Kirjoittaja Aihe: Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan  (Luettu 10072 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa s.m.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« : 01.01.05 - klo: 03.06 »
http://rc10.fi/viewtopic.php?t=2095
Mitenkäs nyt sit on? Ku saitte ensimäisen radio-ohjattavan lahjaks tai muuten vain pitkän kinuumisen jälkeen,ja se oli nikko tai vastaava city market malli! Et oliko se sillo jo ihan ***** lelu jolla ei voinut ajaa/leikkiä ja jota ei voi suositella kenellekkään!
Eli jos ei oo varaa ostaa 500euron "oikeaa" R/C autoa niin ei tartte ees unelmoida harrastuksesta??
Vai miten se nyt on oikeesti? itse pienenä en paljoo merkkiä katellut, ja oli nikot ihan ykkös lahjat pukilta ja, synttäreinä!

Paistoi vain silmään- nikko on kirosana ja vastaavat kommentit--!

Huom! Muokkasin otsikkoa tarkoitusperääni sopivammaksi!

Poissa Tomppa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Ahdas mielisyyttä, autojen suhteen/"lelujen"?
« Vastaus #1 : 01.01.05 - klo: 09.05 »
Lainaus käyttäjältä: "s.m."
http://rc10.fi/viewtopic.php?t=2095
Mitenkäs nyt sit on? Ku saitte ensimäisen radio-ohjattavan lahjaks tai muuten vain pitkän kinuumisen jälkeen,ja se oli nikko tai vastaava city market malli! Et oliko se sillo jo ihan ***** lelu jolla ei voinut ajaa/leikkiä ja jota ei voi suositella kenellekkään!
Eli jos ei oo varaa ostaa 500euron "oikeaa" R/C autoa niin ei tartte ees unelmoida harrastuksesta??
Vai miten se nyt on oikeesti? itse pienenä en paljoo merkkiä katellut, ja oli nikot ihan ykkös lahjat pukilta ja, synttäreinä!

Paistoi vain silmään- nikko on kirosana ja vastaavat kommentit--!


Nikko varmaan menee ok jossain tarkoituksessa, mutta jos ensikosketus radio-ohjattavaan on nikko ja se hajoaa muutamassa viikossa, voi asioista tietämätön aikuinen ajatella että "kaikki" radio-ohjattavat on yhtä huonoja.
Eräskin asiakas tuli liikkeeseen sisään ja kysy onko nää niitä nikkoja.
Itse olen koittanut selittää aina että nikot on leluja ja lelun ja oikeen radio-ohjattavan auton erottaa se että rc-auton saa kaikki varaosat ja nikkoon ei kuin akkuja ja kiteitä jne....

Ps.Tästä ei nikkojen omistajien kannata ottaa itteensä

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #2 : 01.01.05 - klo: 10.32 »
Kyllä minun mielestä nikkojen kanssa pelaaminen on kokonaan eri harrastus. Eihän se ole ollenkaan samanlaistakaan.  :?
Mutta ei ensimmäiseen autoon ehkä tarvitse ihan 500€ laittaa. Saa niitä vähän halvemmallakin, varsinkin sähkömalleja. Kyllä 300€ saa jo ajovalmiinkin paketin, mutta ei mitään huippumalleja, eikä ehkä niitä toiseksi huipuimpiakaan.  :wink:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #3 : 01.01.05 - klo: 10.35 »
Nikot on alle 7 vuotiaille. :) Nehän on täysiä leluja, muovia, ei kunnon  jousia saati sitten nopeutta tai ajo ominaisuuksia. Tomppahan saattaa täläisiin "vähän hieno nikko" kohtaukssiin joutua kun on myyjänä(?).
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #4 : 01.01.05 - klo: 11.34 »
Mulle tää mun nikko oli oikeestaan ihan hyvä lähetysalusta oikeisiin rc autoihin, suunnittelisin nikon ostoa nytkin ellen olisi kuullut tästä foorumista :P (sain sen vasta 8 v.)
Minun nikkoni vastaa lähes kokonaan Pureteniä, mutta se on vain pienempia ja kestävempi.
Mutta, ovathan nuo nyt silti aika leluja nuo nikot, mutta kyllä ensimmäiseksi....

Poissa s.m.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #5 : 01.01.05 - klo: 16.14 »
Kyllä vain, se minunkin mielestä lelu on, ja enkä meinannukkaan et niitä nyt keskenään vois ees vertailla! Vaan aattelin sitä, ja laittaa miettimisen aihetta, et jos tuolla pihalla pieni poika ajelee Nikko autolla nii se voi olla sen mielestä paras auto maailmassa! Kuten minulla silloin joskus aikoja sitten.

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #6 : 01.01.05 - klo: 17.18 »
Tämä on niin väsynyt aihe, mutta koitetaan taas kerran. Tälläkin foorumilla on nähty tuhat kertaa, kuinka 12-vuotias vilperi kinuaa vanhemmiltaan 800 euron polttismonsun ja ihmettelee seuraavan kuukauden minkä takia se ei käynnisty vaikka sitä on koitettu hinatakin kaverin mopolla. Tämän kuukauden ajan veijari tietysti hehkuttaa autoaan universumin parhaana ja suosittelee sitä kaikille, ajo-ominaisuuksien täytyy olla hyvät kun siinä on kaksi moottoriakin, tietääkö joku miten sen saisi käymään? Seuraavaksi foorumille ilmestyy kuvia viisimoottorisesta monsterista paripyörillä, vilperi toteaa oman laitteensa totaalisen tyhmäksi ja lapselliseksi, (mitä kaveritkin nyt sanoo) ja myy vanhemmiltaan salaa vekottimen 15 eurolla. Nämä eurot päätyvät kuitenkin moporahastoon ja kaverista ei kuulu koskaan mitään.

Toisin sanoen, välineet eivät tee harrastusta, ne voivat antaa paremmat lähtökohdat harrastamiselle mutta eivät paikkaa kiinnostusta. Minusta on hyvä että edes jollakin valmistajalla, oli sitten kyse vaikka Nikosta, on tarjota jonkinlainen lähtötason vekotin minkä saa kympeillä. Kyllä se kipinä syttyy jos on syttyäkseen, kiinnostus herää ja tietoa aletaan etsimään. Jos ei syty, niin kukaan tuskin menetti mitään.

Minusta tuntuu etä täällä on moneltakin nuoremmalta todellisuudentaju hiukan kadonnut noiden hintojen suhteen. 300 euroa on oikeasti aika helvetinmoinen summa siitä ilosta, että katsotaan josko 12-vuotias Seppo kiinnostuisi rc-harrastuksesta...ja siltikin pitäisi osata suunnata katse kohti käytettyjä laitteita, ei välttämättä houkuttele tietämätöntä? Veikkaan että jos Nikkoa ei olisi, olisi rc-harrastajien rivit aikalailla harvemmat. Sama koske kaikkia yleisesti halveksuttuja laitteita, alpha on hyvä esimerkki laitteesta joka on tuonut monet harrastuksen pariin ja toisaalta karsinut niitä joiden kiinnostus ei olisi pitkän päälle kuitenkaan riittänyt.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #7 : 01.01.05 - klo: 17.58 »
Hyvä esimerkki harrastuksen aloitukseen on mini-z! Se on sähkökäyttöinen, aidolla radiolla varustettu ja siihen saa kaikkivaraosat, eikä se vaadi paljoa huoltoa. Suomesta saa mini-z racerin 99€ käytettynä vielä halvemmalla. Moni on aloittanut juuri mini-z:lla mikset sinäkin?

"Täysillä ohi TVn missä pelasit nyt jo unohtunutta rallipeliä. Se, että täysin vapaasti ja tarkasti voit hallita uutta Enzo Ferrari autoa, antaa aivan uuden ulottuvuuden. Seuraat ihanneajolinjaa pitkin rataa ja vain sinä päätät ja ohjaat, ei radan ura"  -Lainattu Kyosho-luettelon sivulta: Mini-z rata-autot.

Poissa s.m.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #8 : 01.01.05 - klo: 18.15 »
Siis mie en oo nyt autoa ostamassa, vaan tarkoitin niiku yleisesti,ettei pilkattaisi niitä kenellä on "huonommat" autot tai on niitä ostamassa! Ja voisi sitten niillä iloisin mielin ajella, pelkäämättä toisten kiusaamista.
Itse ostin käytettynä xpress juniorin joululahjaksi itselleni (150e)
Ja jos naapurin poika ajaa 50-100euron Nikolla niin hänelle vaan kannustusta ja onnittelut hienosta autosta! Siitä se sit joskus lähtee harrastus laajenemaan!

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #9 : 01.01.05 - klo: 18.53 »
Ikävä kyllä liian monet pilkkaa jo siitä jos rc on sähkis. Kannustus kannattaa!

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #10 : 01.01.05 - klo: 19.50 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Ikävä kyllä liian monet pilkkaa jo siitä jos rc on sähkis. Kannustus kannattaa!
Tuo nyt on jo törkeää, siis tuollaisessa kiusaamisessa ei ole mitään perää! Pois tuollaiset pöntöt liikenteestä!! :evil:

Olihan minunkin meilestäni nikkoni todella hieno!!
Tuntui mahatvalta kun sai näyttää kavereille autoa...
Kaikki ihmettelivät että mitä ihmettä, tuo ohjain näyttää ihan ihmeeltä...(siinä on siis rattiradiot)
Tyytyväinen olen siihen ollut, ja kun sain vielä tuon virimotin niin se jos mikä olikin komeeta!
Sillä kun ajoin 4 vuotta niin kiinnostus levisi suurempien autojen pariin, nyt kun kuulin vähän suuremman luokan autoista olen aloittamassa kilpailu-uraa...
Jos on nikko niin ei sitä tarvitse hävetä!
Minä suorastaan kehuskelin sillä!

Sitten, jos näkee naapurin poikien leikkivän nikoillaan niin kannattaa käydä kannustamassa ja vihjailla paremmista autoista, jos vaikka kiinnostus heräisi ;)

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #11 : 01.01.05 - klo: 19.59 »
Mulle se on yks hailee mitä muut ihmiset ajattelee, ite tykkään tästä harrastuksesta joten ei paljoa muiden mielipiteet kiinnosta. Tosin kaikki kaverit on kovasti innostuneina yleensä kyselly kaikennäköstä rc:eistä  :)
Mullehan tämä savage oli ensimmäinen kunnon rc, pitkän miettimisen jälkeen päädyin tähän, tietoa etsittiin kyllä sähkiksistä ja polttiksista kun molemmat olivat mielessä, alussa savagen kanssa oli pahoja vaikeuksia ku olin kääntänyt alaneulan stopparin rikki joten säätöjä ei meinannut löytyä millään. Mikäs siinä sitte, ahkerasti apua ettimään ja yrittämistä koko ajan, mitä enemmän yritin ja tappelin auton kanssa sitä enemmän kiinnostuin  8)  Loppuen lopuks sitte sain ammattilais apua ja auto saatiin käyntiin ja sisäänajettua  :wink:
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #12 : 01.01.05 - klo: 20.22 »
EDIT: Tuli kahteen kertaan ku lähetys jotain bugi  :oops:
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.

Poissa s.m.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #13 : 01.01.05 - klo: 21.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Judenza"
Mulle se on yks hailee mitä muut ihmiset ajattelee,


Sama vika,ei minua kiinnosta pätkääkään mitä muut on mieltä miun rc autosta/ 1/1autosta tai mistään muustakaan,vaan niitä nuorempia kuskeja ajattelin, sillä aloitin keskustelun et ymmärettäis myös niitä Nikko ja Tyco kuskeja! Jos heillä on kysyttävää niin vastattais niihinkin asiallisesti jos tietoa on ,tai jos ei oo niin vastaus / kommentti on -osta asso!
ClodZ:ilta tulikin pätevä vastaus,puki ajatukseni sanoiksi!

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #14 : 03.01.05 - klo: 20.28 »
Hmm... Itselläni oli Nikko Turbo Panther silloin wanhaan hywään aikaan ja sitä ei kyllä ajamalla rikki saanut. Kulkikin ihan kohtuullisesti ja näytti pirun hyvältä. Nykypäivän Nikot eivät mielestäni ole laadullisesti lähellekkään samaa tasoa kuin 80-luvulla ja 90-luvun alussa.

Ja täytyy muistaa sekin, että en varmaan nykyään ajelisi rc-autoilla jos kipinä ei olisi silloin aikoinaan Nikolla syttynyt..

<edit: typo>

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #15 : 03.01.05 - klo: 21.05 »
Nikot on hyvä olla! Ajatelkaa nyt jos 5v kakara ajelis tietämättömänä jonkun asso b3 kanssa hiekkalaatikolla ja ajaa jonkun naapurin kakaran päälle. Naapurin kakara loukkaantuu ja rupeaa itkemään, nappaa käteensä lähimmän lapion ja mäjäyttää sillä autoa.... Sitten ne ovat sodassa kaksi viikkoa..... Nikko on hyvä kun se ei kulje lujaa, aiheuttaa vähemmän vahinkoa vaikka kuinka yrittäisi ajaa romurallia... Nikot rulettaa :lol:
Ei näin...

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #16 : 04.01.05 - klo: 09.16 »
Kyllä mäki vielä muistan ku muutamia vuosia takaperin Nikkolta tuli se akrobat vai mikä olikaan malli, pakkohan se oli tietty saada ja se oli siihen mennessä parasta mitä olin ajanut :) Nopeus ja kiihtyvyys oli jotain aivan uskomatonta sellasen wranglerin jälkeen, ja tietty sekin että akrobatissa oli pattereiden sijasta ihan oikeat akut   :D  En sillä varmaan 2kk kauempaa ehtinyt ajella kun se levis jostain tuntemattomasta syystä, auto rupesin kulkemaan vain pakilla ja kääntyi vain oikealle + se auton kiepauttava antenni pyöri koko ajan, no tottakai ite menin auton avaamaan ja heihei takuut. Silloin ei tietotaito ja älykkyys riittänyt mut nyt kun mieleen tuli niin voisikin ruveta sitä tutkimaan jos jostain löydän, siinä ois kummitytölle hyvä vehje ja jos vaikka sen isikin innostuis ni saisi sitten kesällä ajoseuraa  8)

EDIT: No jopas, salakavala typo löytyi oikoluvusta huolimatta jälkeenpäin.  :oops:
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.

Poissa usa-1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #17 : 04.03.05 - klo: 22.35 »
onhan nikoltakin yks polttis tullu se on kuin pureten :mrgreen:
Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

Poissa p33tuz

  • Tulokas
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #18 : 04.03.05 - klo: 23.23 »
Lainaus käyttäjältä: "at"
Hmm... Itselläni oli Nikko Turbo Panther silloin wanhaan hywään aikaan ja sitä ei kyllä ajamalla rikki saanut. Kulkikin ihan kohtuullisesti ja näytti pirun hyvältä. Nykypäivän Nikot eivät mielestäni ole laadullisesti lähellekkään samaa tasoa kuin 80-luvulla ja 90-luvun alussa.

Ja täytyy muistaa sekin, että en varmaan nykyään ajelisi rc-autoilla jos kipinä ei olisi silloin aikoinaan Nikolla syttynyt..

<edit: typo>


täytyy kyll sanoo ku pikkuveli sai viime vuonna ihan uuden nikko auton ja sit ku ite joskus leikill kokeilin jotain isän vanhaa joltain 80-85 vuodelta olevaa nikkoa niin se vanha siis kiihty ja kulki lujempaa mitä se uus. niin et oikees kyll oot :P

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Nikko VS kunnon autot
« Vastaus #19 : 29.03.05 - klo: 14.47 »
Omasta mielestäni Nikot -> Kunnon sähköt ja Polttikset liittyvät aina jollain tavalla toisiinsa! Kuten formuloissa tai muissa urheilulajeissa on myös RC:ssä omat luokat: Jotkut ajavat ihan kisoissakin, toiset ajavat polttiksilla, toiset kunnon kisasähköillä tai veteraani autoilla ja jotkut tykkäävät ajaa nikoilla!
Mitä pahaa siinä on jos autot luokiteltaisiin noin?
Sille ei tartte nauraa jos joku ajaa nikolla, jos on oikein paneutunut ja tykkää harrastuksesta ei edes välitä YHTÄÄN mitä muut ajattelevat!

Itselläni on pari nikkoa, joita aina välillä virittelen, kunnon sähköjä on myös kaksi, sekä polttis veteraani Silver Fox vanhan 80-luvun mekaanikallaan Ketjuvedolla ja sillä kaverina Inferno Tr-15, joten jokainen voi ihan hyvin ajeskella minkälaisilla autoilla haluaa!

Itse en voisi elää ilman Rc. harrastusta se pitää elämän pystyssä ja on mahtava harrastus monien muiden joukossa...   8)

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #20 : 29.03.05 - klo: 16.01 »
Lainaus käyttäjältä: "at"
Hmm... Itselläni oli Nikko Turbo Panther silloin wanhaan hywään aikaan ja sitä ei kyllä ajamalla rikki saanut. Kulkikin ihan kohtuullisesti ja näytti pirun hyvältä. Nykypäivän Nikot eivät mielestäni ole laadullisesti lähellekkään samaa tasoa kuin 80-luvulla ja 90-luvun alussa.


Uusista nikoista ei ole erikoisemmin tietoa, mutta sen perusteella, mitä niistä olen kuullut, niin kyllä Turbo Panther oli aikanaan kuin toiselta planeetalta. Itselläkin oli aikanaan sellainen ja vaikka se oli aivan liian tehokas silloisiin ajotaitoihin verrattuna ja meni monesti päin seinää jms., niin ei siitä menny mitään ajamisen kannalta välttämättömiä osia hajalle kertaakaan. Jotain ulkonäköön vaikuttavia osiahan hajos sillointällöin, mutta niitäkin oikeastaan loppujen lopuksi tosi harvoin... Ja muutenkin ne sen aikaiset Nikot oli todella kestäviä laitteita, kaverilla oli joku Turbo Pantheriakin vanhempi auto ja sekään ei tuntunut hajoavan millään. Ja itsellä oli 4WD Hilux (Nikko), joka sekin oli aika kovassa käytössä, eikä sekään tuntunut olevan moksiskaan rajummistakaan kolhuista, tosin eihan se mikään tykki ollutkaan...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #21 : 29.03.05 - klo: 19.55 »
Poitsulle tuli ostettua viime vuonna Nikko X-Rayz 3 1:14 monsteri ja ensiajot asvaltilla lupas hyvää. Auto jopa kulki ja kantomatka oli tarpeeksi (100m). Vaikutti pojalle hyvältä.

Sitten soralle ajamaan ja voi kristus mikä pomppija. Eihän noilla jousilla ole mitään merkitystä ja se vääntö> 5min ajetulla akulla ei jaksa soralla edes puuta vasten kuoppaa kaivaa.  :evil:

Plussat:
Kantomatka, lukkoperä (vain potku puuttuu) ja kori on ehjän näköinen eikä ole niin koloja täynnä kun "oikeat" Rc autot.

Miinukset:
Kaikki muu Rc autoihin liittyvä.

Sinne meni 110e hukkaan ja auto hyllyn päälle. Sit piti tietysti ostaa kunnon E-Maxx ja siitä se lähti sit käsistä tämä harrastus.
Mutta kummiskin näin nykyään Rc harrastus lähti Nikosta.
Axial SCX 10 TR

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #22 : 29.03.05 - klo: 20.49 »
Meikäläisen harrastus pohjautuu myös pitkälti nikkojen päälle, minulla kun on tuo maan mainio nikko joka on opettanut minulle neljä kesää rattiradioita 8)

Eihän nikolla ole nyt kaikki niin huonoja, vain useimmat...

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #23 : 29.03.05 - klo: 21.35 »
Minunkin eka autoni oli nikko, ja aika hyvä sellainen. 4wd ja kulki hyvin 10cm suojalumessakin vaikka renkaiden päällä oli monen sentin lumikerros. Jousitus oli aivan surkea pomp - pomp härveli. Nooh, oli se todella hyvä 6 vuotiaalle...

jose92

  • Vieras
nikko
« Vastaus #24 : 29.03.05 - klo: 21.57 »
Sain ekan auton kun olin 5w. se oli sellainen Nikkon the beas`t jonka mun porukat osti mulle prysselistä kun oltiin siellö lomalla. kaksi vaihdetta nopee ja hidas pakki ja sitten oli viellä eessä sellainen vinssi joka nosti auton oman painon. sillä voi nostaa auton vaikka puuhun Auto kulki jotain 30km/h. nyt parikuukautta sitten ei nikko enään kulkenut kun yksi muovi ratas kului niin loppuun ettei se ottanut kiinni. Sitten ostin ton savagen. Jos jollain olisi sellainen perä mun nikkoon niin laittakaa yv:tä niin ostan sen.

Poissa ER_90

  • Tulokas
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #25 : 29.03.05 - klo: 23.27 »
Olihan se munkin eka auto Nikko, siitä se sitten lähti. Vähä olin korttelin kingi  :mrgreen: .
 Aina ku kavereita tuli kylää niin laitettiin teipit renkaisiin ja hihkuttiin ilosta ku se suditti  :D
No jonkunhan se kärjessä pitää mennä...
HPI Nitro MT2

Poissa Juke-

  • Veteraani
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #26 : 30.03.05 - klo: 13.11 »
Kyllä munkin eka auto oli nikko. Ku kaverit tuli kylään niin teipit renkaisiin ja suditteteleen :!:
joo o

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #27 : 24.04.05 - klo: 20.42 »
Lainaus käyttäjältä: "juge2"
Kyllä munkin eka auto oli nikko. Ku kaverit tuli kylään niin teipit renkaisiin ja suditteteleen :!:

Oli mullaki nikko dirty jeep 4 eka ärseeni.
Ku kaverit tuli vedin vaan teipit renkaisiin ja sanoin et kyl sutii.
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #28 : 24.04.05 - klo: 21.10 »
Hei miettikää jos annan savageni serkulleni joka on viisi vuotta vanha niin miten siinä kävisi. Miusta tuntuu, että suurimman osan rc-harrastus on alkanut nikosta. Itselläni oli seitsemän nikkoa ennen kuin ostin savagen. Niitä tuunattiin ja viriteltiin. Ne hajosivat, mutta ne korjattiin. Ja se hyvä puoli on nikossa, että kun se ei kulje lujaa niin se ei mene yleensä rikki jos ajaa seinää päin. Ei tule kalliita varaosa laskuja. Vaikka ajan savagella ja kyoshon sähkö monsulla niin en silti jätä ajamtta nikolla. Ajan joka viikko pari kertaa nikolla, että ne pysyvät vireessä ja ettei osat ruostu ja ajotaito.
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Dj MaZa

  • Jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #29 : 25.04.05 - klo: 18.27 »
tyttö on 3-vuotias ja se osaa ajaa jo savagella.... pienenä se on aloitettava mutta kyllä se nikko olis varmaan turvallisempi vaihto ehto aloitella tämä harrahstus(ainaki mun lompakolle) :wink:
Mitä isompi kone sen parempi ehkä myös hätäsempi