Kyllä se on tässä keväisin aina havaittu ettei talkoopäivien ilmoittaminen vaikka henk. koht. kaikille erikseen soittamalla tuo sen parempaa tulosta.
Uskon että esim AkiM luopuu erittäin mieluusti "työnjohdon" viitastaan.
Paljon näkymätöntä työtä on tehty pienellä ryhmällä aivan oma-aloitteisesti. Radalle toimitettavat materiaalit eivät ilmesty aivan tyhjästä, eikä niitä suinkaan tilata mistä sattuu saamaan. Budjetti on erittäin rajallinen, ja sen saamiseksi on Aki tehnyt töitä jo syksystä asti. Tämä kaikki siis aivan pyytettömästi, ja Akin tuntien ei hän tästä mitään sulkaa hattuunsa kaipaakaan.
Yhteystietoja on vaikka millä mitalla puhelinnumeroista sähköpostiin, kontaktia saa ottaa myös toiseen suuntaan. Ei tämän mittakaavan ratatalkoot onnistu ilman kaikkien oma-aloitteisuutta, kukaan ei saa puhelinrahaa saatika palkkaa tekemästään työstä. Kaikilla on kuitenkin mahdollisuus päästä ajamaan 15,5m pitkän korokkeen päältä ehkä Suomen pomppurikkainta M8 rataa, edellyttäen että koroke saadaan joskus valmiiksi.
Pelkäänpä pahinta että ryhmä senkun harvenee kun korokkeen rakennustyöt ovat taatusti vaativampaa kuin "aivot narikassa" täryyttäminen mitenkään sitäkään työtä väheksymättä.
Aapeli on kyllä ihan oikeilla raiteilla, mutta luulenpa että keväällä -07 muistellaan yhdessä tätä viestiketjua. Onneksi työtä on silloin vähemmän.
Loppurutistuksena sanottakoon vielä että lienee päivänselvää, että rata on ajokiellossa siihen asti kunnes koroke seisoo uljaana kaiteet ja mahdollisesti jopa katos päällään!