Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - snafu

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 27.11.05 - klo: 16.03 »
Tuli tässä semmonen mieleen kun tuo minun kone ei meinaa ottaa kierroksia ei sitten millään sanoo vaan että boooooo. Voisikohan vika olla siinä että etupäässä jarruttaa joku? Laitoin juuri diffeihin öljyt ja huomasin kun etudiffin otti pois niin se pikkuratas mikä siirtää voimaa diffille(diffin ulkopuolella) pyöri jotenkin vinosti aivan juin sen varsi olisi vääntynyt. Kun autoa työntää vaikka lattialla niin ei tahdo mennä eteenpäin millään. Eikös sen kuuluisi mennä ihan kevyesti eteenpäin? Vaikea selittää kun ei tiedä osien nimiä.
Osan numero on if21.

2
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 11.11.05 - klo: 01.14 »
Osaisiko joku vastata tuohon minun edellisellä sivulla olevaan kysymykseen?

3
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 09.11.05 - klo: 15.11 »
Autoon tuli pikku ongelma, elikkäs kun painoi kaasun pohjaan niin kone sanoi vaan boooo mutta kun antoi vähän kaasua niin pelasi hyvin pikkukierroksilla.
Sitten yhtä äkkiä auto otti hyvin kierroksia ja sit leikki loppui siihen, pääratas
Tai mikä se isoratas nimeltään onkaan oli menny sen verran sileäksi ettei enää ottanut siihen pikkurattaaseen mikä on siinä koneen jatkona.
Mistä nuita rattaita saa halvimmalla ja käykö muiden merkkien rattaat heittämällä paikalleen? Nii ja metalliset niiden pitäisi olla. Voisiko se boooo ääni johtua niistä rattaista vaikka itse veikkaisin että saa liikaa polttoainetta.
Kone on Kyoshon gx-21 ja säädöt: pääneula 2.5 kierrosta tyhjäkäyntineula on 0,5mm sisällä. kolmanteen ruuviin en ole edes nykässy. autolla ajettu noin 1.5l polttoainetta, joka on 10% cool power. Tulppa model tech fire power F5. Siinä kai tärkeimmät tiedot. Niin ja rattaiden välissä ei ollut kiviä kun se alkoi boooaamaan...

4
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 20.10.05 - klo: 00.17 »
en ole vielä ruennu purkamaan. pitää purkaa ajan kanssa kun eka kertaa puran. eli nuilla öljyilläkö pitäis saada taakse enemmän vetoa. Ehkä jopa vähän yliohjautuva on minusta parempi kun aliohjautuva. kannattaako muuten ottaa se koko perä pohjalevystä irti vai puranko vaan takaapäin niin pitkälle että saan diffin irti?

5
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 19.10.05 - klo: 23.07 »
kokoajan kun vaan pyörät pääsee tyhjää lyömään. Tuntuu kun ajais etuvetoisella autolla. pitäis saada osa siitä vedosta taakse.

6
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 19.10.05 - klo: 17.41 »
Huomasin tuossa omasta autosta että se tykkää puskea aika pirun kovasti.
Miten vetoa saisi takapyörille enemmän? Onko se mahdollista nuilla diffiöljyillä kikkailemalla, jos niin mistähän löytyisi diffien purku ja kasaus ohje? Auto on Inferno 7,5 sports rtr.

7
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 02.10.05 - klo: 10.30 »
Kiitoskia neuvoista! Asun savon ihanassa syleilyssä. Pitää heti lähtee testaamaan autoa kun on vielä keli kohdallaan.

8
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 02.10.05 - klo: 10.05 »
Tuli ostettua inferno 7.5 sports rtr. olen ajellu sisäänajoa 5 tankillista ja ajattelin vielä pari ajaa vaihtelevalla kaasulla ruuvi 2,5 kierrosta auki. sen jälkeen meneekin sormi suuhun. onko siihen mitään noin lukua että paljon se  
pääneula on auki kun sisäänajo on ajettu. Sitten onko siitä viripillistä mitään hyötyä jos on niin mistä niitä saa ja millä hinnalla? mitenkäs se niiden diffien rasvaus/ öljyäminen kuinka usein? Olen yrittänyt lukea foorumia mutta toiset asiat näyttää olevan parempi kysellä itse.

Sivuja: [1]