Lähes uusi Yuneec kopteri tuli alas n. 40 metristä ja tuho oli totaalinen, tämän aiheutti potkurin katkeaminen, selvä valmistusvirhe, mutta millä näytät toteen, kun kopteri palasina, ja kun ei tunnu olevan niin selvä asia Kyosholle ? ? Katsellaan ja kuulostellaan.. Pian lähtee myyntiin kaikki RC vehkeet 😠
Kokonaisuutena koko asian hoidossa ; suorastaan ala-arvoista käytöstä Kyoshon vastuu, selvä kopterin valmistusvika, mutta Kyosho ei myönnä, keksii jos jonkinlaista syytä, kiertääkseen vastuun, en voi enää suositella kenellekkään Kyoshoa, ellei yhteistyöhalukkuutta löydy..?
Pakko kysyä että mistä tiedät lavan katkenneen? Olen täysin samaa mieltä että kyosholiikkeissä ei saa palvelua.
Tähän palveluun olen ollut paikallisten myyjien taholta tosi tyytyväinen, mutta itse "johto" taitaa olla syypää huonoon asiakaspalveluun, menee ehkä liian hyvin, ei tarvitse välittää asiakassuhteista ?
No kun kuului kauhea rysäys, kun kone oli tasaisessa leijunnassa ( ollut jo jonkin aikaa ) ja jotain valkoista irtosi ja lensi ( siivet valkoiset ), en tiedä muuta joka olisi katkennut / irronnut, kaikki siipien "kiinnitysjutut" oli rysäyksen jälkeenkin vielä kiinni...eli siiven katkeaminen ainut selitys.
Kyosho "keksii" kaikkea mahdollista syytä, olen muka rikkonut potkurin / potkurisuojan kuljetuksessa ( ei ole mahdollista ), huvittavin selitys; "ehkä törmännyt isoon mehiläiseen"
Näillä näkymin Kyosho lähettää koneenraadon takaisin korjaamattomana, ja sanovat " asiakassuhteen" poikki... viime vuosina osanut heiltä 10 autoa , 4 kopteria ja 2 isoa lentokonetta + ison määrän tarvikkeita...en ehkä tarpeeksi ??
Ehdotin lopuksi, että tulevat vastaan uuden kopterin ostossa, ja saavat pitää "raadon" , oletan kuitenkin elektroniikan olevan ehjää, mitään vastausta ei kuulunut enää ?
Odotan nyt vielä jonkin aikaa , otan yhteyttä suoraan Yuneecin tehtaalle, ja ehkä Trafikin on kiinnostunut , jos mehiläinen pystyy pudottamaan näin ison kopterin ( - jos alla olisi ollut ihminen, ja osunut kunnolla, henki pois..oli sellainen rysäys )
Jos ja kun joillakin on vastaava kopteri, kannattaa kyllä tarkoin miettiä lennätyspaikka.
PS. Jos ei yhteisymmärrystä löydy korjaukselle / uuden kopterin hinnassa vastaantulossa..pian myytävänä 3 Infernoa, 3 DRX:ää ja 1 DBX ja 3 kopteria eniten tarjoavalle , kolme autoa olen myynyt jo aiemmin..samoin lentokoneet
Onneksi jää vielä muita merkkejä
Palailen asiaan , jahka saadaan jotain selvyyttä suuntaan tai toiseen..