Mielestäni Asson vakiospurri on sen verta edullinen osa, ettei sitä kannata vaihtaa titaaniseen tai alumiiniseen.
Tosin se on kyllä aika työläs vaihtaa, varsinkin aluksi jos auton purkaminen ei ole vielä niin tuttua hommaa...
Jos kummatkin sekä spurri, että pinjoni ovat metallia ei mooottorin ja voimansiirron välissä ole kunnon "sulaketta"
Mikäli esimerkiksi pinjonin ja spurrin väliin menee jotain kiviä tai muuta ja ne ei uppoakkaa pehmeeseen päärattaasen, niin voi joku muu paikka kärsiä, esim. Kardaanin laakerit, moottorin akselin laakerit tai pinjoni.
Paras tapa on suojata assosta koko moottorin ja voimansiiron paketti.
Joko ostaa valmiin suojapaketin ->
http://drivenpro.net/index.php?s=store&pn=101, tai näppärä kaveri tekee itse.
Itselläni on puoli pakkia täynnä spurreja...