Eilen PRCA:n kerhokisoissa tuli testattua 6.5 LRP konetta ja erän jälkeen kone oli 80 astetta pienimmillä välityksillä mitä mahdollista, eli treenaamaan ei tuolla oikeen pysty.
Akut tarvis olla minimissään 35C/5000mha että virta riittää ja koneeksi L-kokoinen että saa välityksetkin kohdalleen. Noilla varustettuna ei tarvi kokoajan miettiä että koska laitteet kärähtää.
Heinosen Arin avustuksella sain kyllä ajettavuutta autoon ihan hyvin ja läppi aika parani hivenen eli 14.6 sek. kun M10-4 autolla ajettiin 13.9 sek. ja M-8 autolla 13.5 sek. Huomioitava asia noissa ajoissa kumminkin se että crossi kuskit ajoi loppuunajetuilla renkailla ja SC:llä ajoin lähes uusilla luokka renkailla.
Ohjauspalojen kiinnitys ruuvit kannattaa avata ja laittaa lukitteella kiinni, ne löystyy pikku hiljaa ja lopulta tippuu pois.
Korin korkeus ROAR säännöissä on muistaakseni 199mm eli maavaraa joutuu pitämään aika paljon, ehkä tarvii vaihtaa kori tai korkeammat koritolpat. Mutta Nokiallahan ei ole säännöt ongelma, onneksi.
Hyvin auto on kestänyt (koputtan päätäni) kovaakin pommitusta.