Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Mexi

Sivuja: [1]
1
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 15.02.10 - klo: 23.20 »
Ok. Olen ymmärtänyt että tämä on nimenomaan luokka jossa voi hyödyntää vanhoja roinia, ilman painetta panostaa kalustoon ja taidoista riippuen olla jopa kilpailukykyinen.  Lopetan jauhannan omalta osaltani ja luotan siihen että kokeneemmat löytää ratkaisun, jos siihen edes on tarvetta. Itsellänihän ei noista uusista säätimistä ole siis mitään kokemusta.

2
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 15.02.10 - klo: 23.06 »
Se, että joku on joskus ajanut niinkin lyhyellä kuin 6:den välityksellä, ei ehkä ole syy miksei voisi niitä pidemmiksikin rajoittaa.
Mutta se, jos välitysten rajoittaminen ei SELVÄSTI heikennä uusista nopareista saatavaa kilpailuetua, taas on ihan hyvä syy jättää tilanne auki.

Ollaanko samaa mieltä, että tautiset koirat ois saatava kuitenkin jotenkin kuriin :mrgreen: ?
Tasaväkisyys ja halpa budjetti kai kuitenkin ovat luokan perusajatuksia?

3
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 15.02.10 - klo: 22.38 »
Väännä Jerzi hölmölle rautalangasta plussat ja miinukset mitä seuraisi välitysten "lukitsemisesta" tohon 4-4,5 paikkeille. Onko kellään "normisäätimellä" ajavalla jotain haluja ajaa esin 6,5 väleillä? 

4
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 15.02.10 - klo: 22.13 »
Ok, eli aika monella näyttää niitä kuitenkin olevan. Itse menin viime kesänä 30€:n kiina-säätimellä, enkä aio budjetti linjalta lipsua. Jos jäädään jalkoihin niin sitten jäädään.

Ihan hypoteettisesti kysyn seuraavaa;
Jos ne välitykset määrättäisin tuonne pitkänpuolelle eli 4-4,5 ,niin tekisikö se tavallaan mahdottoaksi noiden Hipo-säätimien TÄYDEN hyödyntämisen tässä luokassa? Eivät ampuisi mutkasta ulos sen kummemmin kun ei saisi käyttää noita säätimen mahdollistamia lyhkäsiä välityksiä.

5
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 15.02.10 - klo: 20.49 »
Minäkin aion palata leikkiin mukaan kun päästään taas ulkoradalle.
Downgreidasin rungonkin TRF415:sta Kyoshon TF-5:seen, ettei pääse vauhti liikaa nousemaan  :grin:

Onko tässä VTR-porukussa jo usealla käytössä näitä hipo-säätimiä?

6
Sähköautot / Vs: Kyosho TF-5 sähkötouring
« : 14.01.10 - klo: 20.25 »
Iltaa.
Tuli tällainen TF-5 rtr puolivahingossa hankittua. Kelpo peliltähän tämä muovipulkaksi vaikuttaa, näin metriäkään ajamatta :)
Heräsi kysymys että mahtaako tähän mitkä spurrit sopia kun on vain kahdeksan reikäinen tuo vakio? Ja onko tuon spurrin vaihto todella niin hankalaa kuin miltä vaikuttaa? Pitäisi puoli autoa purkaa...
Tuntuu hassulta kun tuota keulaa ei tunnu saavan riittävän ylös jotta VTR:n 8mm täyttyisi. Pidemmät pallokupi ilmeisesti hankittava.

7
Onko kukaan jo saanut tuota kiinan autoa?

Minä olen saanut jo noin vuosi sitten (r2hobbies).
Varsin liukas se on kulkemaan tuolla vakiolla harjattomalla setillä.
Rikki olen siitä saanut jotakuinkin kaikki iskarit(varret on pehmeät), etu vetarit,(nyt on asson Mipit) sekä etu että takadiffin rattaat. Asson rattaat sai sovellettua paikalleen.
Ei siinä varmasti montaa osaa tosiaan ole jotka olisi täysin samoja asson kanssa.


Mikä malli kyseessä?

Tämä http://cgi.ebay.de/1-18-RC-Brushless-4WD-Racing-Electric-Truck-Buggy-Car_W0QQitemZ110406599333QQcmdZViewItemQQptZAU_Toys_Hobbies_Radio_Controlled_Vehicles?hash=item19b4bf02a5

Niin ja tosiaan noi radiot lakkas toimimasta aika pian, alkoi kosketushäiriollä ohjaimen säätönapeista ja melko pian pimeni kokonaan. En alkanut tutkimaan sen enempää.
Ja vielä, toi laturi mikä mukana tulee ei toiminut kuin viikon verran :)
Mutta muuten ihan siva peli.

8
Onko kukaan jo saanut tuota kiinan autoa?

Minä olen saanut jo noin vuosi sitten (r2hobbies).
Varsin liukas se on kulkemaan tuolla vakiolla harjattomalla setillä.
Rikki olen siitä saanut jotakuinkin kaikki iskarit(varret on pehmeät), etu vetarit,(nyt on asson Mipit) sekä etu että takadiffin rattaat. Asson rattaat sai sovellettua paikalleen.
Ei siinä varmasti montaa osaa tosiaan ole jotka olisi täysin samoja asson kanssa.

9
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 27.07.09 - klo: 00.21 »
Jep, taidan olla ainoa joka ajaa alle neljän (3,9)välityksellä tattiksella, eikä siitä tosiaan mitään iloa ole. Ei jaksa lähteä mutkistä enää kovinkaan sähäkästi ja kone käy selkeästi kuumempana kuin muilla. Seuraavaksi kokeillaan sitä 4,1:stä.

10
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 14.07.09 - klo: 15.18 »
Pistä Karvajalka mulle vaikka jotain koodia viestillä et missä kunnossa se rata on. Jos vaikka tulisin minäkin... 0409015361

11
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 07.07.09 - klo: 11.00 »
Jesh! Kiitos vielä kaikille eilisestä sessiosta, kivaa oli :)
Pitää hieman tuota oman ajon varmuutta parantaa, ei sillä kisassa pärjätä jos ollaan samassa mutkassa joka toinen kierros katollaan  :grin:. Noviisilta menee vähän pasmat sekasin kun on enemmän autoja radalla..

12
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 06.07.09 - klo: 14.20 »
Moneltako olisi tarkoitus mennä? Jos vaikka raahautuisi itsekkin paikalle.

13
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 24.05.09 - klo: 12.56 »
Jos oli aiemmin epäselvyyttä siitä että toimiiko tuo CS-kone sensorittomalla noparilla, niin ainakin mulla lähti rokkaamaan hienosti heti tollasella ebay:n ez-run tyyppisellä halpisnoparilla. Juuri sellaisella mikä Jerzillä ei toiminu :)
Paikaltaan pyörimään lähtö saattaa ajoittain aiheuttee pelkkää surinaa, mutta kyllä se siitä.

14
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.05.09 - klo: 22.15 »
Täällä (Vantaalla) yksi 95% valmis.

15
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 28.04.09 - klo: 21.49 »
................

16
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.04.09 - klo: 22.33 »
Tässäpä pari otosta eilisestä herrojen reeni sessiosta.
Nyt on sitten itselläkin joku Tamiyan raato josta voi lähteä VTR-autoa kasaamaan :)

Sivuja: [1]