Ei nyt ihan noinkaan.
Tuo minun kokemukseni SH moottorista pitää täysin paikkaansa 21 kokoisen moottorin kohdalla...
Niistä ei ollutkaan kyse.
28 moottorista on enemmän ja tuoreempaa kokemusta... Ja siitähän nyt puhuttiinkin.
Myönnettäköön että hieman kärjistetysti llaatueroa esiin toin, mutta onhan nuo koneet nyt ihan oikeesti eritasoisia.
Ja huom... Enhän minä väittänyt SH:n hajoavan tai muuta.
Puhuin lähinnä vain ajettavuudesta, tankinkestosta jne...
Ja kun kerta yksi herra rupee vertaamaan varaosahintoja, katsomalla SH perus laakerin hintaa ja vertaa sitä OS Speed keraamiseen takalaakeriin niin voiny herranjee...
Kyllä se menee todellakin vähän sinne ferrari vs. fiat osastolle.
Kuten esiin toin:
SH 28 koneessa enemmän potkua... ei ihan yhtä lineaarinen kaasutuntuma kuin OS V-Spec .21 koneessa ja tankinkestokaan ei ihan samaan yllä.
Ossi riittää trukin kuskaamiseen oikein loistavasti (kuten on kisoissa nähty) tankin kesto hieman pidempi ja myös hieman helpommin ajettava hieman paremman kaasutuntuman takia... ja tietenkin myös sen pienen tehoeron takia...
Ei mene ajo perusharrastajalla vain liialliseen suditteluun ja repimiseen.
Hajoomisista en tiedä tippaakaan.
Kertaakaan en ole nähnyt kummankaan moottorin hajoavan oikeanlaisessa käytössä.
Ps: Ja kun tuohon ferrari heittoon nyt niin jatkuvasti takerrutaan niin... Minähän sanoin SPEED:iä ferrariksi... Sitä ei käy yhdenkään kieltäminen, etteikö Speed olisi ehdottomasti korkeammalla tasolla kuin SH...