RC10.FI
Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: cjakyto - 25.10.10 - klo: 17.34
-
http://www.castlecreations.com/products/sidewinder_sct.html
Castlelta uutta
-
Hauska tuo taulukko ks. sivulla "Are U Kidding" :grin:
-
No joopatijoo, melko turha tuote sanoisin.. :roll:
-
Hiukan jytympi kuin vanha sidewinder muttei kuitenkaan MM. Eli varmaankin johonkin siihen välimaastoon sijoittuva.
-
Eli jokseenkin turhake elleivät ole tappamassa mamma maxia pois. Motti silti on ihan tervetullut laajennus castlen valikoimaan.
-
Eli jokseenkin turhake elleivät ole tappamassa mamma maxia pois. Motti silti on ihan tervetullut laajennus castlen valikoimaan.
Taulukosta jos voisi jotain päätellä, niin vanha sidewinder ei ole kestänyt hyvin SC-autoissa (tosin itsellä ei mitään ongelmia ollut Slashissa 4600kv koneen kanssa), joten ei sen suhteen turhake.
-
SW:n jälkeen luonnollinen valinta olis mamba max. Vähän turha tollanen välimalli, tosin kuten sanoin ellei mamba max poistu markkinoilta.
-
SW:n jälkeen luonnollinen valinta olis mamba max. Vähän turha tollanen välimalli, tosin kuten sanoin ellei mamba max poistu markkinoilta.
Paitsi jos tuo on suurinpiirtein samanhintainen kuin normaali Sidewinder.
-
Sitten taas vanha sidukka on turhake :D. SW on kuitenkin jotain 70A luokkaa ja mamba 100A niin vähän turha siihen on enää välimalleja tuoda... Kun noiden hinta erokaan ei nyt montaa kymppiä ole.
-
Sitten taas vanha sidukka on turhake :D. SW on kuitenkin jotain 70A luokkaa ja mamba 100A niin vähän turha siihen on enää välimalleja tuoda... Kun noiden hinta erokaan ei nyt montaa kymppiä ole.
Jospa tuossa olisi parempi BEC kuin vanhassa... jolloin siitä olisi jotain iloa jopa. Tai sitten Mamba Maxin ilo on tuo parempi BEC.
Turha kuitenkaan liikaa pohtia kun ei hintakaan ole tiedossa.
-
Onhan siellä hinta... Tosin taitaa olla pekkkä esc:n hinta jos meinaan on combon hinta niin on kyllä halpa.
Itseasiassa taisin arvata oikein eli mamba max häviää markkinoilta. Meinaan sitä ei enää ole täällä: http://www.castlecreations.com/products/products_drive.html
e: onhan se siellä alhaalla killumassa vielä... Kait ne sen meinaa lopetella kun ei tonne nurkkaan on laitettu häpeämään.
e2: Jotain hämärää noissa hinnoissa kyllä on MM on hinnoiteltu 75usd kun taas normi sidukka 89usd
-
Onhan siellä hinta... Tosin taitaa olla pekkkä esc:n hinta jos meinaan on combon hinta niin on kyllä halpa.
Itseasiassa taisin arvata oikein eli mamba max häviää markkinoilta. Meinaan sitä ei enää ole täällä: http://www.castlecreations.com/products/products_drive.html
e: onhan se siellä alhaalla killumassa vielä... Kait ne sen meinaa lopetella kun ei tonne nurkkaan on laitettu häpeämään.
e2: Jotain hämärää noissa hinnoissa kyllä on MM on hinnoiteltu 75usd kun taas normi sidukka 89usd
Onhan se MM ollut siellä nurkassa häpeämässä siitä asti kun MMP tuli...
-
Ok. Mutta toi hinnottelu politiikka on kyllä jotain hämärää tai ainakin se mitä castle ilmottaa sivuillaa hinnoiksi.
On se: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_911/products_id/190600/n/Castle-Creations-Sidewinder-1-10-Scale-Short-Course-Brushless-Package-3800kV
Halpa meinaan. Kovin kiinnostais tietää millanen laitos on sitten oikeesti.
Kovin alko kiinnostamaan tämä laitos kyllä. Omat molemmat sc trukit on ilman sähköjä tai siis nopareita. Tuuppi lässissä on velineon 3500kv motti ja honkkarissa novakin 4.5hv. Tuntuis hintansa puolesta kovin kiinnostavalta tämä castlen tekele. Vaikka irrottais motin ja pitäis ainakin tuupissa ton velineon, mutta oiskohan tästä hyvä nopari sille pariksi?
-
Mikset tilaa tota MM:mmää castlen kaupasta jos et konetta tarvii?Jos oikein kattelin niin 103dollaria posteineen maxi tuolta castlen kaupasta.
-
Näin näkyy olevan. Onneksi meni just eilen yksi käytetty sivu suun, kun tuolta saa uuden halvemmalla. Kiitos vinkistä!
-
Mikset tilaa tota MM:mmää castlen kaupasta jos et konetta tarvii?Jos oikein kattelin niin 103dollaria posteineen maxi tuolta castlen kaupasta.
Mutta jos samalla rahalla saa noparin mikä on sw:n ja maxin välitä mikä riittäis mulle ja kone vielä kylkijäisenä mistä sais varmaan 30e niin ennemmin siihen kallistuisin.
Tosin päivityksenä tohon aiksempaan tilanteeseen velineon parina on jo vxl-3s. Mutta ainahan noita voi myydä ja ostaa parempaa tilalle. Olis mielen kiintonen vaihtoehto edelleen tuo uusi sidukka velineon pariksi.
Mutta joo kuten jo aikasemmin totesin niin MM:n hinta on hävyttömän halpa. Halvempi kuin pelkkä sidewinderi ja tuo SCT:kin on saman hintanen kun pelkkä sidewinderin nopari :)
-
Vähän menee OT:ksi, mutta postattaan nyt kuitenkin.
Aika paljon saa näyttöä löytyä, että uskon minkään noista uudemmista olevan yhtä hyvän kuin Max. Muutaman sen verran rujossa kunnossa olelleen olen pelastanut, että ei olisi uskonut niiden edes toimivan enää. Tässä yksi esimerkki:
(http://media.share.ovi.com/m1/s/1916/3368ab4bb9604184946dca6de346eca6.jpg)
ja mitä sähköteippikuorien alta löytyikään märän hiekan lisäksi:
(http://media.share.ovi.com/m1/s/1916/05776ffbf1c14666a43220fb9cfeba38.jpg)
jotain vesieristettä, joka piti piirilevyn pinnan kokoajan kosteana.
Vielä toistaiseksi saa lukea turhan usein näiden uudempien päästäneen käyttösavun ulos, joten ainakin minä jatkan Max-linjalla. Erityisesti kun niitä saa halvalla uusia.
Onkos tuosta SCT:stä kerrottu jossain virrankestoja, että uskaltaako sillä laskea Velineonin kanssa ns. täydellä kuormalla? Toistaiseksi mitatut pohjat hieman päälle 140 A, SCRT10:llä ja laparenkailla.
Pitää vielä ihmetellä olisko tuota 1410-konetta saatavana ihan irrallaan ja mihin hintaan... Tarkoitus oli tosin laittaa jotain 1415-konetta seuraavaan projektiin, että olis vähän enemmän voimaa ja vääntöä.
-
Vai haluaa velineokin niin paljon amppeereja... Eihän castle kerro noita noparien amppeereja. Sidukastakaan niitä ei saatu ulos tuskin tostakaan.
Tuohan on tuo sokeripalamiehen (tm) hyvin säilynyt MM jonka vissiin osti toiselta sankarilta jonka laadukkaasta p*skan jauhannasta olemme foorumilla saaneet muutama hetki sitten nauttia useamman kerran (en tosin muista nimimerkkiä enää). Jyrsitty sharkki kuitenkin veti pohjat kaikilta niiltä tarinoilta mitä siitä tuutista tuli...
Kai se on itekkin pakko vaan ottaa tollanen mamba maxi (sait ylipuhuttua) :D. Paritetaan se sitten vaikka tolle novakin 4.5hv:lle ja katotaan onko siitä mihinkään :). Castle kuitenkin korjaa asevelihintaan jos savut tulee pihalle.
-
jonde soronen oli hänen nimensä.Meinasin siltä jopa sharkin ostaakkin 15eurolla.
-
Välillä jotain asiaa Sidewinder SCT:täkin. Tilasin moisen combon viikko sitten amainilta, jospa se ensi viikolla tulisi jo perille.
Tarkoitus olisi laittaa Sidewinder SCT combo Hyper 10SC:seen talveksi, jospa siinä potku riittäisi talvella radalla pyörittelyyn. Aika näyttää millainen paketti se on, hinta combolla ainakin on kohdallaan.
-
Aiheeesta tosiaan. Ei minulla ole mitään syytä epäillä ettei tämä olisi erittäinkin hyvä combo SC-autoihin radalle. Siihen käyttöön hinta on kohdallaan ja jos laatu ei ole niin Castle on kantanut vastuunsa muidenkin tuotteiden kohdalla, miksi ei siis tämänkin.
Tuohon moottorin johtjen juottamiseen valmiiksi kiinni nopariin, sisältyy mielestäni jonkinlaista sanomaa. Tämä nopari on tarkoitettu tuon Castle/Neu 1410 -koneen kanssa käytettäväksi. Ei siihen, että perään vaihdetaankin Novak HV 4.5 tai joku muu alkuperäistä merkittävästi järeämpi. Tämä on myös tarkoitettu radalle. Ei siihen, että autoon laitetaan laparenkaat ja painetaan menemään hiekassa, lumessa tai loskassa. Sellaisissa olosuhteissa toleranssit voivat loppua kesken ja savu karata.
-
Aika paljon saa näyttöä löytyä, että uskon minkään noista uudemmista olevan yhtä hyvän kuin Max. Muutaman sen verran rujossa kunnossa olelleen olen pelastanut, että ei olisi uskonut niiden edes toimivan enää. Tässä yksi esimerkki:
Hahaa, ettei haisis ruutanalle tuo nopari, edes vähäsen...? :)
-
Ei ehkä ihan tähän kuuluisi mutta vähän ihmettelen miksei Mamba Maxia enää saa muutamistaan isoista nettikaupoista? Out of stockia on vähä jokapuolella.
Ollaanko sitä ajamassa alas markkinoilta?
-
Saman sisältöisen vastauksen ( We are out of the mamba Esc only.) sai suoraan castlelta yrittäessäni ostaa.
-
Eli hyvä myydä ei-oota halvalla. Eiköhän se ole aika selkeää että tuota ollaan ajamassa alas. Teknisesti vanhentunut ja varmaan kalliimpi valmistaa kuin MMP, joka ainakin paperilla on parempi.
Hahaa, ettei haisis ruutanalle tuo nopari, edes vähäsen...? :)
mikäs täällä tuoksahtaa... tuo taitaa olla useamman sankarin yhteisen harrastuksen lopputuotos. Pienen käsittelyn jälkeen...
(http://media.share.ovi.com/m1/s/1918/cb0d38e3256147a4be104f1fa5172703.jpg)
...tuli tällainen tuotos sitten lähettyä...
(http://media.share.ovi.com/m1/s/1939/380f451cb3004ae187f9ca0fa984c6a0.jpg)
...mainitulle suunnalle.
-
Teknisesti vanhentunut (MM) ja varmaan kalliimpi valmistaa kuin MMP, joka ainakin paperilla on parempi.
On tää aika jännää, vuosi sitten tuo oli ykköslaite ja nyt kun valmistus on loppunut ja uusi palikka tilalle niin semmonen kuva et ihan räkää(WTF)
No kunhan tässä nyt perjantaifiiliksissä ihmetelen, tiedäthän...
-
Eihän se mitään räkää ole, vaan erittäin soiva peli. Valmistajan näkökulmasta kuitenkin vanhentunut, kenties komponenttienkin saamisessa voi olla haastetta, kun nekin kehittyvät ja pitäisi sitten kehittää sitä noparin rautaakin. Itse en ole (vielä) kokenut että sensori olisi tarpeellinen ja hyllyssä muutama ylimääräinen Max hamstrattuna ihan vain siksi, että niiden valmistus on päättynyt ja ongelmatilanteissa on helpompi kaivaa pakista varaosanopariksi täsmällee samanlainen kuin autossa oleva, kuin alkaa vaihtamaan johonkin toiseen.
-
Eihän se mitään räkää ole, vaan erittäin soiva peli. Valmistajan näkökulmasta kuitenkin vanhentunut, kenties komponenttienkin saamisessa voi olla haastetta, kun nekin kehittyvät ja pitäisi sitten kehittää sitä noparin rautaakin. Itse en ole (vielä) kokenut että sensori olisi tarpeellinen ja hyllyssä muutama ylimääräinen Max hamstrattuna ihan vain siksi, että niiden valmistus on päättynyt ja ongelmatilanteissa on helpompi kaivaa pakista varaosanopariksi täsmällee samanlainen kuin autossa oleva, kuin alkaa vaihtamaan johonkin toiseen.
Jatketaan OT:na... Onkos nuo MMP:t alkaneet kestämään paremmin(lue: eli tehty korjauksia uusiin versioihin castlen toimesta)?
-
Ei havaintoa moisesta ja siksi mä noita Maxeja olenkin keräillyt. Tämä SCT on mielenkiintoinen tuttavuus, kun vaan jostain saisi ongittua millaisia virtoja tuo kestää. Yhtälailla kiinnostava olisi tuo 1410-kone.
-
Tänään saapui postiin Castle Sidewinder SCT. Ihan pätevän oloinen paketti, moottorikin on purettavaa mallia. Jospa loppuviikosta kerkeis tekemään testiajoakin Hyper 10SC:llä. Pari kuvaa combosta.
-
Tänään saapui postiin Castle Sidewinder SCT. Ihan pätevän oloinen paketti, moottorikin on purettavaa mallia. Jospa loppuviikosta kerkeis tekemään testiajoakin Hyper 10SC:llä. Pari kuvaa combosta.
Toivottavasti tuossa olisi kelvollinen BEC, ettei sammuile tehokkaiden servojen kanssa kuten "perus" Sidewinder teki...
-
Kuvat Sidewinder SCT:n piirilevystä. On siinä muutakin eroa normi Sidewinderiin, kuin pelkät tarrat. :grin:
Tuolta vertailuksi kuvia tavallisen Sidewinderin piirilevystä, johon on lisätty erillisbecci. http://www.crawlcanada.com/forum/showthread.php?t=2206 (http://www.crawlcanada.com/forum/showthread.php?t=2206)
-
Milloinkohan tulee näitä Suomeen?
-
http://www.rcshortcourse.com/forum/showpost.php?p=124049&postcount=32
I think you guys are missing the point of this system...
ROAR rules for SCT racing allow modified motors -- which is any motor with 1/8" shaft and 36.02mm x 53mm maximum dimensions.
Adding sensors would reduce the motor power by 30% -- because of the space required by the sensors -- they take away from the magnet and stator size. And besides, sensorless is now more powerful by a long way over sensored, and doesn't have any drawbacks (unless you want to drive at 1 mph...)
This motor is almost 300% more powerful than a 10.5 standard ROAR motor.
The ESC is a completely new design -- just fits in the Sidewinder case. This new SCT Sidewinder handles almost 50% more power than the old Sidewinder.
SO -- this is a 2S ROAR legal system that outperforms every ROAR legal system available today. AND it's priced at just $119.95.
And it's big brother is coming soon...
Patrick del Castillo
President
Castle Creations
Tuostapa jotain tietoa tuosta, boldattuna pari mielenkiintoista seikkaa... :roll:
-
Viimeistään viimisten alennusmyyntien kera toi on long kiss good night vai miten se menikään mamba maxille. Jos SW on jotain 70A niin SCT on sitten sen 100A?? Ja tehokas motti vielä kyljessä reilun 100USD hinnalla? Castlelta. Liian halpaa ja speksien puolesta hyvää ollakseen totta :).
-
Tuo viimeinen lihavoitu on se itseäni kiinnostavampi osa lainauksesta.
SW:n virrankesto on muistaakseni 60 A jatkuvaa, kun Max on 100 A. Tämä SCT ei tuolla moottorilla tarvitse olla yhtään yli tuon 60 A, kun ei tuolla koneella eikä tuossa lainauksessa mainitun kokoisella koneella saa mitenkään yli 60 A jatkuvia virtoja aikaiseksi. No ehkä juuri ja juuri, jos jossain jarrupenkissä ajaisi.
-
"Estimated 60- 70A continuous" lukee parissakin paikassa, mutta aivan sama siinä paikkeilla. Ainahan tosta SCT:stä voi saksia moottorin pois ja myydä kait siitäkin 30-40e saa uutena. On se aika kova jos lupaavat tuon melkeen 100A nopaksi ja hinta tollanen...
Eivät näköjään kehdanneet enää vaki SW:n hintaa pitää niin korkealla :)
"Sidewinder 1/10 Rebate
We'd like to announce a $30.00 rebate program for Sidewinder 1/10 ESC and ESC / motor combos. This offer allows retail consumers who have purchased a Sidewinder between October 1, 2010, and January 31, 2011, to apply directly to Castle for their rebate.
The Sidewinder 1/10 system offers great performance in 1/10 vehicles at an incredible price. With the $30.00 rebate, it's an offer that will be hard to pass up.
Stop by your favorite hobby retailer to take advantage of this rare offer from Castle."
e: Pitihän se laittaa tällänen sitten tulemaan. En tosin tiedä mihin käyttöön :).
-
Hyvänhintainen.Towerilta 85e posteineen combo jos ei jää tulliin ja jos jää niin 103euroa.Sais vaan tulla jollain n.4000kv koneella niin vois pedeen tai rifteriin ostaa.
-
Ihan hyvä tuo 3500 kV kone ja vääntöä piisaa spedeen hyvin. Jos ei kulje tarpeeksi kovaa, niin ei kun pidempää välitystä kehiin. Voimaa kyllä pitäisi piisata siihen.
-
Sidewinder SCT combon mukana tuleva kone on kyllä 3800 kv. Vai mistä koneesta te puhutte?
-
Joo eiköhän tolla speden n.40km/h saa 2s:llä kulkemaan.Titani alkaa olemaan 35akullisen jälkeen aika lopussa.
-
Mutu huttua. Tuonhan pitäis olla aika vääntävä kun on 4 pole? Jotta välityksiä roplaamalla saat sen kyllä 2s:lläkin kulkemaan aika reilusti. Tuuppi pede nyt ei kovin ota koneen päälle.
-
Sidewinder SCT combon mukana tuleva kone on kyllä 3800 kv. Vai mistä koneesta te puhutte?
Niihän se olikin, muistin väärin. No sitä suuremma syyllä aivan varmasti saa speden lentämään tuolla koneella. 3S:llä pitäisi lentää päälle sataa, jos vaan pysyy tontissa; 2S:llä ei mene ihan niin kovaa, mutta saa sen päälle 70 menemään silläkin, kun menee velineonillakin.
-
Eli nopeutta on vähintään riittävästi. :grin:
-
Eilen tuli testattua tätä noparia ja tässä vähän käyttökokemuksia
Faktoja:
Auto: Traxxas 1/10 Slash 4x4
Välitykset: 12/54
Olosuhteet: Myyrin sisäkrossirata
Akku: Flightmax 3S, 5000mAh, 40C
Nopari: Castle Creations SCT, siilissä tuuletin, ulkoinen BEC 6V laitteille
Moottori: Velineon 3500 Kv 10t, moottoripiuhoissa kiinan 4mm kultaliittimet. 2 tuuletinta
Noparin lämpötila siilistä mitattuna: <30C
Moottorin lämpötila ~50C
Ja sitten fiiliksiä:
Skeptisesti valmistauduin siihen että noin pieni nopari ei jaksa nelkku-Slashia kuljettaa, tai ainakin lämpö-ongelmia olisi tiedossa. Kuten voi tuulettimien määrästä päätellä, niitä on tuon auton kanssa ollut... Yllätys oli kuitenkin positiivinen, sillä en koko illan aikana saanut noparia kättä lämpimämmäksi – ja moottorinlämmötkin pysyivät hyvin kurissa. Vertailukohdaksi voisi ottaa VXL-3S-noparin, jonka tismalleen samalla setupilla ja samoissa olosuhteissa training-modessa (50% tehoilla) sain trippaamaan ylilämpöön.
Tehoa noilla 3S:llä oli ainakin sisäradalle aivan tarpeeksi. 2S LiPot voisivat olla ajettavammat. Ehkä ainut pienoinen pettymys oli liikkeellelähdössä esiintyvä pieni nykiminen, joka kuitenkaan ei ollut häiritsevää. En tiedä onko kiinan 4mm liittimillä vaikutusta asiaan. Joka tapauksessa nopari oli positiivinen yllätys ja saa jäädä tähän autoon vähäksi aikaa.
-
Onkos muille sattunut tälläistä ominaisuutta sct combon kanssa,eli usein kesken ajon häipyy kulku kokonaan palatakseen itsekseen 5-45 sek kulkuttua? Ja aina radalle ettei edes ehdi näkemään että mitä valoja noparissa vilkkuu..vai tapahtuuko siellä mitään. Nyt on kuitenkin ulkoinen becci tilauksessa jos sillä saisi tämän murheen pois.
Muuten kyllä ainakin slässiin erittäin sopiva väännökäs paketti,mutta kohta tulee paluu takaisin kiinan sähköihin jossei tuo hyytyily lopu.
-
Onkos muille sattunut tälläistä ominaisuutta sct combon kanssa,eli usein kesken ajon häipyy kulku kokonaan palatakseen itsekseen 5-45 sek kulkuttua? Ja aina radalle ettei edes ehdi näkemään että mitä valoja noparissa vilkkuu..vai tapahtuuko siellä mitään. Nyt on kuitenkin ulkoinen becci tilauksessa jos sillä saisi tämän murheen pois.
Muuten kyllä ainakin slässiin erittäin sopiva väännökäs paketti,mutta kohta tulee paluu takaisin kiinan sähköihin jossei tuo hyytyily lopu.
Kerran castlen tuotteista kyse niin oletko katsonut ettei katkaisija prakaa?
-
Onkos muille sattunut tälläistä ominaisuutta sct combon kanssa,eli usein kesken ajon häipyy kulku kokonaan palatakseen itsekseen 5-45 sek kulkuttua? Ja aina radalle ettei edes ehdi näkemään että mitä valoja noparissa vilkkuu..vai tapahtuuko siellä mitään. Nyt on kuitenkin ulkoinen becci tilauksessa jos sillä saisi tämän murheen pois.
Muuten kyllä ainakin slässiin erittäin sopiva väännökäs paketti,mutta kohta tulee paluu takaisin kiinan sähköihin jossei tuo hyytyily lopu.
Samanlainen ominaisuus löytyy täältäkin. Sävöxin servo vissiin saa noparin becin kyykkäämään.
Ajattelin kokeilla laittaa konkan vastarin vapaaseen reikään, jos se auttais. Ei vaan ole vielä tullut kokeiltua auttaako, kun tuo talvikeli ei muutenkaan houkuta ajamaan.
-
Nyt on kuitenkin ulkoinen becci tilauksessa jos sillä saisi tämän murheen pois.
Joko kerkisit kokeilemaan ulkoista BECciä? Mulla esittää SCT samoja oireita tuuppislässissä, servo Savöx1257. Lämmöistä ei vaikuta olevan kiinni, siilin päältä mitattu alle 40degC.
-Rami
-
Ei ole vielä posti tuonut becciä, laitan tänne tietoa kunhan saan testattua sen.
Tuolla rcshortcourse.comissa näkyvät laittaneen noita kondensaattoreita (shutter stopper) vastariin ja saaneet sillä nuo ongelmat pois. Olisiko kenelläkään hajua että minkä arvoisella konkalla tuota voisi kokeilla?
-
Tuolla SC-foorumilla on kymmenkunta sekalaista triidiä tästä noparista ja kaikki ne on jotenkin rikki. Sen sijaan tuon 4-polen isoveli näyttää ihan mielenkiintoiselta vaikka sensoriton varmaan onkin?
(http://i55.tinypic.com/2ptce2c.jpg)
-
todennäköisesti on sensoriton kun Castlen juipit juuri tuossa ylempänä hehkuttaa että sensorit vie liikaa tilaa kannun sisältä
-
Joko kerkisit kokeilemaan ulkoista BECciä?
Nyt on kokeiltu ja hyväksi havaittu, eli ei enää nykimistä ja sammuilua!
-
Oisko kellään tietoa mikä tossa mun sidewinderissä on vikana.Vähänaikaa sitten noppa meni ihan mykäksi ja äksen huomasin että noparissa palaa todella himmeä punainen valo ja kun noparin kytkee vastariin se häviää.
-
Olikos tämä SCT-nopari nyt ihan oma laitoksensa ja sitten tuo V2 omansa? Ja mitä eroa noilla onkaan?
-
Jostain jenkkifoorumilta luin et tuo V2 ja SCT on sama nopari mutta V2 saa eri koneilla ja ilman moottoria.
-
^Samaltahan nuo tosiaan sisäisesti näyttivät, kun sisään äkkiseltään kurkistin. Onkohan noissa ohjelmallista eroa?
(http://i57.photobucket.com/albums/g213/Killerpoop/RC/th_IMGP8719.jpg?t=1301950145) (http://i57.photobucket.com/albums/g213/Killerpoop/RC/IMGP8719.jpg?t=1301950145)(http://i57.photobucket.com/albums/g213/Killerpoop/RC/th_IMGP8712.jpg?t=1301950145) (http://i57.photobucket.com/albums/g213/Killerpoop/RC/IMGP8712.jpg?t=1301950145)(http://i57.photobucket.com/albums/g213/Killerpoop/RC/th_IMGP8716.jpg?t=1301950145) (http://i57.photobucket.com/albums/g213/Killerpoop/RC/IMGP8716.jpg?t=1301950145)(http://i57.photobucket.com/albums/g213/Killerpoop/RC/th_IMGP8717.jpg?t=1301950145) (http://i57.photobucket.com/albums/g213/Killerpoop/RC/IMGP8717.jpg?t=1301950145)
-
Castle Link tietää kummasta noparista on kyse, mutta jos noissa jotain eroa on, niin se ero on softassa.
-
Hei mulla olisi vähän kysymystä tuosta Sidewinder noparista (ei mun mielestä SCT), mutta laitan tänne kuitenkin: Onko normaalia, että n. 10 minuutin ajon jälkeen (ei mitään huudatusta) nopari on ollut parhaimmillaan infrapunalämoömittarin mukaan 95 astetta celsiusta. Kopassa kyllä on tuuletusta, kun on vähän hajalla.. :laugh:. Olen tuota aatellut, että miten se voi noin kuunmaksi tulla? Ja saako siihen jostain tuulettimen, jos auttaisi?
-Julle
-
Sehän riippuu niin välityksistä ja käytetystä akusta miten se nopsu lämpiää. Itellä lämpes viime viikolla Honkkarissa telemetrian mukaan 119 asteiseksi. Tarttis vissiin vähän lyhentää välityksiä.. :grin:
-
LRP s10 buggyssa on kiinni, välit 19/68 ja 3S LiPot. Kuinka paljon tuo nopari kestää, ennenkuin rupeaa vahongoittumaan lämpötilasta?
-Julle
-
Siinä on lämpökatkasu joten se kyllä pätkäsee menon jos alkaa olemaan liian hot.
-
Juu on lämpökatkaisu, mutta kuuluuko sen antaa taas jatkaa menoa, kun laittaa vain pois ja heti päälle ja sitten ei enää katkaise? :undecided:
-Julle
-
Melkoisen hottina käy tämäkin combo SCRT10:n kanssa. Mulla tosin oli sisäkori paikallaan joten se saatto aiheuttaa lievää lisälämpöä.
Ostin siis tuon SV2/4600-combon, eli hieman eri kuin otsikon SCT-combo, mutta nopariltaan sama laitos ilmeisesti.
Vääntöä on mukavasti enemmän kuin vanhassa 4600kv-motissa ja beccikin on huimasti parempi.
Kaikinpuolin hyvä setti, paitsi vielä on hieman kyssäri tuon SCRT:n kanssa riittääkö tämä sille vai onko siirryttävä 1/8-luokan nopareihin.
-
SCT ja V2:hän ei ole ihan puhdas 4wd vehkeen nopari. Enemmän potkua kuin perus sidukassa, mutta ei saman vertaa mitä MM:ssä tai MMP:ssä. MMM sitten taas tarjoaa vielä enemmän. Että ei sun seuraavaksi tartte 1/8 välttämättä siirtyä vaan joku tehokas 1/10. Tosin nuo maksaa melkein yhtäpaljon niin samalla vaivalla ottaa sitten sen 1/8 noparin.
-
Jaaha, taisinpas juuri polttaa vain pari viikkoa vanhan 4-pole 4600kv motin.
Tänään kävin aiemmin päivällä hakemassa Honkkariin uusia huippuja pitkillä väleillä ja 3S lipolla.
Ajot meni ok niin kauan kunnes tuo pari vuotta vanha Turnigyn akku sanoi sopparin irti, GPS jäi osoittamaan 70km/h lukemia.
No, ajelin siinä sitten vielä yhden 2S akullisen ja kaikki oli ok kun lopetin ajot.
Nyt sitten vaihdoin lyhemmät välit ja meinasin lähteä bashaamaan niin auto vaan nyki ja täris.
Nopari ja mosa kuumeni muutamassa sekunnissa 90 asteeseen, samoten akku kuumeni tosi kuumaks.
Kotiin ja vanhempi 4600kv mosa tilalle ja sehän laulo ihan mukavasti poislukien väljät laakerit.
Otin toisen pään auki tuosta uudesta motista ja jotain palaneen näköstä näkyy toisessa päässä, en vaan saa tuota johtopään kantta irti sitten millään vaikka ruuvit on auki.. :angry:
Mikä sitten lie kärynny ja sitäkin enemmän kiinnostas tietää että miksi..
Nyt sitten varmaa Castlelta kyselemää jotta mitäs tehrään.. Liquidiltahan tuon combon ostin joten sieltä nyt on ainakin melko turha kysyä yhtää mitää kun eivät kuitenkaan vastaa säpoon.
-
Liqudillahan lukeekin, että takuu asiat suoraan castlen kautta. Muutoinkin yleinen käytäntö jenkkikaupoissa, että takuut valmistajan kautta. Siellä ei ole samaa kuluttajansuojalakia kuin suomessa, että myyjä liike on vastuussa. Ja paremminhan nuo asiat hoituukin valmistajan kautta kun ei ole välikäsiä...
-
Jep, muistin just että viime kesänä tuli lähetettyä yks Sidukka takuuseen Castlelle ja pari viikkoa taisi ottaa koko homma kun uusi kolahti postiluukkuun.
Kumma juttu vaan tuon motin laukeaminen, ei voi käsittää.. meni siis ajojen välissä täysin itekseen.. :huh:
-
Kokeilin SCT comboa tänään Espoon radalla tuuppislässissä sisäkorin kanssa. Ekalla akulla (2S) pari minuuttia toimi ok mutta sitten alkoi pätkiä, vehje oli pari sekuntia kerrallaan liikkumatta ja sitten kulki taas puoli kierrosta. Ensin epäiltiin ohjausservon kyykyttävän noparin becciä mutta pyörät kääntyivät pätkäisyn aikana. Pientä pohdintaa ja tutkimusta --> moottori ei juuri lämmennyt mutta noparin siilistä mittasin 80degC, hiukan turhan paljon. Asennettiin 4700myyF konkka vastarille ja tuuletin nippareilla siilin päälle jolloin tilanne korjaantui, lämmöt pysyivät loput neljä akullista reilussa kolmessakympissä ja pätkiminen loppui.
Lähestymistapa ei ollut kovin analyyttinen koska molemmat muutokset tehtiin samalla kertaa. Järjestelmällisenä :roll: ihmisenä tämä vähän hävettää, samoin kuin se että noparin manuaali ei ollut mukana ja jälkitarkastelu ei onnistu koska en enää muista mitä värejä nopari vilkutti ja mihin tahtiin. Nyt sähköt kuitenkin toimivat halutulla tavalla.
-
Olen kuullut huhuja uusien sidewinderejen pätkimisistä, nyt kuitenkin jonku sidukan tarvitsisi, niin mikä niistä kannattaisi ostaa?
-
Mulle tulossa sidewinder SCT nopari niin voin laittaa kommenttia miten toimii.
-
Olen kuullut huhuja uusien sidewinderejen pätkimisistä, nyt kuitenkin jonku sidukan tarvitsisi, niin mikä niistä kannattaisi ostaa?
No uusin tietysti. Eli SCT/V2, eipä niitä muita olekaan.
Ja jos Castlen nopari pätkii, vika on todennäkösesti aina vaan tuossa umpisurkeassa virtakatkasijassa joka kannattaa poistaa heti jo uutena käytöstä. Piuha poikki vaan ja piuhan päät kolvaa yhteen niin saa takuulla pätkimättömän noparin.
-
Ja harjallisessa moodissa ei ole ongelmia, koska crawleriin ajattelin noparia pääosin?
Sct/v2 nopareillahan ei ollut mitään eroa? Pitänee katsoa haluanko jonkun moottorin vielä noparin mukaan. :smiley:
-
Ei ole eroa.Mulle tulossa siis SCT ilman mottia 34e ebaysta ihan uutena posteineen.
-
Ihan kiva hinta, itsekkin ajattelin ebay:ta, saakos sieltäkin castlen takuun mukaan? (Tietenkin jollei vanha omistaja ole hiplannut noparia.)
-
Castlelle vissiin riittää pelkkä osto kuitti niin se kelpaa niille.
-
Castlen takuu on voimassa vaan alkuperäselle ostajalle. Takuuehtojen lukeminen kannattaa.. :wink:
-
No kukahan se alkuperäinen ostaja on kun ostin noparin uutena gonitrohobbiesilta? Joo minä varmaan.
-
HMS77 vastasi tohon:
Ihan kiva hinta, itsekkin ajattelin ebay:ta, saakos sieltäkin castlen takuun mukaan? (Tietenkin jollei vanha omistaja ole hiplannut noparia.)
Eikä tuokaan kertonut, että sen liikkeestä ostit vaan ihan hyvin viittaus olis voinut olla paypal kuittiin tai aikasemmalta omistajalta saatuun kuittiin.
Castlelle vissiin riittää pelkkä osto kuitti niin se kelpaa niille.
Joten ihan paikallaan tuo heitto, että takuu pysyy vain alkuperäisellä omistajalla takuuehtojen mukaan. Toki niitä korjataan euroja vastaan jälkeenpäinkin ja varmaan voi siellä tapauskohtasestikkin saada jotain takuuehtojen vastasta läpi kun tuntuu olevan asikaslähtöstä palvelu castlella
-
Aasinsillalla ettepäi..
Nihkeetä on nyt Castlella säpoon vastaaminen, mullahan hajos tuo vaan pari kertaa ajettu V2-combon 4600kv-mosa jo melkein kuukaus sitten, mutta eivät perhanat vaan vastaa mun tiedusteluun jotta mitä tehään.
Kun sivuilla lukee että ota yhteyttä heihin ennen tuotteen lähettämistä, niin hankalaahan tuo on kun ei vastata posteihin.
Ärsyttävää kun tarttis saada tuo takuuhoitoon mutta kun ei voi lähettää kun ei Castlelta vastata mitään. :angry:
Yrittäny nyt kahdella eri säpolla mutta kumpaankaan ei tule vastausta.
-
Niin siis varmaan tarkottaa, että täytät nämä littarat mitä tämän sivun kautta aukeaa:
http://www.castlecreations.com/support/repairs.html
Sen jälkeen sulle tulee spostiin ohjeet minne lähettää ja pistät siihen kuitin liitteeksi. Noin ite ainakin toiminut. Turha sinne sähköpostia lähetellä kun niillä on tuo automaattinen palvelu jos haluaa lähtettää tavaraa takuukorjaukseen tai rahastettavaan korjaukseen.
-
Noniin spedellä nyt tän kanssa 5 akkua ajellut ja hyvältä vaikuttaa.Lämpöongelmia oli hieman 5.5T 6000KV koneen kanssa mutta iskin tuulettimen niin ei lämpene enää.Ei paha 35euron noparilta.
-
Nyt tarviisin kiireesti apua.Aamulla tätä SCT:tä olin kokeilemassa velineonin kanssa mutta en kerennyt ajaa pitkälle koska rengas irtosi.Noh laitoin sen kinni mutta sidewinder vilkuttaa vain punaista valoa ja jos kaasu on reversellä se vilkuttaa vihreää valo.
E:Ongelma selvis kun pyörittelin kaasutrimmiä
-
Tämän threadin luettuani päätin hommata SCT:n itellenikin.
eBay:stä ettiskelin sidukoita ja ostin yhden pois.
Maksun jälkeen menin katselemaan onko unohtunut antaa palautteita, niin huomasinpa siinä ostaneeni Sidewinder V2:n...
Eikun takaisin ostopalstoille ja ostin nyt myös sen SCT:n
Mikähän mahtaa olla näiden kahden ero loppupelissä ?
Pitänee V2 varmaan istuttaa sitten drifteriin.
-
Ei niillä oikeastaan ole mitään eroa.
-
Taas kun kertaalleen luki tämän threadin läpi, niin selväksihän tuo kävi että ovat about identtisiä.
Ihmettelen vaan tuota hinnoittelua. Nyt taas yksi tampio maksoi 20$ enemmän V2:sta (35$ vs 55$)
No sittenpähän on neljään autoon laittaa 2 x MMP , SCT ja V2
-
Sain käytettynä combon, ja uskon että noparissa ei ole mitään vikaa, paitsi että en osaa käyttää sitä.. :D
Olen katsellut kalibrointia, tehnyt sen kerran tai kolme, aina kun ajan autolla niin tuntuu, että jarru on aina pohjassa.
noparin/motin liittimiä en saanut painettua aivan pohjaan, koska ovat niin pirun jäykät, voisikohan tämä vaikuttaa asiaan?
-
Jatketaas yksinpuhelua..
Hommasin konkan vastariin ja nyt noparilla voi ajaa servon kanssa.
Uusi ongelma on kuitenkin ilmestynyt, auto pätkii/jarruttaa hetkellisesti (epäsäännöllisin?) väliajoin kaasua käyttäessä.
Vikoina voisi lienee olla: Konkka vastarissa, akun heikkous (pitäisi riittää... kait), pakkanen? Liittimet ovat kiinahkoa, mutta eikös auto silloin pätkisi vähän kokoajan jos liitin olisi huono, tai jotain sinne päin?
-
Ainakin tuota tekee, jos se pätkäsy tulee juuri kovan kiihdytyksen loppupäässä, akun jännitteen notkahtaminen. Liian kylmä akku, liitin kuumenee kytkemättömäksi isoilla amppeereilla, tms
Samoin sitä tekee kyllä vesipisara servon piirikortilla, vesipisara vastarissa, tai noparin älykortilla, joten ei yksiselitteistä. Kuivaa kunnolla se auto mainituista, ja kato tekeekö se sitä ekalla ajokerralla kuivanakin.
Samantapainen, mikä tulee oikeastaan vapaana-rullamisen jälkeen pätkäsynä, on calibroinnin pettäminen. Tee uusi konkan kanssa. Tätä ei pitäisi tulla 2,4G radioilla, vain vanhemilla neutralpoint akun vähetessä siirtyy.
Tässä siis sis-becci hiljalleen antaa servoa ja noparia yhtäaikaa käytettäessä jännitteen laskea, ja nopari&vastari sopeutuu. Sitten alat rullaamaan, ja jännite taas nousee, sopeutuminen meni väärään suuntaan. Seuraavalla kaasutuksella lähdetään "väärältä puolelta neutraalia, neutraalin läpi" joten se pikasesti näykkäsee sulle jarrua. Jos riesa ei poistu caliboinnilla, on aika miettiä ulkoista becciä..
-
Kalibrointiakin on kokeiltu, auto on usein istunut pitkään lämpimässä sisällä, eli veden olisi pitänyt kuivaa sen päältä pois.
Käytössä on kt-201 2.4ghz ratio
Pitää tehdä vielä tarkkaa tutkimusta myöhemmin, kokeillen eri akkuja, taas uutta kalibrointia jne.
-
Nopari korkattu, kuivattu, ja kaikkee muutaki.
Ei auta.
Kalibroitu, ja radion paristotkin vaihdettu.
Käyn vielä pikakokeilulla isommalla akulla (2200mah vs 4000mah)
Pätkiminen tuntuu pahenevan joka päivältä, ensimmäisistä päivistä en muista mitään, mutta ainakin muutaman ajokerran jälkeen pätkiminen alkoi, ja nyt se pätkii ainakin 3x useammin.
Pätkäisyn voimakkuus riippuu kaasunkäytöstä, pienellä kaasulla pienipätkäisy, isolla kaasulla isompi, jonka oikein kuulee kauas.
-
Mikähän ihme tässä nyt taas on.
Ulkoinen becci on juotettu kiinni, kaasu ei enää pätkäise jarrulle kesken kruisailun, vaan;
Heti auton ulosviennin jälkeen auton kaasutus antaa= Heikkoa tehoa ja pätkimistä (jotain hauskaa moottoriääntäkin)
Hieman kun on ajellut, auto vihdoin ottaa täydet tehot, mutta pätkii hiljemmalle.
Ulkoinen castlen becci pitäisi olla hyvin juotettu kiinni, ja asennettu oikein, mutta dubbel checkkaan tämän pian.
Kokeiltu 2s 4000 25c ja 3s 2200 25c , ei eroa, paitsi huipputehoissa eri kennomäärän takia.
Becciä kokeiltu 5,1V ja 5,5V, ei eroa
En uskalla kasvattaa jännitettä etten polta autosta osia.
Apua?
-
Onko moottorin liitokset hyvät?
-
Noparin vastarille menevästä johdosta punainen johdin irti?
-
Kyllä janezki, ellei nyt satu sähköteipin läpi johtamaan virtaa.
Moottorin liitokset ovat hyvät, elleivät jostain syystä ole hajonneet, eli tuskin.
-
Sidewinder SCT glitching (http://www.youtube.com/watch?v=DEt1FHTpUhE#)
Laittakaa äänet sopivalle, että kuulette moottorin valitus äänet.
Videossa jurruutetaan täyskaasua kokoajan, paitsi mutkissa.
Missähän vika? Hobbykingin säädin toimii ulkona aivan täydellisesti.
-
Eikös sula o castlelinkki?Kokeile säätää ennakkoa pienemmälle ja isommalle.
-
Eikös sula o castlelinkki?Kokeile säätää ennakkoa pienemmälle ja isommalle.
On linkki, pitääpä kokeilla tuota kunhan saa ensiksi ajaa muutaman akun edes huonolla noparilla
-
Itselläni jsokus teki noin novakin motilla niin pienensn ennakkoa ja rupesi toimimaan.
-
Itselläni jsokus teki noin novakin motilla niin pienensn ennakkoa ja rupesi toimimaan.
Elikkäs, mikäs tämä ennakko olikaan lontooksi?
Useat trimmit ovat vielä vakiona.
-
Oota muokkaan tähän kohta mikä se on lontooksi castle linkissä tökkään vaan pikkusavan noparin kiinni tohon.
Me advaned valikkoon ja sieltä sensorless motor timing ja se vaikka aluks 0.
-
Timinki nollilla, ei mitään huomattavaa muutosta.
-
No kokeilepa vielä laittaa tappiin.Jos se ei auta niin en tiedä.
-
No kokeilepa vielä laittaa tappiin.Jos se ei auta niin en tiedä.
Miehekkäitä neuvoja annat, kokeillaan.
-
No ne miehekkäät neuvot voi joskus auttaa.
-
Tällä kertaa miehuus ei riittänyt, ero on taaskin minimaalinen verrattuna 0 timingiin, jos ollenkaan eroa on.
Muita arvauksia?
-
Eipä kyllä oikein tule enää muuta mieleen.
-
Kellään mitään arvailuja, neuvoja tai muuta noparini ongelman suhteen? Olisi hyvä saada varmaksi, että onko itse nopari rikki, vai missä vika sitten piileskelee..
-
Et ole sattunut kokeilemaan eri moottorilla tota noparia tai onko mahdollista?
-
Empä kyllä ole, mutta sct moottorissa ei tunnu olevan vikaa, kun kerran toimii kiinanoparilla.
varamottia ei saa kiinni itse autoon, mutta pitää kokeilla kädessä.
-
Nyt tulee kyllä tyhmä kysymys, joten valmistautukaa:
Voisiko ongelmaan vaikuttaa noparin punainen moottorijohto, josta noin 1/3 on irti.. :grin:
Jos näissä castlen vehkeissä kulkee niin kauheat virrat, että tuo aiheuttaisi jo pätkimistä, varsinkin pakkasella olevan akun kanssa?
-
No ei se nyt varmasti täysiä virtoja saa jos piuhat kunnolla kiinni ole.
-
Kiitosta varmistavasta vastauksesta.. Perjantaina pääsee juottamaan ja katsomaan, oliko vika sitten siinä..
-
Juotin johdon jo kerran.. ei auttanut yhtään.. kokeillaan vielä varmuudeksi toinen kerta, tämän jälkeen nopari pitänee jo julistaa kuoleeksi
-
Trriplapostaus!
Ongelma saatin ratkaistuksi softwaren vanhemmalla versiolla, uusin ei selvästikkään tykkää ulkoisesta becistä.
kiitokset avusta, vaikkeivat ne ongelmaa korjanneetkaan.
-
On nää nykyajan noparitki jo tälläsiä, kun ei enää tiedä että onko noparissa se vika vai softassa vai missä. Menee itselle jo liian vaikeaksi :embarrassed:
-
Minulla on tämä systeemi Blitzissäni.
Ajan 2s akuilla. Nopeudensäädin kuumenee todella paljon. Vakio tuuletinta ei ollut mukana (käytettynä tuli auton mukana) Olisiko mitään vastaavaa, tai minkä kokoset tuulettimet tohon passais?
Niin ja, kun ajan akuilla niin lipo cutoff tulee siinä 3.7v vaikka olen säätänyt sen 3.2? :shocked:
-
Tämmöinen cooleri löytyy ainakin säätimeen:
http://www.hot-racing.com/index.cgi?partnumber=ESC303F01;c=478 (http://www.hot-racing.com/index.cgi?partnumber=ESC303F01;c=478)
Speksien mukaan tuossa on 30x30mm tuuletin.
-
Ok. Yritän katsoa vastaavan kokoista.
Muuten kuuluuko teillä moottorista "klonk" ääni, kun painatte kaasua taikka päästätte rullaamaan? Minulla tuommoinen pieni ääni kuuluu. Mietin, ettei pian laakeirssa ole vikaa tmv.
-
Viimeeksi tuon kuvauksen mukainen ääni kuului yhdistelmällä mm & lehnu! akselin vaihto poisti sekä äänen, että koneen kuumimisen.
-
Saako näihin moottoreihin akseleitakin vaihdettua? :huh:
No hienoa. Eipä vain missään putiikissa ole tullut mootreiden akseleita vastaan.
-
Akselihan liikkuu, kun sitä vetää. Vähän, mutta kummiskin. Sama minulla on MMM moottorinkin kanssa. Eikä sen kanssa kyllä ole ollut ongelmaa. :tongue:
-
http://www.castlecreations.com/products/motor_repair_kits.html (http://www.castlecreations.com/products/motor_repair_kits.html)
Tuossa on johonkin koneeseen valmissetissä akseli magneetilla, holkkeineen, kannulaakeri, ja päätykansi laakerilla.
Vastaisiko kysymykseen.
Sitä en varmuudella tiedä, että kannattaako.
Halvemman merkin logoilla varustettuna sillä hinnalla saa kaiken uutta.
-
Moro, en tiedä kuuluisiko tämä tänne topicciin kun kyse on sidewinder sv2... mutta ongelmana on kuitenkin, että ostin käytetyn crawlerin, jossa on kyseinen nopari ja vanha omistaja oli käyttänyt bec:iä mutta sitä ei tullut mukaan. joten nopari ilmeisesti pitää , mutten löytänyt ohjeita. Joten voisiko joku suomeksi laittaa ohjeet. Kiitos jo etukäteen.
-
Ideana ulkoisen becin käytössä on , että laitetaan volttien sovituksessa hukkaan menevä lämpö eri paikkaan kuin noparin jäähdytyssiili. Becciä käytettäesää iroitetaan nopeudensäätimeltä lähtevä + johto mutta muut saa kytkeä.
Palautettaessa ko johto pitää saada taas kytkemään.
http://www.castlecreations.com/products/ccbec_diagrams/ccbec_wiring.html (http://www.castlecreations.com/products/ccbec_diagrams/ccbec_wiring.html)
Kuvassa nuolella merkattu kohta.
-
No ensiviikon keskiviikkona saan becin ja nyt on laina bec, niin pääsee crawlaamaan
-
Tietämättömältä kysymys,
kyseinen nopari tuli auton mukana, omat sähköt on perus rtr laatua ja koneet harjallisia. Toimiiko, jos niin toimii, ni pitääkö tuota ja miten ohjelmoida?!
Kyseessä joko wraittiin menossa, tai ite tehtyyn möyrijään, tai?.....
edittiä,
nii ja jos sillä mitään väliä, niin akkuina tulee olee 7,2 nimh ja 7,4 lipo
edittiä.. löytyhä se vastaus, ku lontooks guuglas.
-
Castlen mukana tulee ohjelipare, sama on luettavissa niitten sivuillakin. Nämä noparit on kyllä linkin kanssa tai säätöpalikalla helpoin vaihtaa harjallinen vs harjaton, punchit, lipocut_rajat, käsijarrut yms.
-
Wraithiin uutta comboa kattellu. Tuollaise castle sct combon sais noin satkuun, mutta tuntuu olevan nuossa ollu paljon vikoja ainakin ennen. Olisko jollain tietoa onko nykyään varmempia?