Kirjoittaja Aihe: T-Maxx vai Savage  (Luettu 15151 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #60 : 18.10.05 - klo: 17.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
- Eniten optio-osia
Pötypuhetta... E/T-Maxx on ylivoimaisen suvereeni jos puhutaan optio osista (Revoonkin saa jo enemmän "pligiä" kuin Savageen).
"Maailmanlaajuisesti" tuo pitänee paikkansa,mutta jos katsotaan vain Suomen tarjontaa niin väittäisin että Savageen saa ehkä jopa huomattavasti paremmin optio-osaa kuin Traxxaksiin.
Savageen kun saa Hobbylinnasta suht paljon Hpi:n omia viriosia,plus sitten esim.Hot Bodiesin ja parin muun valmistajan tarjoamat blingit.Revoon/T-maxxiin en ole itse ainakaan nähnyt muita kuin Traxxaksen omat,joita ei ole tosiaan näyttäisi olevan paljon.

Tuokin tilanne muuttuu juuri Revon eduksi, nimittäin Medasec on tuomassa Revon ja T/E-Maxxiin Integyn viritys osaa. http://www.medasec.com/do?action=news
Integyllä on "optio osaa" Traxxasin autoinhin niin että heikompaa hirvittää..... http://integy.automated-shops.com/
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #61 : 18.10.05 - klo: 17.47 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
- Eniten optio-osia
Pötypuhetta... E/T-Maxx on ylivoimaisen suvereeni jos puhutaan optio osista (Revoonkin saa jo enemmän "pligiä" kuin Savageen).
"Maailmanlaajuisesti" tuo pitänee paikkansa,mutta jos katsotaan vain Suomen tarjontaa niin väittäisin että Savageen saa ehkä jopa huomattavasti paremmin optio-osaa kuin Traxxaksiin.
Savageen kun saa Hobbylinnasta suht paljon Hpi:n omia viriosia,plus sitten esim.Hot Bodiesin ja parin muun valmistajan tarjoamat blingit.Revoon/T-maxxiin en ole itse ainakaan nähnyt muita kuin Traxxaksen omat,joita ei ole tosiaan näyttäisi olevan paljon.

Tuokin tilanne muuttuu juuri Revon eduksi, nimittäin Medasec on tuomassa Revon ja T/E-Maxxiin Integyn viritys osaa. http://www.medasec.com/do?action=news
Integyllä on "optio osaa" Traxxasin autoinhin niin että heikompaa hirvittää..... http://integy.automated-shops.com/

Itseasiassa se ei muuta tilannetta mihinkään suuntaan silla medaseciltä saa kaikkia integyn osia, ja integyltä taas löytyy ERITTÄIN suuri valikoima aluosaa savageen  :wink:  ite just kysyin parii osaa, hinnat menee 1,1 x (integyn oma dollarihinta) http://integy.automated-shops.com/

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #62 : 18.10.05 - klo: 17.47 »
Jes kähinää :twisted:

Mut mun oma onki kaikkia noita isompi ja painavampi :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #63 : 18.10.05 - klo: 18.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Jankka"
Revo on nopea monsteri radalla ihan oman pajan palikoillakin jo, eikä siihen välttämättä tarvita muiden pajojen tuotteita. Suomesta saa kyllä tilattua kaiken tarvittavan Revoon saadakseen sen ratakuntoon, itse tosin tilaan aika paljon Usasta,Saksasta ja Hong Kongista.
 Nyt oli kuitenkin kysymys T-maxx vs. Savage ja itse ostaisin silti tuon T-Maxxin. Meillä on ollut monen valmistajan autoja ja olen ollut tyytyväinen tuohon Traxxasin laatuun, kestävyyteen ja varaosien saantiin ,kiitos Hobbypeoplen ja Saben.
Ei siihen mitään ratapalikkoja tarvi ostaa,menee ilmankin  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #64 : 18.10.05 - klo: 18.56 »
ot..mikä on kaupan netti osote hong kongissa?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #65 : 18.10.05 - klo: 19.15 »

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #66 : 18.10.05 - klo: 19.33 »
kiitos :wink:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #67 : 18.10.05 - klo: 19.44 »
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa......

Tuossa "T-Maxxissa" ei ole ainuttakaan alkuperäistä osaa (Kuvassa siis pelkästään Integyn T-Maxx osia).
Myös Integyllä on Revoon kolmanneksen enemmän "optio osaa" kuin Savageen (Ja puolet enemmän T-Maxxiin).
EDIT Ja kuvasta puuttuu vielä paljon Integyn T-Maxx osia.......
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #68 : 18.10.05 - klo: 20.07 »
Eikö melki kaikki saa rakennettua melki alusta asti pelkällä blingillä jos haluaa,
oon nähny samanlaisen LST:n rungon kuvan jossaki joka oli kans pelkästään
yhen pajan alupalikoista tehty!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #69 : 18.10.05 - klo: 20.26 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Eikö melki kaikki saa rakennettua melki alusta asti pelkällä blingillä jos haluaa,
oon nähny samanlaisen LST:n rungon kuvan jossaki joka oli kans pelkästään
yhen pajan alupalikoista tehty!


Revoa ei ikävä kyllä saa rakennettua vielä kokonaan, puuttuu liki kaikki rattaat, vaihteiston kuoret, "bulk headit", radiokotelojen kuoret (Kannet ja pohjalevyt löytyy) ja tankin kuoret.  
No Revo on vähän yli vuoden vanha, eiköhän kohta loputkin saa.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #70 : 18.10.05 - klo: 22.32 »
Ei nyt varsinaisesti aiheeseen liity mutta onko ketään huomannut alla olevaa ennen?

Aika komee :mrgreen:
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #71 : 18.10.05 - klo: 23.58 »
Olisko golf-auto???
Mun mielestä se Mönkiän koppa on makeempi :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #72 : 19.10.05 - klo: 00.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Eikö melki kaikki saa rakennettua melki alusta asti pelkällä blingillä jos haluaa,
oon nähny samanlaisen LST:n rungon kuvan jossaki joka oli kans pelkästään
yhen pajan alupalikoista tehty!


Revoa ei ikävä kyllä saa rakennettua vielä kokonaan, puuttuu liki kaikki rattaat, vaihteiston kuoret, "bulk headit", radiokotelojen kuoret (Kannet ja pohjalevyt löytyy) ja tankin kuoret.  
No Revo on vähän yli vuoden vanha, eiköhän kohta loputkin saa.

No huh, ei kai noita kaikkia tuukkaan???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #73 : 19.10.05 - klo: 00.16 »
Ja vähänkös auto painaisi, jos nuo kaikki aluosat siihen pulttaisi kiinni...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #74 : 19.10.05 - klo: 00.24 »
Niimpä ja kuka sillä malttais enää ajaakkaan
muutaku jossain kokolattiamattohallissa :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa zabooner

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #75 : 19.10.05 - klo: 09.14 »
http://integy.automated-shops.com/cgi-bin/webc.cgi/st_main.html?p_catid=73
Eikä oo muuten mitään kamalan kalliitakaan... ainakaan ilman postimaksui.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #76 : 19.10.05 - klo: 09.40 »
joo, noi Integyn alu osat ovat aika edullisia ja laatu on silti hyvä.

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #77 : 19.10.05 - klo: 14.31 »
hinnat oli kyllä ihan siedettävät, rupes kuumottamaan muutama palikka :)

ekana valintana olisi diffikotelo(Out of stock, eli pitäis ennakkotialata tarpeeks monen, että sais nopeasti uuden erän), sitten ehkä iskarin päät. ehkä diffit itsessäänkin.
-Lithium Love Racing-

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Kulkaas
« Vastaus #78 : 20.10.05 - klo: 11.32 »
Muistakaa että HPI Savageen saa Hot Bodiesin viritys osia ja hinnat ovat siedettäviä toisin kuin traxxaksella(kokemusta) Mulla on savage 25 rtr. Ostin päivitetyb versuon jr-hobbyltä ja kyllä kestää!! Ainut huono puoli on spurri. Mulla hajos se mutta on ihan hirveen kallista jopa kauhistuttavat 4 euroo!!! SAVAGE ON PARAS!!!!! JA MUISTAKAA, 25 TULEE ROTO MUKANA JA AKKU EI MAKSA KU 9 EUROO :o  :shock:  :mrgreen:  :wink:  :!:
Traxxas Revo 2.5

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #79 : 20.10.05 - klo: 11.49 »
Nikke vois pysyä nahoissaan ja opetella kirjottaan.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #80 : 20.10.05 - klo: 11.55 »
kyllä tuo teksti oli ihan asiaa... äidinkieltä vähä kerrata niin hyvä tulee  :wink:

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #81 : 20.10.05 - klo: 11.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "Divi"

taas muuten huomattiin että: "VAIN mielipiteistä voi kiistellä"
Niimpä ;) ja esim tuo löpön kulutus riippuu ajopaikasta ja tavasta,radalla revon tankki menee joku 10-12min ja pihassa jopa 30 min  :D


Löpön kulutus on testattu. Mulla on savage 25 ja kun ei säästele kaasun käyttöö niin kyllä se vaan niin on että tankki tyhjenee 30 minuuttiin!! Että repikää siitä Revo kuskit!! Savagen runkokin on hemmetin jäykkä ja helppo puhistaa. Ja kuka väittikään että savagen diffeihin on vaikee päästä käsiks! HÖPÖHÖPÖ otat vaan kuus ruuvia irti pohja panssarista niin kaskas siinä on nenän eessä diffi!!! :mrgreen: Kyllä se savage vaan paras on. Sitä ei voi kiistää! Mutta t-maxx:n ja revon kannattajat voi pysyä ihan omissa puuhissaan. Savage on savage vaikka voissa paistas!
Traxxas Revo 2.5

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #82 : 20.10.05 - klo: 11.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
kyllä tuo teksti oli ihan asiaa... äidinkieltä vähä kerrata niin hyvä tulee  :wink:

Anteek kirjotus virheet :oops:
Traxxas Revo 2.5

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #83 : 20.10.05 - klo: 11.58 »
aika moista tappelua tää keskustelu!!
Traxxas Revo 2.5

Poissa kaosti

  • RSRCA
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #84 : 20.10.05 - klo: 12.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Nikke&Savege25"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "Divi"

taas muuten huomattiin että: "VAIN mielipiteistä voi kiistellä"
Niimpä ;) ja esim tuo löpön kulutus riippuu ajopaikasta ja tavasta,radalla revon tankki menee joku 10-12min ja pihassa jopa 30 min  :D


Löpön kulutus on testattu. Mulla on savage 25 ja kun ei säästele kaasun käyttöö niin kyllä se vaan niin on että tankki tyhjenee 30 minuuttiin!! Että repikää siitä Revo kuskit!! Savagen runkokin on hemmetin jäykkä ja helppo puhistaa. Ja kuka väittikään että savagen diffeihin on vaikee päästä käsiks! HÖPÖHÖPÖ otat vaan kuus ruuvia irti pohja panssarista niin kaskas siinä on nenän eessä diffi!!! :mrgreen: Kyllä se savage vaan paras on. Sitä ei voi kiistää! Mutta t-maxx:n ja revon kannattajat voi pysyä ihan omissa puuhissaan. Savage on savage vaikka voissa paistas!


Kröhm.. jos siis haluat diffin käsiis siinä on hiukan enemmän kun 6 ruuvia. Jos hätäpäissäni rupeen oikeen laskemaan kuinka monta ruuvia pitää ottaa auki että ees hiukan oikomalla sais sen diffin esille, niin se on siinä lähempänä 20 ruuvia..

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #85 : 20.10.05 - klo: 12.01 »
Vai että Savagen tankki kestää n.30min reippaalla kaasun käytöllä? ... nyt tulee jo aikas paksua tekstiä, tai sit sulla on joku aivan ihmeellinen .25 motti jota muilla ei ole. Huom. itse olen myös joskus omistanut Savage SS:n joten tiedän kyllä mistä puhun.

Nikke,... kannattaisi pysyä tosiasioissa koska joku harrastuksen aloitteleva juniori voi pian vaikka uskoa noita sun höpinöitä, ostaa Savagen ja pettyä karvaasti kun näin ei asiat olekkaan.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #86 : 20.10.05 - klo: 12.04 »
juu taitaa olla jo vaarallisen laihalla seokset :wink:

Poissa Shamaani

  • Tulokas
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #87 : 20.10.05 - klo: 12.55 »
No tässä muutama kysymys aihetta sivuten

Minkä verran Joustoja on revossa, Savagessa ja Genessiksessä
Eli montako milliä on renkaan joustomatka ääri asennosta toiseen??

Mikä on maavara kyseisissä autoissa??

Olen miettinyt noiden kolmen välillä ja nuo tiedot olisi tarpeen

Auto tulossa rc trial käyttöön, joten pitkät joustot ja korkea maavara olisi aika kova sana asiassa.
Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #88 : 20.10.05 - klo: 13.01 »
Genesis on ehdottomasti isoin noista autoista, muuten en sano juuta enkä jaata tuosta autosta, kun ei ole kokemusta.

Tässä voi olla sua kiinnostava linkki Revosta http://www.traxxas.com/support/pub/revo_rock_crawler.htm ,Revon mukana tulee noi Long Travel kulmapalat joilla kyllä joustoja riittää, mittaamaan en jaksa alkaa.

Savage kuskit saa mun puolesta kehua omaansa.

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
T-Maxx vai Savage
« Vastaus #89 : 20.10.05 - klo: 13.07 »
10 cm on mulla maavaraa. Savagessa
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!