Muuten on kyllä kestänyt voimansiirto ainakin vielä. Rattaat oli ongelma sen pitkän kytkinkellon takia, etenkin ykkösen ratas, mutta vaihtajat ja yksisuunta laakerit kyllä kesti. Voithan toki laittaa kaksivaihteiseksi inferno gt:n kytkinkellolla, tällöin jää se alkuperäinen kakkonen pois. Välit siinä on siis samat kuin madin ykkönen ja kolmonen. Ketju ja sen rattaat on kestänyt jo useamman gallonan tolla koneella, ja kauanko ollut jo edellisellä omistajalla kiinni.
Tuossahan on vissiin jo alkuperäisenä teräksinen vinohammastettu kulmavaihde molemmissa akseleissa. Tässä vanhassa madissa (ei kruiser) on edessä joku suorahammastettu köykämiiniratasvälitys mikä ei kestä edes vakiokoneella (sinikantinen gx21) edellisen omistajan toimesta laitettu teräsrattaat sinnekkin. Ja tietenkin ne pikkurattaat sinne sisälle tuplana.
EDIT: En osaa sanoa, että onko tiukempi kun ei meinaa speksejä löytyä, ja en ole päässyt kyseistä moottoria kokeilemaan.