Kirjoittaja Aihe: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet  (Luettu 8099 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kimmor_86

  • Tulokas
    • Profiili
jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« : 24.06.08 - klo: 13.02 »
joo haluaisin kuulla muiden mielipiteitä jr-hobbyn asiakaspalvelusta.
itellä on aika huonot kokemukset kun en ole saanut kaikkia osia vaikka
olen tilannut ne jo yli 2 kk sitten eivätkä ilmoittaneetkaan mitään

neuokaa mitä pitäs tehdä
 :huh:
kimmor

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #1 : 24.06.08 - klo: 14.26 »
sutku paikka!
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #2 : 24.06.08 - klo: 14.31 »
sutku paikka!

Millä perusteilla? Vaikka olenkin samaa mieltä, niin epäilen että sinulla ei ole edes kokemusta kaupasta.

Poissa Helberthos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #3 : 24.06.08 - klo: 14.46 »
joo haluaisin kuulla muiden mielipiteitä jr-hobbyn asiakaspalvelusta.
itellä on aika huonot kokemukset kun en ole saanut kaikkia osia vaikka
olen tilannut ne jo yli 2 kk sitten eivätkä ilmoittaneetkaan mitään

neuokaa mitä pitäs tehdä
 :huh:

Ei muuta kuin puhelin kauniiseen käteen ja soittamaan heille. Jos tilaus hävinnyt jonnekin, he luultavasti eivät koskaan tule toimittamaan sitä, eikä ottamaan yhteyttä.

Itse kyllä oletan tilauksen tehtyäni, että minun ei tarvitse sen jälkeen lähteä kyselemään tilauksen perään. Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan kaikki vielä...
Tamiya Mini Cooper, TT01
-Miksi miehet kuolevat ennen vaimojaan? -Koska he haluavat niin.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #4 : 24.06.08 - klo: 15.44 »
eiköhän tällekin aiheelle olisi yksi topikki riittänyt!!!

ei kai se nyt niiiiiin huono liike ole että pitää ainakin kahdessa topikissa itkeä :cry:

five points
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #5 : 24.06.08 - klo: 15.48 »
Minä olen oikein tyytyväinen JR-Hobbyyn mun gst 7.7 ja löpöt tuli melko nopeasti (4 päivää kesti) mut kuitenki ihan hyvin ne tulee sieltä mutta kannattaa sitten soittaa jos tavaroita ei kuulu...
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #6 : 24.06.08 - klo: 16.12 »
oletko tilannu muuta kun auton???
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa kimmor_86

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #7 : 24.06.08 - klo: 19.19 »
olen tilannut auton ja osia aika paljon
ja olen ottanut yhteyttäkin ja sanovat vaan että ois tossa
kalliimpia laakereita ota ne ja maksa enemmän

onko oikein??
kimmor

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #8 : 25.06.08 - klo: 00.14 »
oletko tilannu muuta kun auton???
kaikkee mitä nyt on tarvinnu, mut nyt oon siirtyny kyllä RC-Sabee
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #9 : 25.06.08 - klo: 11.32 »
minäkin kyllä ihan tyytyväinen olen paitsi kaks tavaraa jäänyt saapumatta :shock: . ne  vaan sanoo mulle että niitä laakerieta ei oo varastossa mutta se tankkaus pullo on, en sit tiiä mite kauan niillä menee tilata osaa varastoon ainakin laakeriessa mennyt se 2-3kk. mutta kaikki muut paitsi varaosat mä tilaan muualta, niin ei kestä tota kahta kuukautta kun vaikka odottaa polttoainetta :p .


-riku
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #10 : 26.06.08 - klo: 20.55 »
sutku paikka!

Millä perusteilla? Vaikka olenkin samaa mieltä, niin epäilen että sinulla ei ole edes kokemusta kaupasta.

on kokemusta paljonkin olen sieltä tulppia ja sun muita tilannut ittelle na naapurin hpiihin osia eikä puoliakaan ole vieläkään tullut!
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa mkuu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #11 : 26.06.08 - klo: 21.55 »
pakko kommentoida.

Ei tuo JR- hobby niin huono ole. Kaksi kertaa on jäänyt jälkitoimitukset saapumatta 15 tilauksesta. Suurin piirtein sama lukema on SABElla ja Hobby Linnalla.

Kaikkea ei voi muistaa, ihmisiä me kaikki olemme.

Ja tässä esimerkki hyvästä asiakas palvelusta. Soitin to 20.12.2007 iltapäivällä JR-hobbyyn tilasin varaosia autoon ja pyysin, että saisin ne ennen jouluaattoa. Myyjä (en muista nimeä) totesi, että kaikki pyytämäni osat löytyvät hyllystä ja hän pistää ne pakettiin ja kotimatkalla toimittaa matkahuoltoon. Ja perjantaina matkahuollosta soitettiin, että paketti on noudettavissa. ja matkaa on noin 600 km. Samalla kaavalla homma toimi päääsiäisen alla.

Enpä muista muilta liikkeiltä saaneeni vastaavaa palvelua.

En tiedä onko juopon tuuria vai mitä, mutta huonoa sanottavaa JR- hobbyn palvelussa ei mielestäni ole.


Hobbylinnan tilausta odotellessa...

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #12 : 29.06.08 - klo: 23.35 »
Omia tuntumia:
http://lennokit.net/showpost.php?p=387332&postcount=50

Ja ei tuota ennenkään nuo tilaukset ole ihan nappiin menny.
En vaan taida osata.
/ Jere Siirilä

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #13 : 01.07.08 - klo: 00.57 »
Paikan päällä asioineena, palvelu riippuu kokonaan myyjästä. Kerran olin servoa ostamassa, niin eräs myyjä kysyi ensimmäisenä, että onko cenin auto, toisella kerralla jutustelin erään myyjän kanssa aika kehittynyttä keskustelua. Toisaalta kerran eräs toinen asiakas osti auton jota väitetiin varaston viimeiseksi, mutta oli seuraavasta päivästä lähtien ja pitkän aikaa nettikaupassa. Netissä tavarat halvempia kuin liikkeessä, eräällä kaverilla oli kommunikaattori taskussa, niin sanoi myyjälle tekevänsä tilauksen nettiin vaikka heti :laugh:. Ainakin olen nähnyt yhtä asiakasta autettavan kiltisti ja asiallisesti auton kanssa. Vertailevana kokemuksena on paikanpäältä Racingfactoryn ja Rc-pisteen todella asiallinen palvelu.

kimmor_86, kieliopista on foorumin säännöissäkin. Jos olet maksanut osista, ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. Jos et ole, niin et niitä varmaan koskaan saakkaan vaikka maksaisit, etsi muista liikkeistä.
Jere M

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #14 : 04.07.08 - klo: 00.08 »
Tulihan tuota itsekkin käytyä yhtenä päivänä alkuviikosta ostoksilla mutta se kesä poika oli niin pihalla :huh: koko asiasta kun kyseli tarvikkeita niin päätin alkaa soittaa etukäteen sinne ja selvittää kuka on töissä niin ei tartte kaukaa ajaa kertoon myyjälle että mikä on mikäkin.Mutta enimmäkseen palvelu on ok kun oikea myyjä/myyjät on olleet  paikalla.
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #15 : 04.07.08 - klo: 18.34 »
Tuossa putiikissa kannattaa olla valmiiden tietojen kanssa, kyllä ne antaa mitä haluat kun kysyt, aina ei saa kyllä mitän vinkkejä myyjältä.
Jere M

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #16 : 05.07.08 - klo: 01.44 »
Onhan se jo ostajakin tyhmä, jos ei tiedä mitä ostaa ilman myyjän ehdotuksia :wink:

No menettekös kauppaan kysymään saisko valkoista maitoa :lol:

Tuoltakin kaupasta on tullut vaikka mitä ostettua ja homma toimii kun tietää edes itse mitä on ostamassa.

Ps: No mä en tarvitse kyllä mitään henkilökohtaista palvelua, kun en mikään kuningas ole. Mulle riittää kun netti kauppa toimii :wink:
Axial SCX 10 TR

Poissa Araldite

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #17 : 05.07.08 - klo: 16.49 »
"valkoista maitoa"...tarvitseeko sitä nyt liioitella.

Oma kokemukseni oli, että mennessäni ostamaan Cen gst ilmanputsaripakettia kysyttiin ensimmäisenä varaosanumeroa.
Mistä hitosta sitä tollaisille tarvikkeille numeroa tarvitsee, eri asia on joku tietty koneen/ alustan osa jossa erehtymisen vaara.

Kesäjussi sitten seisoskeli siinä hölmönä odotellen itse mestaria liikkeen sisätiloihin, jonka jälkeen mestari otti tavarat hyllystä ja kauppa onnistui.

Poissa skunkki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #18 : 05.07.08 - klo: 16.57 »
Juu, Jr-Hobbyssä tuntuvat kyselevän aina tuotenumeroa.


Poissa Tompuuki

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #19 : 05.07.08 - klo: 20.42 »
Joo yritin tilailla tällä viikolla kanssa osia cenin autoon ja aina olis pitänyt tietää jokainen osanumero. Sitten kun osat löytyivät niitä ei saatu postiin useamman päivän aikana. Kyselin niiden perään pariin otteeseen minkä jälkeen peruin tilauksen koska olimme lähdössä perheen kanssa lomalle useammaksi viikoksi ja tavarat eivät olisi kerenneet tulla perille. Luulisi että myös postinkautta lähtevät tilaukseyt hoidettaisiin ripeästi koska osat voivat olla tuiki tärkeitä asiakkeelle. Onhan kyseessä kuitenkin kalliit autot ja osat. Luulisi rahat kelpaavan tai tilaukset joutuu suorittamaan ulkomailta samalla toimitusajalla tässä tapauksessa.

Poissa Zigma

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #20 : 20.08.08 - klo: 13.11 »
- Kokemuksia ja todella huonoja sellaisia.
- Kyseisestä liikkeestä eri foorumeilla todella paljon negatiivista palautetta ja eikä syyttä.
  Kyseisen fiman johto voisi hiukan katsoa peiliin ja kysyä itseltään miksi juuri heidän firmasta kirjoitetaan
  niin paljon negatiivista feedbackkiä.
- En todellakaan suosittetele kenellekkään tämän firman käyttöä ellei sitten syystä tai toisesta ole aivan pakko.
  Mielummin kannattaa hankkia jokin muu harrastus.
- Siinä vähän mielipidettä
TEAM PAPPA RACING / HONG NOR X2 / Revo / Rb-523, Ofna Picco .26 Max , O.S .25 XZ, / React 2.4Ghz

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #21 : 20.08.08 - klo: 15.02 »
Vihaseksi siellä vaan tulee jos asioi. Yleensä jää kamat saamatta, koska myyvät leluja tai ei oota. Tekee turhan reissun ja pitää kuitenkin tilata muualta. Webbisivuihin on turha luottaa ja herättää vaan hilpeyttä aina kun niitä selailee. Ihmetyttää miten tälläinen pelleilyyritys pysyy edes pystössä? Ehkä lennokkipuoli on paremmin hanskassa? Ja Kyllähän sieltä CEN:n osia saa.

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #22 : 17.10.08 - klo: 16.29 »
Samaa mieltä harw:in kanssa, pelleily puoti! Ostin toissapäivänä sieltä akun ja kysyin ostaessa että, onko ihan laatukapine? Joo hyvä akku on, noh eka lataus, auto kulki 3m eteenpäin ja savut, paloi juotosssillat melkein POIKKI! Kävin reklamoimassa asiasta niin samalta myyjältä, juu ei tuota akkua ois kannattanu kireähköön autoon laittaa! Ei mitään hyvitystä, kusetuksen maku jäi TAAS! Jouduin sitten OSTAMAAN uudet juotossillat akkuun ja kokeillaan sitten uudelleen  :evil: :evil:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #23 : 17.10.08 - klo: 16.53 »
Ei mitään hyvitystä? Olin vieressä kun zippola rykäs ekan kerran uudella akulla autoa liikkeelle ja savuahan se iski. En tiedä, missä vaiheessa lain mukaan tuote on viallinen, mutta kuluttajainsuojaviranomaiset ois kova juttu. Jos ei muuten, niin ihan piruuttaan  :police:

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #24 : 17.10.08 - klo: 17.04 »
Samaa mieltä harw:in kanssa, pelleily puoti! Ostin toissapäivänä sieltä akun ja kysyin ostaessa että, onko ihan laatukapine? Joo hyvä akku on, noh eka lataus, auto kulki 3m eteenpäin ja savut, paloi juotosssillat melkein POIKKI! Kävin reklamoimassa asiasta niin samalta myyjältä, juu ei tuota akkua ois kannattanu kireähköön autoon laittaa! Ei mitään hyvitystä, kusetuksen maku jäi TAAS! Jouduin sitten OSTAMAAN uudet juotossillat akkuun ja kokeillaan sitten uudelleen  :evil: :evil:

Ja moottori ja nopari ja niiden "kireys" myös mainittiin myyjälle?

Ja keneltäkään myyjältä on kyllä aika turha kysyä onko laatukampe. Aina ne on huippukamaa, ehkä JR:ssä keskimääräistä enemmmän mutta silti...

Itse en JR:ssä asioi koska liikkeen maine juuri noissa takuuasioissa on aika surkea, tosin niitä omia kokemuksia ei hirveaästi ole. Tosin jonkun verran on ja valitettavasti negatiivisia suurin osa. Netistä saa aina nopeammin ja halvemmalla.

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #25 : 17.10.08 - klo: 20.20 »
Lainaus

Ja moottori ja nopari ja niiden "kireys" myös mainittiin myyjälle?


Kyllä mainittiin kun puhuttiin ko: autosta ensin ja akuista siihen...
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #26 : 18.10.08 - klo: 00.00 »
Siinä taas on liikkeellä selkärankaa! Way to go JR ! Tässähän onki ens viikko lomaa. vois mennä hengaileen liikkeen nurkille ja suositella asiakkaille muita vaihtoehtoja =)

Eipä niitä näytä kiinnostavan niin kuluttaja-asiamieheen vaan yhteyttä niin ei tarvi kauaa p****a kaupata!

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #27 : 18.10.08 - klo: 19.51 »
Ku joku pistää siitä jutun kuluttaja asiamiehelle niin alkaa tapahtua siinäkin liikkeesä.Itse ostin vous sitten robbe rookie noparin hiliftiin.Myyjä luki lappuja ja sanoi että ei oo pakkiviivettä ja on siis sopiva piha crawlaukseen.Testiajo kuitenkin paljasti toddellisen pakkiviiveen.Menin nopiksen kanssa liikkeeseen ja ilmoitin asiani. Kysyttiin minulta että onletko käyttänyt sitä johon vastasin että tottakai,enhän muuten tietäisi siinä olevaa pakkiviivettä.Joo ei vaihdeta tai anneta rahoja rtakas ku olet käyytänyt sitä johon tuumasin myyjälle että huijari mikä huijari kun ei tiedä mitä myy ja lähdin pois ovet paukkuen.Omistaja itse soitti ja pahoitteli tapahtunutta ja lupasi hyvittää noparin johan sanoin että möin jo pois kun en sellasta tartte ja juttu jäi siihen. P**keleen Pro hobby ku lopetti rcmyynnin ja siirtyi pyssyihin...
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa HYPER 11 WRC

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #28 : 18.10.08 - klo: 22.25 »
No nyt kyllä täytyy kommentoida koko aihetta.  Meillä koko rc-harrastus alkoi (nikkojen jälkeen)JR-ltä. Avaudutaanpa vähän eli ostin pojalle "joululahjaksi" HBX:n krossarin.  Syykin selvä -halpa, kun ei tiennyt, että kiinnostaako koko harrastus.  Paketti tuli ennen joulua ja testauksen jälkeen (ennen "paketointia"), no naurakaa vaan, nopari ei pelittäny.  Soitto JR:ään ja paketti aatonaattona postiin takas Oulua kohti :cry: Joo itelläki ajatus että........ milloin.  Joulu tuli ja meni.  Toka arki ja auto takas. JA KUNNOSSA.
No, noin 2 vk meni siinä lumessa (ei oo hetkeen näkyny, mutta tulee vielä) ajellessa auto hyppäs vähän liikaa lumen sisään ja savut tuli pihalle :roll:Soitto JR:ään. Nopari pakettiin ja uus tilalle (hyvitettiin vanha vaihdossa säänkestävään). Nyt Rc-harrastus on siirtyny polttispuolelle ja JR jäänyt vähä pois kuvioista, MUTTA, meillä harrastus alkoi ainakin niissä merkeissä, että mistä tavarat ostettiin, niin siellä palveltiinkin omasta mielestä tosi hyvin.  Onkohan liikkeessä paris vuodes jokin totaalisesti muuttunu??

Poissa mikako1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: jr-hobbyn asiakaspalvelu mielipiteet
« Vastaus #29 : 18.10.08 - klo: 22.45 »
Valitettavaa ettei liikkeen henkilökunta osaa viisastua näistä asiakkaiden kommenteista.. :shock: Kesällä nuori "pitkätukka" toi toivottua positiivista asiakaspalvelua liikkeeseen... ja heti myynti parani .... ainakin minun osaltani :roll:
FG Marder, FG/Heisstuning 4WD, FG Leopard Race,FG Baja4WD, FG Race Truck/ BMW, Axial AX10, M C D Rally Subaru