...mulle aivan sama
missä!!
Thihi...
Kun en lavankoonkaan ihan äkkiseltään ehdi niin tämä on ainoa paikka.
No eikö aikataulu ole venynyt jos on tehty enemmän hommaa kuin alunperin oli suunnitteilla???
Mun laskuopin mukaan enemmän työtä vaatii enemmän aikaa.
Jos taas sanotaan että ei vaadi enemmän aikaa kun tehdään vielä rajummin töitä niiiin....
No laiskottelemaanko sinne alunperin sitten oltiin lähdössä?
Eli onhan sillon työmäärää kasvatettu ja aikataulua samalla pakostikin pidennetty.
Vai oliko tuo jo etukäteen suunniteltua???
En ainakaan nähnyt että talkoo ilmoituksessa olisi tuollaisesta puhe ollut.
Sää on vaikuttanut vain ja ainoastaan milloin on päästy aloittamaan.
Ei siihen mitä uutta on extempore keksitty ruveta tekemään ennalta ilmoitetun päälle.
Aloittamisesta ei tarvitse ketään syyttää, koska kukaanhan ei ole sinäänsä mitään koskaan aloittanutkaan... Paitsi minä tämän topikin vuonna 2005 muistaakseni... Siitä pahoittelut.
Koska mitään muuta ei ole tehtykään kuin höpisty niin miksi se muka pitäisi lopettaa????
Minä voin tässä julkisesti keskustella aivan yhtä rakentavasti kuin livenä missä tahansa muuallakin.
Siksihän vastaan kun jotain puhutaan.
Jos siis höpistään samanlaista asiaa livenä mitä tässäkin nyt niin vastaan samalla tavalla.
Ja mitenniin alennutaan yhä alemmas kirjoituksilla???
En ole ketään haukkunut, en ole ketään mistään syyttänyt... Hieman ehkä piikittelevästi vastannut kun on minulle kommentoitu välillä jopa vähän asiattomastikin.
Lisäys:
Ja vielä muistutan jokaiselle joka minut tuntee... eli suurin osa keskusteluun yhtyneistä.
Kyllähän te nyt mut tunnette... Sanon suoraan mitä on mielessä... lähes aina huumoria seassa (joka ei kylmästä tekstistä toki välity) jne jne jne....
Miksi siis tarvitsee tosiaan ottaa jotain herneitä nenään tai edes sanoa että tää loppuu nyt tai vastaavaa...
Samalla tavallahan me jauhetaan radallakin ja nauretaan välissä tai viimeistään koko jutun päälle.
Eikövain????