisenä, Jirin nopeimman ollessa jotain 48 sekunnin luokkaa! Silloin ei naurattanut, mutta nyt on jo hauska muisto