Kirjoittaja Aihe: PM 2007 - Ruotsi  (Luettu 28862 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #30 : 06.05.07 - klo: 20.26 »
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #31 : 06.05.07 - klo: 20.29 »
Melkoista taistelua ollut kärkikaksikossa.  :grin:
Huehue

Mika R

  • Vieras
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #32 : 06.05.07 - klo: 20.46 »
No joo! Onnittelut!!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #33 : 06.05.07 - klo: 21.18 »
Hei mikäs tuossa JQn auton antennissa on kuin on taaksepäin asennettu, eikös se ollut aikaisemmin edessä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #34 : 06.05.07 - klo: 21.41 »
eikös joosepilla ollu se joku rototyyppi vastarinpoksi joskus ku oli edes antenna? Jos nyt sit ei ollu sitä poksii kii..
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #35 : 07.05.07 - klo: 00.33 »
eikös joosepilla ollu se joku rototyyppi vastarinpoksi joskus ku oli edes antenna? Jos nyt sit ei ollu sitä poksii kii..

Kuulemma hajonnut jenkeissä, jos oikein muistan!

Onnea Joselle! Tainnu olla jännät paikat jokaisella!

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa kallek

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.hut.fi/~kkyyro
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #37 : 08.05.07 - klo: 15.57 »
hemmetin hienoja kuvia kisoista!

http://www.rc54.com/races/nmw07/

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #38 : 08.05.07 - klo: 17.27 »
Itse valokuvan harrastajana tiedän että millään halvalla linsillä nuo kuvat ei ole kuvattu.
Mutta ei ne mitään rc-autoilusta kylläkään tiedä nuo kuvaajat kuin on pelkät autot kuvissa, voisi olla hieman enemmän tuota kuvaa kuvassa eikä pelkästään tuo auto, no olihan 1kpl jossa oli enemmän autoja kuin 2autoa.
Varikko fiilistä ei oltu laitettu yhtään joka on minun mielestä kiva myös katsoa näin tietokoneen välityksellä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa kallek

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.hut.fi/~kkyyro
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #39 : 08.05.07 - klo: 21.49 »
Toi heppu otti kisan aikana ihan pirusti kuvia. Varmaan tuhansia. Sano että niitä tulee vielä lisää nettiin kunhan kerkii vähän niitä siivoilla. Myös varikkokuvia on tulossa.

Poissa Jameson

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #40 : 09.05.07 - klo: 19.53 »
Itse valokuvan harrastajana tiedän että millään halvalla linsillä nuo kuvat ei ole kuvattu.
Mutta ei ne mitään rc-autoilusta kylläkään tiedä nuo kuvaajat kuin on pelkät autot kuvissa, voisi olla hieman enemmän tuota kuvaa kuvassa eikä pelkästään tuo auto, no olihan 1kpl jossa oli enemmän autoja kuin 2autoa.
Varikko fiilistä ei oltu laitettu yhtään joka on minun mielestä kiva myös katsoa näin tietokoneen välityksellä.
Jerzi

No taitaa olla kateellisen panettelua.... :wink:?

Ei ainakaan ollu kaverin galleriassa turhia / Epäonnistuneita kuvia mitä yleensä galleriat on pullollaan.
Mutta olkoon jokaisella mielipiteen vapaus.

Orange Patriot, Marzzochi, Hayes, Jotain ihan muuta...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #41 : 09.05.07 - klo: 21.40 »
Itse valokuvan harrastajana tiedän että millään halvalla linsillä nuo kuvat ei ole kuvattu.
Mutta ei ne mitään rc-autoilusta kylläkään tiedä nuo kuvaajat kuin on pelkät autot kuvissa, voisi olla hieman enemmän tuota kuvaa kuvassa eikä pelkästään tuo auto, no olihan 1kpl jossa oli enemmän autoja kuin 2autoa.
Varikko fiilistä ei oltu laitettu yhtään joka on minun mielestä kiva myös katsoa näin tietokoneen välityksellä.
Jerzi

No taitaa olla kateellisen panettelua.... :wink:?

Ei ainakaan ollu kaverin galleriassa turhia / Epäonnistuneita kuvia mitä yleensä galleriat on pullollaan.
Mutta olkoon jokaisella mielipiteen vapaus.



Ei hemmetti mikä hemmo :evil:
Onko sinun mielestä hyvä asia kuin pelkkä auto näkyy kuvassa.
Olen kuvat yli miljona kuvaa musiikki puolella ja mieti sitä että jos minä vain ja ainoastaan kuvaan laulajan naamaa eikä semmoista missä on ympäristöä mukana niin ei kukaan niistä kiinnosta ollenkaan.
Ymmärrän tän sinun toteamuksen jos et itse koske kameraan.
Edelleen painotan että on hienoja kuvia mutta ei noissa missään nimessä ole mitään sanomaa noissa kuvissa.
Jerzi :huh:

PS Vuoden -86 pienoismaalilehden kannessa on todella hieno musta kupla (frogin alustalla) joka on ilmassa ja siinä on myös paljon ympäristöä mukana niin siinä on yksi hienoimista hyppykuvista minkä minä olen nähnyt ja jälkeen päin olen puhunnut kuvaajan kanssa niin se ei ole onnistunut heti ekalla otoksella.
« Viimeksi muokattu: 09.05.07 - klo: 22.18 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

stimpson

  • Vieras
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #42 : 10.05.07 - klo: 07.50 »
Onko sinun mielestä hyvä asia kuin pelkkä auto näkyy kuvassa.
Olen kuvat yli miljona kuvaa musiikki puolella ja mieti sitä että jos minä vain ja ainoastaan kuvaan laulajan naamaa eikä semmoista missä on ympäristöä mukana niin ei kukaan niistä kiinnosta ollenkaan.

Edelleen painotan että on hienoja kuvia mutta ei noissa missään nimessä ole mitään sanomaa noissa kuvissa.

OT postaus! :p

Tässä kohtaa on kyllä pakko olla Jerzin kanssa samaa mieltä! Noista kuvista puuttuu kokonaan sielu ja meininki. Teknisesti kyllä todella hienoja kuvia; teräviä, valoisia jne jne, mutta jotain puuttuu... Hyvä esimerkki kuva on tämä:

http://www.rc54.com/races/nmw07/slides/nmw07_010.html

Tuo autohan näyttää siltä, että se olisi laitettu poseeraamaan tuohon mutkaan! Todellisuudessahan se on kuitenkin kiertämässä rataa ja ajamassa kilpaa siellä! Siinä mielessä kovin huono kuva, että se vauhti ja meininki ei laisinkaan välity tuosta kuvasta, vaan auto näyttää olevan hiljaa paikallaan. Aavistuksen pidempi valotusaika olisi tuonut kuvaan vähän liikettä ja se olisi näyttänytkin joltain, kuten tässä kuvassa:

http://www.rc54.com/races/nmw07/slides/nmw07_003.html

Siitä sentään selkeästi näkee, että pyörät pyörivät ja auto on "liikeessä" eikä se jää kellekään epäselväksi!  :lipsrsealed:

Se että kuvat on teknisesti hienoja ja hyviä ei tee niistä yhtään sen parempia kuvia. Tekniikka vaan antaa kuvaajalle enemmän erilaisia mahdollisuuksia ottaa niitä kuvia. Ihan kuin pikkuautoilussakin, se kalusto antaa vaan enemmän mahdollisuuksia ajaa lujaa! Silti tästäkin maasta löytyy aina se kaveri, joka ajaa TC4:lla kovempaa, kuin sinä MILLÄÄN turistilla!  :grin:

Mutta tässäkin asiassa mielipiteet ovat kuin persreiät; Jokaisella on yksi!  :afro:

Se siitä offtopcista!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #43 : 10.05.07 - klo: 08.47 »
Tässä kaveri joka on nähnyt luultavasti action kuvia rc autoista ennenkin.
Siis se on täysin totta että täysin pysäytetty kuva ei aina ole saa paras(minun mielestä) vaan hieman pidempi suljinaika antaa hieman enemmän actionia siihen kuvaan.

FT (for topic :huh:) Mitä nyt olen kuullut mitä tuolla on kaikkea tapahtunut niin voin sanoa että olkaa te kuskit jolla on aina oma mekkari mukana kuten esim JARSTALLA, ARILLA ainakin on niin ne ovat kultaakin arvokkaampia.
Olen yrittänyt minun tyttöystävää tuohon hommaan mutta hän ei koske autoon jos se A,pitää meteliä B,pyörät kääntyy joten minun osalta mekkarin etsiminen jatkuu edelleen.

Jerzi

PS Luulen viellä että nuo kuvat ovat silleen että kuin kuva on otettu niin siinä on enemmän tietoa mutta nyt ne on muokattu silleen että tuo auto vaan näkyy.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jameson

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #44 : 10.05.07 - klo: 20.10 »
Itse valokuvan harrastajana tiedän että millään halvalla linsillä nuo kuvat ei ole kuvattu.
Mutta ei ne mitään rc-autoilusta kylläkään tiedä nuo kuvaajat kuin on pelkät autot kuvissa, voisi olla hieman enemmän tuota kuvaa kuvassa eikä pelkästään tuo auto, no olihan 1kpl jossa oli enemmän autoja kuin 2autoa.
Varikko fiilistä ei oltu laitettu yhtään joka on minun mielestä kiva myös katsoa näin tietokoneen välityksellä.
Jerzi

No taitaa olla kateellisen panettelua.... :wink:?

Ei ainakaan ollu kaverin galleriassa turhia / Epäonnistuneita kuvia mitä yleensä galleriat on pullollaan.
Mutta olkoon jokaisella mielipiteen vapaus.



Ei hemmetti mikä hemmo :evil:
Onko sinun mielestä hyvä asia kuin pelkkä auto näkyy kuvassa.
Olen kuvat yli miljona kuvaa musiikki puolella ja mieti sitä että jos minä vain ja ainoastaan kuvaan laulajan naamaa eikä semmoista missä on ympäristöä mukana niin ei kukaan niistä kiinnosta ollenkaan.
Ymmärrän tän sinun toteamuksen jos et itse koske kameraan.
Edelleen painotan että on hienoja kuvia mutta ei noissa missään nimessä ole mitään sanomaa noissa kuvissa.
Jerzi :huh:

PS Vuoden -86 pienoismaalilehden kannessa on todella hieno musta kupla (frogin alustalla) joka on ilmassa ja siinä on myös paljon ympäristöä mukana niin siinä on yksi hienoimista hyppykuvista minkä minä olen nähnyt ja jälkeen päin olen puhunnut kuvaajan kanssa niin se ei ole onnistunut heti ekalla otoksella.

Nyt tais mennä herneet nenään :huh:

Sen vielä sanon että tyylilajin on kuvaaja valinnut ja siinä pysynyt.
Taidanpa lopettaa kommentoinnin tähän niin ei tule sitten kellekkään pahamieli.

PS. olen tainnut joskus kameraan koskea, muistaakseni... :roll:
Orange Patriot, Marzzochi, Hayes, Jotain ihan muuta...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #45 : 10.05.07 - klo: 22.48 »
No ei siinä otettu herneita sen enempää nenään kuin ennenkään mutta tuon kuvaajan taidot on hyvät mutta mielikuvitus ihan ihan muualla missä sen pitää olla.
Toivotaan että ne muut kuvat esittää hieman isompaa perskettiiviä kuin mitä nyt on ollut tarjolla.
Jerzi :police:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #46 : 20.06.07 - klo: 14.36 »
Jotta päästäisiin taas aiheeseen niin näyttäisi Ruottipojat tehneen kutsun.
Kielenä ei ole kuin tuo pakkoruotsi. Ruotsia taitavat voisi pistää tuosta tuon "Miten ilmoittaudun kilpailuun" osan ihan selvällä suomella.
http://www.skarpnack.nu/tavlingar/inbjudan/or/070803_05/nom_2007_070803_05_inbjudan.pdf
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #47 : 20.06.07 - klo: 14.41 »
Eipä tosta paljoa selvää saa 5 yläaste ruotsilla...  :lipsrsealed:
Junnumestari 2007

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #48 : 20.06.07 - klo: 14.42 »
Öö-ö

Tarkempi syyni osoittaa että sinne voisi ehkäpä jopa ilmoittautua kätevästi sähköisellä lomakkeella!

http://www.skarpnack.nu/index.html
Click -> Tävlingar
Click -> Vasemmalla [Race entry]
Ja sitten pudotusvalikosta NoM 2007-08-4/5
jne...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #49 : 24.06.07 - klo: 20.05 »
Mites muuten kokeneemmat ulkomaankisaajat, pitääkö polttoaineesta tehdä asiakirjoja tjs. laivamatkaa varten? Vai tarvitseeko mitään?
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #50 : 24.06.07 - klo: 22.57 »
Mites muuten kokeneemmat ulkomaankisaajat, pitääkö polttoaineesta tehdä asiakirjoja tjs. laivamatkaa varten? Vai tarvitseeko mitään?

Ei. Takakonttiin vaan ja menoksi. On siellä autokannella bensaakin useampi tuhat litraa autojen tankeissa.

Tai ainakaan kukaan ei kysele muutaman metanolipöntön perään.  :roll:

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #51 : 25.06.07 - klo: 12.16 »
Selvä, kiitos sinulle.
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #52 : 03.07.07 - klo: 08.41 »
Hyvin on suomalaisia lähdössä kisaan. Laskin 14 kuskia + 1 oma ilmo. Monta nimeä vielä puuttuu, joita normaalisti näkee tuossa kisassa. Taitaa mennä yli 20 härmäläisten määrä.

Poissa Jasse

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.jasse.fi
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #53 : 03.07.07 - klo: 21.44 »
Heh

Yksi torsti on listalla jopa kahteen kertaan  :roll:
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #54 : 04.07.07 - klo: 10.25 »
Tuleeko ilmoittautumisesta vahvistus sähköpostiin vai pitääkö vaan odottaa että ilmoittautuneita päivitetään listalle.
Multi surfase on hanurista

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #55 : 04.07.07 - klo: 10.54 »
Odottele rauhassa  :wink:

Ei muuten ihan halpaa kuskata 1:1 autoa ruattiin.... ?

Vai onkos porukoilla hyviä suhteita ?

Mites mihinkäs hotelliin olette menossa, olisko nettisivuja vai miten varataan ?

T: Hää jännitys pahenee
Junnumestari 2007

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #56 : 08.07.07 - klo: 18.54 »
Tällä hetkellä on 22 kuljettajaa suomesta ilmoittautunut!!

Aki Mertsola Finland
Ari Heinonen Finland
Arto Heinonen Finland
Harri Peltomaa Finland
Jani Parjanen Finland
Jarno Kokkonen Finland
Jasse Laatikainen Finland
Jethro Lehtojärvi Finland
Joel Nissinen Finland
Joonas Vuojolahti Finland
Joseph Quagraine Finland
Juha Sartesuo Finland
Jukka-Pekka Vihmo Finland
Markku Honkanen Finland
Mikko Mäkinen Finland
Niko Andersson Finland
Olli Viitanen Finland
Petri Mylläri Finland
Tomi Björkman Finland
Tomi Salonen Finland
Tommi Alho Finland
Tuomas Lintula Finland
The

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #57 : 09.07.07 - klo: 13.22 »
Onko kellään kuvia baanasta? Tietäisi kannattaako lähteä.

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #58 : 09.07.07 - klo: 16.28 »
http://www.skarpnack.nu/

tuolla on kuvia!!klikkaat vaan off road
The

Poissa Jasse

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.jasse.fi
Vs: PM 2007 - Ruotsi
« Vastaus #59 : 09.07.07 - klo: 17.00 »
« Viimeksi muokattu: 09.07.07 - klo: 17.04 kirjoittanut JalmariR »
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi