No pienemmissä autoissa se vaan toimii, yleensä, siis ihan ajamisen vinkkelistä katsottuna. Jos ei sitten ole väkisin säädetty niin, että auto on kuin kivireki, töks töks.
Kai se toimiminen on sitä, että autosta löytyy joustovaraa sen verran mitä koko edellyttää. Eli auto makaa jousien päällä jonkin verran ja jousitus elää maaston mukaan ajossa ja reagoi. Vaikea sanoa, mutta hyvän alustan vaan jotenkin tuntee :?
Eikä juuri niin, että ajaa maastossa juuren yli ja auto pomppaa puolen metriä ilmaan tjsp muuten hallitsematon töyssyn ylitys..
Meikäläisen "huono" käsitys on jäänyt toki varsin vähäisestä parin vuoden takaisesta FG-kokemuksesta.
Kovasti on tuo hämännyt että jo yhdella iskarilla alusta oli kovin kova ja lyhytjoustoinen kuin rata-FG:ssä ikään, ja nyt autoissa on jo tuplat :O
Tai mikäs siinä millainen se on suoraan paketista, jos sen kerran saa pienellä vaivannäöllä paremmaksi.
Ei tässä kestämisestä ollut kyse. Mutta toki hyvin käyttäytyvä alusta ehkäisee tukivarsien napsumista :)
Kai tämäkin homma on katsojan silmässä vaan.
Täältä tähän.