RC10.FI
Mainostajat => Eurorc.com => Aiheen aloitti: eurorc.com - 17.08.10 - klo: 13.05
-
Nyt kun TC02 -autoja saa Suomesta ja itsekin laatikon käsiini sain availen tälle takatuuppariuutudelle oman ketjun.
Auto on suunniteltu kovaan ajoon ja siinä on alumiiniset iskarit, jotka tekevät auton käyttäytymisestä erittäin pehmeää. Optiona löytyy myös big bore iskarit, jotka sopivat myös muihin merkkeihin.
Hieman pätkää auton käytöksestä:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qpYBQjmktpo[/youtube]
Auton speksit:
Length 370mm
Width 250mm
Weight 895g
Wheelbase 250mm
Come With Clear Lexan Body
Kit Version in Hard Plastic Box
With Rim But Without Wheel & Insert
Kuvia autosta:
(http://www.teamcracing.net/member/43185/diy/TC02.jpg)
(http://www.teamcracing.net/member/43185/diy/TC02inaction.jpg)
(http://www.teamcracing.net/member/43185/diy/TC02-2.jpg)
(http://www.teamcracing.net/member/43185/diy/TC02-4.jpg)
(http://www.teamcracing.net/member/43185/diy/3gear.JPG)
(http://www.teamcracing.net/member/43185/diy/TC02-5.jpg)
Lisää kuvia:
http://www.teamcracing.net/index_product_view.php?did=134354&didpath=/134354&page=1&imgid=551129
Lisäilen tähän huomioita auton kasaamisesta kunhan sitä alan kasaamaan tällä viikolla.
-
Tässä siis kuvaa vielä Big Bore -iskareista:
(http://www.teamcracing.net/member/43185/diy/Front.JPG)
-
Ite sain testata Team C krossaria Hyvinkäällä,
oli todella pehmeä ja helppo ajettava.
Kovia pommituksiakin kesti (jopa rtr :shock:), mitään ei mennyt rikki koko päivänä.
-
Nyt alkaa olemaan oman auton keula kasassa, muutamia huomioita:
-Hudyn työkalut ovat hieman turhan tiukat ruuveihin, jotka eivät ole parasta materiaalia. Tämä tosin varmasti parantuu/on parantunut seuraavassa erässä autoja.
-Tukivarsia kannattaa viilata, jotta ne saa herkäksi.
-
http://www.redrc.net/2010/08/kenny-ferris-wins-2wd-stock-nationals-for-tq-racing/
tuupilla ajettiin kovaa maailmalla. TQ racing ja TeamC ovat siis samoja autoja, eri nimi vain.
-
http://picasaweb.google.fi/axel.toivonen/TeamCTC02#
Kuvia mun teamC tc02:sta kasauksessa ja ajossa.
-
Oman auton kasaaminen on hieman viivästynyt kiireiden takia. Eilen sain käytännössä takapään kasaan.
Oikeestaan ainoat miinukset autosta tähän asti:
-Omassa yksilössä jouduin viilaamaan etu- ja takatukivarsia että ne liikkuivat smoothisti (valujälkiä).
-Ruuvit ei maailman parhaita.
Tuolla hieman lisää tietoa autosta:
http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/342247-tq-racing-goes-electric.html
-
Sori, kun tuun tänne kuokkimaan, mutta onko minkälainen verrattuna Asson B4:seen? Kovin on samannäköiset...
-
Onko Team C:n autoissa milliset vai tuumaset ruuvit?
-
Sori, kun tuun tänne kuokkimaan, mutta onko minkälainen verrattuna Asson B4:seen? Kovin on samannäköiset...
Autoissa on aika paljon eroja loppujen lopuksi vaikka näyttääkin "samanlaiselta" moni on myös sanonut että muistuttaa paljon RB5:sta.
B4 FT:tä ja TC02 ajaneena. tc02 tuntuu kun olisi paljon enempi liimattuna rataan ja ohjattavuus tarkempaa. Itsellä jäi b4:n kaappiin seisomaan kun tc02 tuli hankittua. Sen verran mukavempi oli tc02 ajaa. Tuumaset ruvit kans ärsytti minua joten tc02 on mukavempi kun on metrinen, käytännössä kaikki ruuvit ovat 2mm hexillä paria ruuvia lukuunottamatta. Isompaa vertailua en ole tehnyt kun jäi toi b4:n ajaminen niin vähäiseen.
TC02 on myös pysynyt paremmin nipussa ja varaosia mennyt vähemmän. Varaosien hinnat ovat myös mukavemmat lompakolle kuin Suomen B4:n hinnat. Erona tässä että tc02 on tullut minulle uutena ja B4:n tuli vähän käytettynä.
-
Onko Team C:n autoissa milliset vai tuumaset ruuvit?
Milliset, melkeen kaikki on 2mm hexiä paria lukuunottamatta.
-
Todella kiinnostava takatuuppari. Ilmeisesti samat vanteet käy kyseiseen autoon kuin B4 ? Tuleekos autossa mukana yhdet kierokset renkaita vanteineen, vai onko pelkkä runko ja kori kyseessä ? Kertokaahan lisää mielipiteitä autosta, kestävyydestä ja varaosien saatavuudesta.
-
Tommosta tuolla alussa sanottiin renkaista...
Auton speksit:
Length 370mm
Width 250mm
Weight 895g
Wheelbase 250mm
Come With Clear Lexan Body
Kit Version in Hard Plastic Box
With Rim But Without Wheel & Insert
-
Tommosta tuolla alussa sanottiin renkaista...
Auton speksit:
Length 370mm
Width 250mm
Weight 895g
Wheelbase 250mm
Come With Clear Lexan Body
Kit Version in Hard Plastic Box
With Rim But Without Wheel & Insert
perkule enpä huomennut =)
-
Todella kiinnostava takatuuppari. Ilmeisesti samat vanteet käy kyseiseen autoon kuin B4 ? Tuleekos autossa mukana yhdet kierokset renkaita vanteineen, vai onko pelkkä runko ja kori kyseessä ? Kertokaahan lisää mielipiteitä autosta, kestävyydestä ja varaosien saatavuudesta.
auto on hexeillä mutta löytyy osat millä saa b4:n takavanteet sopimaan.
Varaosaa löytyy maahantuojalta (http://www.eurorc.com) riittävästi.
-
Vanteet, kori & runko tulee mukana. Renkaita valitettavasti ei.
-
Autosta on myös short course -versio, tuossa lisää tietoa siitä:
http://rc10.fi/index.php?topic=49450.0
-
Ansmann:illa näyttää olevan ihan saman näköistä autoa eikä maksa palio mittää?
http://modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=33535
Ja selvää eroa en nää nuissa muutakuin iskareissa.
-
Ansmann:illa näyttää olevan ihan saman näköistä autoa eikä maksa palio mittää?
http://modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=33535
Ja selvää eroa en nää nuissa muutakuin iskareissa.
Tuo on RTR auto ei kilpa-auto :)
-
TQ racing, Team C ja ansmannin mad rat autoilla nättäisi pohjana olevan sama auto. Ansmannina noita on aikasemmin myyty mutta mitä lie muut tehneet muutoksia että siitä on saatu ihan voittaja kaara. Osien valuun olisivat saaneet keskittyä jos ei ilman puukotusta sovi. Tietty tekinin sähköt ja iskarit vaihtaa. Ai niin ja kait sillä kuskillakin on asiaan jotakin tekemistä ja kuskille sopivalla rahasummalla.
RTRät on rtriä ei niillä mitään kisoja voiteta. Koitapa vaikka b4 rtrllä mennä muuhun kuin kerhokisaan ja voittaa se. Not gonna happen.
Joka tapuksessa hatun nosto autolle ja kuskille voitosta.
-
Osien valuun olisivat saaneet keskittyä jos ei ilman puukotusta sovi. Tietty tekinin sähköt ja iskarit vaihtaa.
Mun mielestä osat oli riittävän herkät autoa kasatessa, joten en jaksanut viilata yhtään. Herkistin autoa ajamalla radalla pari akkua, siinä se... Iskareita ei mielestäni missään nimessä kannata vaihtaa, sillä ne ovat todella hyvät. Ei ole ilmeisesti samat, kuin Ansmannin 'versiossa'...
-
Auton pohjakuvasta katsottuna näyttää kyllä Academy Gv2 autolta aika pahasti :shock:
-
Auton pohjakuvasta katsottuna näyttää kyllä Academy Gv2 autolta aika pahasti :shock:
Kaikkihan nuo takamoottoriset näyttää toisiltansa kun suurpiirteisesti katsoo...
-
Osien valuun olisivat saaneet keskittyä jos ei ilman puukotusta sovi. Tietty tekinin sähköt ja iskarit vaihtaa.
Mun mielestä osat oli riittävän herkät autoa kasatessa, joten en jaksanut viilata yhtään. Herkistin autoa ajamalla radalla pari akkua, siinä se... Iskareita ei mielestäni missään nimessä kannata vaihtaa, sillä ne ovat todella hyvät. Ei ole ilmeisesti samat, kuin Ansmannin 'versiossa'...
Ookoo.
Ilmaisin itteni huonosti. Ajattelin ansman märkärättiä jos siihen vaihtaisi iskarit ja sähköt niin olisko se silloin kilpailukykyinen? Hinnakkaampi varmaan kuin jos ostas suoraan team c +sähköt.
On tämä kuvio kyllä kerrassaan mielenkiintoinen mikä lafka tuota autoa valmistaa. Varmaan monen muunkin mielessä sama asia kukkuu. Voisko maahantuoja valaista asiaa?
-
Ookoo.
Ilmaisin itteni huonosti. Ajattelin ansman märkärättiä jos siihen vaihtaisi iskarit ja sähköt niin olisko se silloin kilpailukykyinen? Hinnakkaampi varmaan kuin jos ostas suoraan team c +sähköt.
On tämä kuvio kyllä kerrassaan mielenkiintoinen mikä lafka tuota autoa valmistaa. Varmaan monen muunkin mielessä sama asia kukkuu. Voisko maahantuoja valaista asiaa?
Ansmann ja TQ racing ostaa autot TeamC tehtaalta omalla konfiguraatiolla ja omilla tarroilla. Ansmann näyttäisi olevan enempi keskittynyt tarjoamaan autoja todella halpaan hintaan kun taas TQ racing tarjoo kilpailuautoja.
TQ racing 2wd on sama konfiguraatio kuin TC02. RTR autoista en tiedä tarkalleen mitä Ansmann on jättänyt pois muutakuin ainakin kuulalaakerit,vantit ja alumiiniset iskarit, hinnasta päätelleen mahdollisesti jotain muutakin.
EuroRC tulee tarjoamaan RTR versiota näillä näkymin kuulalaakeroituna, gigasilla radioilla ja harjattomalla tekniikalla. Hintalappu tulee olemaan n. 250e luokkaa.
TC02 autoa on varastossa ja sitä voi ostaa jo nyt, varaosia on myös varasto täynnä.
-
Kyllä kiinnostais ko. auto. Pitäiskö laittaa B4:nen myyntiin ja ostaa tuo... :roll: