RC10.FI

Yleiset => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: kimmor_86 - 24.06.08 - klo: 13.02

Otsikko: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: kimmor_86 - 24.06.08 - klo: 13.02
joo haluaisin kuulla muiden mielipiteitä jr-hobbyn asiakaspalvelusta.
itellä on aika huonot kokemukset kun en ole saanut kaikkia osia vaikka
olen tilannut ne jo yli 2 kk sitten eivätkä ilmoittaneetkaan mitään

neuokaa mitä pitäs tehdä
 :huh:
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: tontsa96 - 24.06.08 - klo: 14.26
sutku paikka!
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Joel P - 24.06.08 - klo: 14.31
sutku paikka!

Millä perusteilla? Vaikka olenkin samaa mieltä, niin epäilen että sinulla ei ole edes kokemusta kaupasta.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Helberthos - 24.06.08 - klo: 14.46
joo haluaisin kuulla muiden mielipiteitä jr-hobbyn asiakaspalvelusta.
itellä on aika huonot kokemukset kun en ole saanut kaikkia osia vaikka
olen tilannut ne jo yli 2 kk sitten eivätkä ilmoittaneetkaan mitään

neuokaa mitä pitäs tehdä
 :huh:

Ei muuta kuin puhelin kauniiseen käteen ja soittamaan heille. Jos tilaus hävinnyt jonnekin, he luultavasti eivät koskaan tule toimittamaan sitä, eikä ottamaan yhteyttä.

Itse kyllä oletan tilauksen tehtyäni, että minun ei tarvitse sen jälkeen lähteä kyselemään tilauksen perään. Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan kaikki vielä...
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: miksalo - 24.06.08 - klo: 15.44
eiköhän tällekin aiheelle olisi yksi topikki riittänyt!!!

ei kai se nyt niiiiiin huono liike ole että pitää ainakin kahdessa topikissa itkeä :cry:

five points
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: KL - 24.06.08 - klo: 15.48
Minä olen oikein tyytyväinen JR-Hobbyyn mun gst 7.7 ja löpöt tuli melko nopeasti (4 päivää kesti) mut kuitenki ihan hyvin ne tulee sieltä mutta kannattaa sitten soittaa jos tavaroita ei kuulu...
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: miksalo - 24.06.08 - klo: 16.12
oletko tilannu muuta kun auton???
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: kimmor_86 - 24.06.08 - klo: 19.19
olen tilannut auton ja osia aika paljon
ja olen ottanut yhteyttäkin ja sanovat vaan että ois tossa
kalliimpia laakereita ota ne ja maksa enemmän

onko oikein??
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: KL - 25.06.08 - klo: 00.14
oletko tilannu muuta kun auton???
kaikkee mitä nyt on tarvinnu, mut nyt oon siirtyny kyllä RC-Sabee
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: mehtis - 25.06.08 - klo: 11.32
minäkin kyllä ihan tyytyväinen olen paitsi kaks tavaraa jäänyt saapumatta :shock: . ne  vaan sanoo mulle että niitä laakerieta ei oo varastossa mutta se tankkaus pullo on, en sit tiiä mite kauan niillä menee tilata osaa varastoon ainakin laakeriessa mennyt se 2-3kk. mutta kaikki muut paitsi varaosat mä tilaan muualta, niin ei kestä tota kahta kuukautta kun vaikka odottaa polttoainetta :p .


-riku
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: tontsa96 - 26.06.08 - klo: 20.55
sutku paikka!

Millä perusteilla? Vaikka olenkin samaa mieltä, niin epäilen että sinulla ei ole edes kokemusta kaupasta.

on kokemusta paljonkin olen sieltä tulppia ja sun muita tilannut ittelle na naapurin hpiihin osia eikä puoliakaan ole vieläkään tullut!
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: mkuu - 26.06.08 - klo: 21.55
pakko kommentoida.

Ei tuo JR- hobby niin huono ole. Kaksi kertaa on jäänyt jälkitoimitukset saapumatta 15 tilauksesta. Suurin piirtein sama lukema on SABElla ja Hobby Linnalla.

Kaikkea ei voi muistaa, ihmisiä me kaikki olemme.

Ja tässä esimerkki hyvästä asiakas palvelusta. Soitin to 20.12.2007 iltapäivällä JR-hobbyyn tilasin varaosia autoon ja pyysin, että saisin ne ennen jouluaattoa. Myyjä (en muista nimeä) totesi, että kaikki pyytämäni osat löytyvät hyllystä ja hän pistää ne pakettiin ja kotimatkalla toimittaa matkahuoltoon. Ja perjantaina matkahuollosta soitettiin, että paketti on noudettavissa. ja matkaa on noin 600 km. Samalla kaavalla homma toimi päääsiäisen alla.

Enpä muista muilta liikkeiltä saaneeni vastaavaa palvelua.

En tiedä onko juopon tuuria vai mitä, mutta huonoa sanottavaa JR- hobbyn palvelussa ei mielestäni ole.


Hobbylinnan tilausta odotellessa...
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: jesi - 29.06.08 - klo: 23.35
Omia tuntumia:
http://lennokit.net/showpost.php?p=387332&postcount=50

Ja ei tuota ennenkään nuo tilaukset ole ihan nappiin menny.
En vaan taida osata.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Sysi - 01.07.08 - klo: 00.57
Paikan päällä asioineena, palvelu riippuu kokonaan myyjästä. Kerran olin servoa ostamassa, niin eräs myyjä kysyi ensimmäisenä, että onko cenin auto, toisella kerralla jutustelin erään myyjän kanssa aika kehittynyttä keskustelua. Toisaalta kerran eräs toinen asiakas osti auton jota väitetiin varaston viimeiseksi, mutta oli seuraavasta päivästä lähtien ja pitkän aikaa nettikaupassa. Netissä tavarat halvempia kuin liikkeessä, eräällä kaverilla oli kommunikaattori taskussa, niin sanoi myyjälle tekevänsä tilauksen nettiin vaikka heti :laugh:. Ainakin olen nähnyt yhtä asiakasta autettavan kiltisti ja asiallisesti auton kanssa. Vertailevana kokemuksena on paikanpäältä Racingfactoryn ja Rc-pisteen todella asiallinen palvelu.

kimmor_86, kieliopista on foorumin säännöissäkin. Jos olet maksanut osista, ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. Jos et ole, niin et niitä varmaan koskaan saakkaan vaikka maksaisit, etsi muista liikkeistä.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Monstertruck76 - 04.07.08 - klo: 00.08
Tulihan tuota itsekkin käytyä yhtenä päivänä alkuviikosta ostoksilla mutta se kesä poika oli niin pihalla :huh: koko asiasta kun kyseli tarvikkeita niin päätin alkaa soittaa etukäteen sinne ja selvittää kuka on töissä niin ei tartte kaukaa ajaa kertoon myyjälle että mikä on mikäkin.Mutta enimmäkseen palvelu on ok kun oikea myyjä/myyjät on olleet  paikalla.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Sysi - 04.07.08 - klo: 18.34
Tuossa putiikissa kannattaa olla valmiiden tietojen kanssa, kyllä ne antaa mitä haluat kun kysyt, aina ei saa kyllä mitän vinkkejä myyjältä.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Duster1 - 05.07.08 - klo: 01.44
Onhan se jo ostajakin tyhmä, jos ei tiedä mitä ostaa ilman myyjän ehdotuksia :wink:

No menettekös kauppaan kysymään saisko valkoista maitoa :lol:

Tuoltakin kaupasta on tullut vaikka mitä ostettua ja homma toimii kun tietää edes itse mitä on ostamassa.

Ps: No mä en tarvitse kyllä mitään henkilökohtaista palvelua, kun en mikään kuningas ole. Mulle riittää kun netti kauppa toimii :wink:
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Araldite - 05.07.08 - klo: 16.49
"valkoista maitoa"...tarvitseeko sitä nyt liioitella.

Oma kokemukseni oli, että mennessäni ostamaan Cen gst ilmanputsaripakettia kysyttiin ensimmäisenä varaosanumeroa.
Mistä hitosta sitä tollaisille tarvikkeille numeroa tarvitsee, eri asia on joku tietty koneen/ alustan osa jossa erehtymisen vaara.

Kesäjussi sitten seisoskeli siinä hölmönä odotellen itse mestaria liikkeen sisätiloihin, jonka jälkeen mestari otti tavarat hyllystä ja kauppa onnistui.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: skunkki - 05.07.08 - klo: 16.57
Juu, Jr-Hobbyssä tuntuvat kyselevän aina tuotenumeroa.

Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Tompuuki - 05.07.08 - klo: 20.42
Joo yritin tilailla tällä viikolla kanssa osia cenin autoon ja aina olis pitänyt tietää jokainen osanumero. Sitten kun osat löytyivät niitä ei saatu postiin useamman päivän aikana. Kyselin niiden perään pariin otteeseen minkä jälkeen peruin tilauksen koska olimme lähdössä perheen kanssa lomalle useammaksi viikoksi ja tavarat eivät olisi kerenneet tulla perille. Luulisi että myös postinkautta lähtevät tilaukseyt hoidettaisiin ripeästi koska osat voivat olla tuiki tärkeitä asiakkeelle. Onhan kyseessä kuitenkin kalliit autot ja osat. Luulisi rahat kelpaavan tai tilaukset joutuu suorittamaan ulkomailta samalla toimitusajalla tässä tapauksessa.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Zigma - 20.08.08 - klo: 13.11
- Kokemuksia ja todella huonoja sellaisia.
- Kyseisestä liikkeestä eri foorumeilla todella paljon negatiivista palautetta ja eikä syyttä.
  Kyseisen fiman johto voisi hiukan katsoa peiliin ja kysyä itseltään miksi juuri heidän firmasta kirjoitetaan
  niin paljon negatiivista feedbackkiä.
- En todellakaan suosittetele kenellekkään tämän firman käyttöä ellei sitten syystä tai toisesta ole aivan pakko.
  Mielummin kannattaa hankkia jokin muu harrastus.
- Siinä vähän mielipidettä
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Harw - 20.08.08 - klo: 15.02
Vihaseksi siellä vaan tulee jos asioi. Yleensä jää kamat saamatta, koska myyvät leluja tai ei oota. Tekee turhan reissun ja pitää kuitenkin tilata muualta. Webbisivuihin on turha luottaa ja herättää vaan hilpeyttä aina kun niitä selailee. Ihmetyttää miten tälläinen pelleilyyritys pysyy edes pystössä? Ehkä lennokkipuoli on paremmin hanskassa? Ja Kyllähän sieltä CEN:n osia saa.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: zippola - 17.10.08 - klo: 16.29
Samaa mieltä harw:in kanssa, pelleily puoti! Ostin toissapäivänä sieltä akun ja kysyin ostaessa että, onko ihan laatukapine? Joo hyvä akku on, noh eka lataus, auto kulki 3m eteenpäin ja savut, paloi juotosssillat melkein POIKKI! Kävin reklamoimassa asiasta niin samalta myyjältä, juu ei tuota akkua ois kannattanu kireähköön autoon laittaa! Ei mitään hyvitystä, kusetuksen maku jäi TAAS! Jouduin sitten OSTAMAAN uudet juotossillat akkuun ja kokeillaan sitten uudelleen  :evil: :evil:
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: nettijätkä - 17.10.08 - klo: 16.53
Ei mitään hyvitystä? Olin vieressä kun zippola rykäs ekan kerran uudella akulla autoa liikkeelle ja savuahan se iski. En tiedä, missä vaiheessa lain mukaan tuote on viallinen, mutta kuluttajainsuojaviranomaiset ois kova juttu. Jos ei muuten, niin ihan piruuttaan  :police:
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Hyper - 17.10.08 - klo: 17.04
Samaa mieltä harw:in kanssa, pelleily puoti! Ostin toissapäivänä sieltä akun ja kysyin ostaessa että, onko ihan laatukapine? Joo hyvä akku on, noh eka lataus, auto kulki 3m eteenpäin ja savut, paloi juotosssillat melkein POIKKI! Kävin reklamoimassa asiasta niin samalta myyjältä, juu ei tuota akkua ois kannattanu kireähköön autoon laittaa! Ei mitään hyvitystä, kusetuksen maku jäi TAAS! Jouduin sitten OSTAMAAN uudet juotossillat akkuun ja kokeillaan sitten uudelleen  :evil: :evil:

Ja moottori ja nopari ja niiden "kireys" myös mainittiin myyjälle?

Ja keneltäkään myyjältä on kyllä aika turha kysyä onko laatukampe. Aina ne on huippukamaa, ehkä JR:ssä keskimääräistä enemmmän mutta silti...

Itse en JR:ssä asioi koska liikkeen maine juuri noissa takuuasioissa on aika surkea, tosin niitä omia kokemuksia ei hirveaästi ole. Tosin jonkun verran on ja valitettavasti negatiivisia suurin osa. Netistä saa aina nopeammin ja halvemmalla.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: zippola - 17.10.08 - klo: 20.20
Lainaus

Ja moottori ja nopari ja niiden "kireys" myös mainittiin myyjälle?


Kyllä mainittiin kun puhuttiin ko: autosta ensin ja akuista siihen...
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Harw - 18.10.08 - klo: 00.00
Siinä taas on liikkeellä selkärankaa! Way to go JR ! Tässähän onki ens viikko lomaa. vois mennä hengaileen liikkeen nurkille ja suositella asiakkaille muita vaihtoehtoja =)

Eipä niitä näytä kiinnostavan niin kuluttaja-asiamieheen vaan yhteyttä niin ei tarvi kauaa p****a kaupata!
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Monstertruck76 - 18.10.08 - klo: 19.51
Ku joku pistää siitä jutun kuluttaja asiamiehelle niin alkaa tapahtua siinäkin liikkeesä.Itse ostin vous sitten robbe rookie noparin hiliftiin.Myyjä luki lappuja ja sanoi että ei oo pakkiviivettä ja on siis sopiva piha crawlaukseen.Testiajo kuitenkin paljasti toddellisen pakkiviiveen.Menin nopiksen kanssa liikkeeseen ja ilmoitin asiani. Kysyttiin minulta että onletko käyttänyt sitä johon vastasin että tottakai,enhän muuten tietäisi siinä olevaa pakkiviivettä.Joo ei vaihdeta tai anneta rahoja rtakas ku olet käyytänyt sitä johon tuumasin myyjälle että huijari mikä huijari kun ei tiedä mitä myy ja lähdin pois ovet paukkuen.Omistaja itse soitti ja pahoitteli tapahtunutta ja lupasi hyvittää noparin johan sanoin että möin jo pois kun en sellasta tartte ja juttu jäi siihen. P**keleen Pro hobby ku lopetti rcmyynnin ja siirtyi pyssyihin...
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: HYPER 11 WRC - 18.10.08 - klo: 22.25
No nyt kyllä täytyy kommentoida koko aihetta.  Meillä koko rc-harrastus alkoi (nikkojen jälkeen)JR-ltä. Avaudutaanpa vähän eli ostin pojalle "joululahjaksi" HBX:n krossarin.  Syykin selvä -halpa, kun ei tiennyt, että kiinnostaako koko harrastus.  Paketti tuli ennen joulua ja testauksen jälkeen (ennen "paketointia"), no naurakaa vaan, nopari ei pelittäny.  Soitto JR:ään ja paketti aatonaattona postiin takas Oulua kohti :cry: Joo itelläki ajatus että........ milloin.  Joulu tuli ja meni.  Toka arki ja auto takas. JA KUNNOSSA.
No, noin 2 vk meni siinä lumessa (ei oo hetkeen näkyny, mutta tulee vielä) ajellessa auto hyppäs vähän liikaa lumen sisään ja savut tuli pihalle :roll:Soitto JR:ään. Nopari pakettiin ja uus tilalle (hyvitettiin vanha vaihdossa säänkestävään). Nyt Rc-harrastus on siirtyny polttispuolelle ja JR jäänyt vähä pois kuvioista, MUTTA, meillä harrastus alkoi ainakin niissä merkeissä, että mistä tavarat ostettiin, niin siellä palveltiinkin omasta mielestä tosi hyvin.  Onkohan liikkeessä paris vuodes jokin totaalisesti muuttunu??
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: mikako1 - 18.10.08 - klo: 22.45
Valitettavaa ettei liikkeen henkilökunta osaa viisastua näistä asiakkaiden kommenteista.. :shock: Kesällä nuori "pitkätukka" toi toivottua positiivista asiakaspalvelua liikkeeseen... ja heti myynti parani .... ainakin minun osaltani :roll:
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: Monstertruck76 - 19.10.08 - klo: 00.12
Valitettavaa ettei liikkeen henkilökunta osaa viisastua näistä asiakkaiden kommenteista.. :shock: Kesällä nuori "pitkätukka" toi toivottua positiivista asiakaspalvelua liikkeeseen... ja heti myynti parani .... ainakin minun osaltani :roll:

Mikako1.. Jos tarkoitat sitä kikkarapäätä niin sehän se koko paikan tolloin olikin...
Se ei tienny mistään mitään...Esim mikä on hehku........"öööö tuota soitampa pomolle",oli vastaus.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: villu - 19.10.08 - klo: 10.16
joo omalta osalta on semmonen palvelu JR:stä että: ohjauksen osan perään soittelin ja sanottiin että osa on siellä 2 päivän päästä. No sitä sai ootella 3 viikkoa. No sitte aloin tilaamaan bensaa, no bensa tuli seuraavana päivänä. No äläppä huoli, tuli semmonen että auto on nyt koko ajan pajalla milloin mikäkin p*skana. Nyt sitte palo sähköt ku vietiin pajalle. Arvoitu tilaus on sitte joskus muualta joulun jälkee.  :undecided:
Ja se auto on ostettu JR:stä sitte.
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: hpi-cen - 19.10.08 - klo: 11.02
mitä itse olen ostanut tavaraa paikanpäältä niin ihan hyvin on pelannu.
Ei ole tarvinnut tilata (vielä) mitään sieltä.

-Jarkko
Otsikko: Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
Kirjoitti: mikako1 - 19.10.08 - klo: 19.46
Valitettavaa ettei liikkeen henkilökunta osaa viisastua näistä asiakkaiden kommenteista.. :shock: Kesällä nuori "pitkätukka" toi toivottua positiivista asiakaspalvelua liikkeeseen... ja heti myynti parani .... ainakin minun osaltani :roll:

Mikako1.. Jos tarkoitat sitä kikkarapäätä niin sehän se koko paikan tolloin olikin...
Se ei tienny mistään mitään...Esim mikä on hehku........"öööö tuota soitampa pomolle",oli vastaus.


Moro !
Joo varmaan sama heppu! No minulle on tärkeämpää se että saan asiallista palvelua vaikka myyjä olisikin ehkä hieman tietämätön. Jos taas vaihtoehtona on tietävä myyjä mutta asiakaspalvelu asenne ala-arvoisinta PAS..A mitä koskaan olen asiakkaana joutunut kokemaan... niin ostan mieluimmin siltä "kikkarapäältä" jolla on ainakin hyvä yritys olla palveluhenkinen myyjä. Toivotaan että JR Hobby parantaa suhtautumistaan meihin maksaviin asiakkaisiin.... ;)