No tuossahan tuo yllä lukee että saa ajaa vain yhden sarjan...
Eli kuten WJ osakilpailuissa.
Varatkaa renkaita kaksi kierrosta/ luokka joista toinen sarja leimataan viimeistään ensimmäisen alkueräkierroksen jälkeen katsastuksessa.
Missä tuossa lukee, että saa ajaa vain yhden sarjan?
Aivan kuten kesän maastosarjan kilpailuissakin sai ajaa vain leimatuilla renkailla. Vähintään yksi sarja tuli siis olla leimattu kun ajettiin alkueriä. Ei molempia sarjoja tarvitse leimata heti aamulla - eihän kenenkään ole pakko kahta sarjaa edes käyttää vaikka saakin. Kun ekan erän jälkeen ensimmäinen rengassarja on lemattu niin ajat niillä niin kauan kun haluat ja sitten jos haluat käyttää sitä toista mahdollista rengassarjaa käytät ne ensin katsastuksessa leimattavana niin erän jälkeen ei sitten tule hylkyä leimaamattomista renkaista.
Kuten tuolla ylhäällä heti totesin niin joo...
Oli pieni lukemisen ymmärtäminen, tai miten sen sanois... suomenkielen typerä kiemura.
Ajattelin ensin että pistettiin vinkkinä että kannattaa ottaa pari sarjaa renkaita... koska rata kuluttaa gummia niin hulluna että ajais reenit toisella renkaalla ja leimaa uuden satsin sitten ekassa alkuerässä, millä siis ajaa koko kisan.
Vaikka siis tosiaan tarkoitettiin että kahta rengas sarjaa saa käyttää ja eka sarja on merkkautettava viimeistään heti ekan alkuerän jälkeen.
Kuten totesin niin ymmärsin asian ensin eri tavalla, eli homma selkee.
Tosin en kyllä silti ymmärrä miksi ensin ilmoitetaan renkaiden olevan vapaat...
Ja lopulta ilmotetaankin määrän olevan rajattu.
Tämä ei meikäläiseen millään lailla vaikuta, joten sounot...
Ajetaan sitten kahdella sarjalla... siihen riittääkin puolikulutetut renkaat.