Nyt toimii näin auto:Lähtee käyntiin lämpimänä kerrasta ja kylmänä 5 vedon jälkeen.Moottorin lämmöt heti rajusta ajosta emissiivisyys 0.95 niin mittari näyttää 120 astetta.
Jos taas emissiivisyys 0.77 niin lämmöt 130-140.
Kumpaanko uskoisin?
Muuten toimii kuin ajatus :)
Niin ja lämpömittari on Duratrax Flashpoint.
Yläiskarit on pois niin parantui käytös huomattavasti,ja lukkoperä on paikoillaan.
Polttoaineena Cool Power 15% ja tulppana OS 5.
Terve!
Minulla on samanlainen rassi ja muutamia juttua olis myös mielessä :)
Missään ei ole kerrottu/kuvaa hehkun lataamisesta :?: :?:
Minulla on muuntaja ja hehku, ei vain ole tietoa että mihin laitan kiinni muuntajan kaapeli? Puuttuukaan tuosta jokin osa esim??
Auttakaa aloittelijaa hädässä sillä olisi kova halu päästä ajamaan!
Heitä minulle postilla jos sinulla on ylhäällä noita säätöjä ja käytöön oton "vaikeuksia" mikä niihin auttaa!