Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - *Artsi*

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7
121
Moi!

Mä lähtisin aluks kokeilee jotain 40.000 ku on tonverran painoa ja vääntöä pannussa kumminki. Tarvittessa jäykempääkin jos tarvii mut nyt on jo aika kylmät kelit niin toikin on ulkona aika tujuu kamaa. Enkä kyllä ite ainakaan oikeen usko siihen lukko ideaa noilla väännöillä.

122
Moi!

Mitä toi sun upee rakennelma painaa kokonaisuudessaan niin on helpompi sanoo sen perusteella mitä vois laittaa ja onx auton paino suhde (etu/taka) noin ja paljon on tehoo suunnilleen?

123
Moi!

Säästä huolimatta oli loistavat kisat ja porukalla tuntu olevan ihan hauskaakin!

124
Moi!

Päältä oli yllättäen molemmat aivan savessa. Cenin alu kytkin oli (Truggy) puhdas sisältä ja normii kuumempana käyny kylläkin mut sillä ei oo ollu väliä kun on ollu kunnon kytkin lääkerit (jartsan tavalliset) jotka kesti extra läpöä hyvin ja toimi loppuun asti kunnolla niin ei syntyny viel lisä kitkaa läpöä ja vääntöä kytkimee. Kytkimellä oli ajettu ennen tätä kisaa kaksi sade kisaa ja yksi normi kisa ja reeniä pikkasen.

buggyssa kytkin oli kans puhdas ja oli käyny lämpösenä mut taas kertaalleen kunnon kytkin lääkerit pelastaa sikana
(samat laakerit ku truggyssa) Kytkimellä oli ajettu ennen tätä kisaa yksi sade kisa ja kolme normi kisaa ja reeniä.

Kummankaan auton ilman putsarin sisällä ei ollu vettä!

125
Moi!

Me ollaan kumpikin tulos ajaa kans.

Arto heinonen
Ari Heinonen

126
Moi!

Iso kiitos talkoo porukalle ja muille jäjestäjille ja rc-garagelle hienoista palkinnnoista.

Oli normaali kisasta aika poikkeevat olosuhteet joka tekikin kisasta aivan erikoisen hienon koska tälläset olo suhteet mitkä oli niin oli uudet varmaankin koko porukalle. Luulen että kaikki jotka ajoivat niin oppi todella paljon uutta tulevaisuuden varalle jos sattuu vastaava keli joskus ja osoittivat samalla todellista kisaajan henkeä ja tahtoa!!!

Alkuerät
Auto toimi todella loistavasti ja oli todella nopea ajaa ja tulos TQ ja lähtö paikka 1 finaaliin (buggy).
Trugggyssa jäi lähtö paikka häntä päähän finaaliin.

Finaalit
Truggy lähtö häntä päästä muiden perään ja takaa ajaa keulaa jonka tavotinki aika ripeästi ja sitten vaan tasasta ajoa kohti ruutu lippua jonne päästiinkin ilman tekniikka huolia ja voitto sieltä tuli. Auto oli tollasellakin kelillä todella helppo ja varma ajaa koko ajan vaikka painoa kerty lisää koko ajan runsaasti. SH.28 kone teki todella vaikutuksen sillä että meno halut ei muuttunu millään lailla huonommaksi vaikka autoon todellakin kerty lisä painoo todella rutkasti.

Buggyssa lähdin paalu paikalta ja alussa olikin Matin ja Arin kanssa kisaamista 2-3tankin verran ja sitten alko rakoa syntyä ja vaikka kelistä oli tullu todellista muta liejua niin edelleen auto toimi todella hyvin ja oli todella helppo ajaa ja tasasta varmaa kyytiä maali lipulle asti ja voitto tuli tästäkin luokasta. OS kone teki kanssa todella loistokkaan näytön tälläselläkin kelillä kone ei osottanu hyytymisen merkkejä missään vaiheessa. Tässäkin luokassa meni kisat läpi ilman tekniikka murheita.

Jotku on kyselly että mitä kalustoa oon käyttäny tos kisassa. Oon ajanu samalla paketilla koko kauden ja en oo tehny mitään extra muutoksia tohon kisaan muuta kuin Cenin sade kelin ilman putsarin molempiin autoihin.

+Cen Matrix (buggy)   (auto toimi todella loistavasti näissäkin olosuhteissa ja oli todella nopea)
+Cen Matrix TR Arena  (truggy)  (auto on ollu todella kestävä ja nopea ja hyvä joka radalla)
+SH.28/ alumiini kytkin palat 1.1mm jousilla.     (todella kilpailu kykyinen ja luotettava paketti)
+OS speed/ ultimate racing kytkin 1.0mm jousilla. (todella luotettava ja nopea paketti)
+Himoto siipi   (antaa paremman ajo ominaisuuden hyppyreissä ja suorilla ja nopeissa kaarteissa ja on todella kestävä)
+jp-nitro racing kytkin laakerit   (erittäin laadukkaat ja todella kestävät)
+Team Titan vanteet   (todella kestävää laatua ei oo yhtään menny rikki tai haljennu koko kauden aikana kelistä riippumatta)
+Werks racing race blend 25% bensa   (pitää koneen todella pikään kunnossa ja pitkän tankki valin ja tehoo)
+Werks renkaat   (todella toimivat joka radalla molemmissa luokissa ja kevyt insertti/rengas)
+Eureka pro rasva (toimii/voitelee todella hyvin diffin ulos tuloissa ja tasaus pyörästön rattaissa eikä paakkuunu/pala kiinni)
+Palkinnot
+Pizza


  






    

127
Moi!

Eli pizza tilaus tehdään koti pizzaan josta ne toimitetaan lounastauolle
                          Pizza ja 0.5l limu  7e

128
Moi!

Eli siis pizza tilaus tehään koti pizzaan josta toimitus lounastauolle.
                   Pizza ja 0.5l limu 7e

129
Moi!

Kiitos turkulaisille jotka oli taas kerran tehny radan loistavaa kuntoon ennen kisoja!

Vaikka rata oli liukas ja märkä niin siinä saatiin hienot kisat aikaiseksi molemmissa luokissa jotka menikin loistavasti omalla kohdallani. Molemmissa luokissa autoni oli todella hyviä ja nopeita ajaa mikä näkyikin tuloksissa
ja olin alkuerien jälkeen 1(TQ) tryggyssa ja 3 buggyssa Finaaleihin lähdettäessä.

Truggyn finaali
Finaalissa lähdettiin jullen kanssa tahdittaa vauhtii ja mentii muuta letkaa karkuun kunnes jullelle tuli vissiin parin tankkauksen jälkee jotain teknisiä ongelmia ja joutu keskeyttämää. Jatkoin samaa tasasen tappavaa vauhtia loppuun asti ja voitto sieltä irtosi selkeellä erolla kakkoseksi tulleenseen.

Buggy finaali
Startista suoraan keulille ja tahdittaa tahti puikon tahtia jota tahditettiinkin noin 35-40min kohdalla asti noin 45s keulalla kakkosena tulleenseen kunnes kierrosella ohitettava päätti ohituksen jälkee tulla seuraavassa mutkassa konttorista sisään ja auto jäi jumiin rata putkeen joksikin aikaa kunnes nostaja pelasti sen siitä ja liikkeelle ja heti perään hajos jostain kumman syystä tulppa ja mekkari hakee autoo. Ilmeisesti kone jäähty liian nopeesti sateessa tai jotain muuta mystistä tapahtu koska ennen konttoriin ajoa kone toimi loistavasti koko ajan. Mekkarit vaihto tulpan joka ei ollu helppo homma yltäpäällä mudassa olevasta autosta mutasilla käsillä. Takas baanalle ja jullee takaa ajaa joka oli menny kärkeen mut aika loppu kesken ja sijoitus 2.

+ Cen Matrix  (Buggy auto oli aivan loistava ja todella nopee ja helpo ajaa)
+ Cen Matrix Arena (truggy  auto oli nopee ja tasanen ajaa vaikka keli muuttukin välillä)
+ SH.28 (ei tuntunu vaikuttavan ylimmääräset muta kilot vauhtiin millään lailla ja kone toimi loisvasti koko ajan)
+ Himoto (siivet kesti kylmän mutarallin ongelmitta ja isossa pöytä hyppyrissä tunsi siiven ominaisuudet selkeesti)
+ Team titan  (vanteet ja kori molemmat kesti ongelmitta näinkin kylmän kelin olosuhteet ja kolhut)
+ Werks (renkaan/insertin keveys josta oli suuri hyöty tollasella muta kelillä kun oli paljon ylimmääräistä painoa)
+ Itsepalvelu buffa

- Tiukka aikataulu
- konttoriin ajo
- Tulppa

130
Moi!

Tietääkseni olin TQ ja 1 truggyssa ja 2 buggyssa

131
Polttisautot / Vs: Polttiskrossikoulu Lavangossa
« : 24.08.07 - klo: 07.41 »
Moi!

Mulla on ylimmääräinen hobaon rengas avain joka unohtu sinne joltain. Myös joltain jäi GS startti boxi sinne.

132
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 11.08.07 - klo: 12.32 »
Moi!

Vakio jouset (vihreet) toimii Arenassa aivan loistavasti. Tämän kauden arenalla kilpaa ajaneena ja pärjänneenä voin sanoa että se on hyvä ja nopea suoraan paketista!  :afro:

133
Moi!

Pikkasen omaa mielipidettä 4wd asiaan.

Vapaa rengastus ja pidot sallittu eikä mitään maavara rajoituksia! Näin jokainen voi tehdä/säätää autonsa juuri sellaiseksi kuin itse haluaa ja siten saada autosta mahdollisemman nopean ja hyvän omaa räpyläänsä ilman mitään rajoituksia.

134
Polttisautot / Vs: Polttiskrossikoulu Lavangossa
« : 08.08.07 - klo: 14.57 »
Moi!

Ottakaa mukaan omat juotavat ja tarvittaessa jotain evästä jos nälkä yllättää. Tarpeen mukaan pidetään kahvi/limppari tauko viereisessä kartting centterissä.

Terveisin
Arto Heinonen

135
Moi!

Jos sais kunnon kuvia radasta niin ois hieno homma ja mites noi reeni ajat siellä päin toimii.

136
Tulokset / Vs: PM 2007 - Ruotsi
« : 05.08.07 - klo: 00.59 »
Moi!

Tosiaan kolmessa autossa kävi varkaat ja tällä hetkellä kolme autollista jätkiä poliisi asemalla selvittelemässä asiaa ja alkaa näyttää siltä että että poikien yö unet jää vähille tätä menoa. Järjestäjä tai lähinnä kisan johtoa ei asiasta paljoo kiinnostunu ja apuja ei juuri tullu asiaa ja jätettiin suomi poika hoitaa asiaa yksin.

Kisoihin
Perjantaina sato ja suurin osa ajajista ajoi vain yhden reenin sateen vuoksi.

Tänään kolme ekaa alkuerää oli kunnon kura vellissä ajoa minkä takia autot sai purkaa ja putsaa kokonaan joka erän jälkee. Neljänteen erää alko rata jo kuivuu joka sekottikin pakan monella kuskila kun säädöt ja renkat meni uusiksi ja samalla rata kuivuessaan tulee vaikeammaksi ajaa koko ajan. Viidennessä alkuerässä rata oli melko kuiva jo ja paljon liukkaanpi ajaa kuin aikasemmin ja nyt alko radan profiili ja vaikeus aste astuu kehiin entistä enemmän.

Tänää ajettiin alimman finaalin molemmat haarat ja huomenna loput finaalit. Tuloksii mul ei oo mut yritän muistella tuloksia.
Jaakko losillaan nousi seuraavaan finaalin tänään ja jasse ajoi kanssa mut sen noususta en tiedä.

Semissä
Jose
Ari 

137
Tulokset / Vs: PM 2007 - Ruotsi
« : 02.08.07 - klo: 14.22 »
Moi!

Me lähetään valumaan satamaan päin pikku hiljaa ja laitetaan kisa raporttia mahdollisuuksien mukaan paikan päältä tai hotellilta.

Terveisin
Team (ei viel tietoa mikä)

138
Tulokset / Vs: PM 2007 - Ruotsi
« : 02.08.07 - klo: 10.05 »
Moi!

Loistavasti suunniteltu et kolme pitkää treeniä heti.

Taas ollaan nikon kanssa samassa erässä. Alkaa tulla tapa naapurimaassa näköjään!  :mrgreen:

139
Tulokset / Vs: HoBao Cup Tampere kilpailukutsu
« : 31.07.07 - klo: 22.55 »
Moi!

Ensimmäiset polttis kisat takana tampereella ja ei muuta sanoa kun että on pienellä talkoo porukalla saatu aivan loistava rata aikaan ja todellla nopeasti! Radan profiili pinta ja hyppyrit tekivät radasta aivan loistava mahtavan ajaa ja ensimmäistä kertaa en kuullu kenenkään valittavan radasta mitään joten porukka voi olla todella ylpeitä töystään ja jäljestään!  :afro:

Aikasemmat truggy kisat oon ajanu 21 koneella ja se on kuljettanu ihan mukavasti noinki isoa ja painavaa laitetta mutta pientä ala potkun puutetta on ollu omaan ajo tottumukseen ja tyyliin joten tähän kisaan lähin ensi kertaa
28 koneella (SH) suoraan ilman yhdenkään tankin testausta joka vähän jännittikin tällee suoraan kisaan lähtee. Mutta ensi ajon jälkeen huomasin heti eron 21 koneeseen ja koneessa oli selkeesti enemmän ala potkua joka teki ajosta paljon helpompaa ja nopeempaa kun auto lähtee ja vastaa kaasuun heti ja auto istu entistä paremmin käteen.
Voin suositella lämpimästi tämän kisan kokemuksella 28 konetta kaikille truggy kuskeille koska siinä on selkee ero ajettavuudessa!

Sitten itse kisaan ja truggy luokkaan.
Alkuerät meni niin sateessa kuin pikkasen kuivemmalakin kelillä ja molemmilla keleillä auto oli todella hyvä ja nopea ajaa ja suoraan finaaliin lähtö ruuduksi kaksi.

Finaalin alussa oli pientä sekoilu hässäkkää lähdön kanssa ja myöhästyin lähdöstä pahasti ja lähdin selkeesti muiden jälkeen ja alko armoton takaa ajo jota jatku viime minuuttiin asti sain ajettua ja nostettua itseni kolmanneksi maaliin tultaessa.

+Cen Matrix Arena (toimi loistavasti jälleen kerran ja oli tosi nopea ajaa!)
+Himoto (siipi kesti kunnialla tämänkin kisan koettelemukset ja sään muutokset)
+28 SH (koneessa on todellakin potkua)
+Werks (löpö toimi loistavasti tässäkin koneessa)
+Rata!!! (aivan loistava)
+Buffa (Halvat hinnat)

-Keli
-Finaali lähtö

Kaikki kunnos jasse!
    

140
Tulokset / Vs: EM 2007 Auxerre France
« : 23.07.07 - klo: 10.19 »
Moi!

Joo nöf nöf lasatti ei todellakaan kuulunu finaaliin!!!
Kerrotaanpa lasatin tarina ja siinä samal yks esimerkki miten kotiin vedettiin siel ja tää on vaa yksi tarina.

Lasatti tuli treeneissä aina kesken treenien varikolle kun aika kävi ja siten pääsi/joutu huonompaa alkuerää ajaa mikä
tuntukin oudolta aluksi miksi näin. Lasatti oli samassa alkuerässä kallen kanssa siksi näin kallea mekanneena tämän tarinan itse joka kerta likvenä.

Lasatti oli eränsä nopein yllättäen koti radallaan ja joka kerta kun lasatti oli noin 15-20m päässä edellä olevasta autosta niin kuulutettiin tilaa sille ja koko loppu matka kunnes saavutti edellä ajavan auton ja jos et melkein pysäyttäny radan sivuun kun herra tuli ohi niin varotus tai stoppari tipahti. Eli lasatille saatiin näin puhdas rata alkueriin ku poika ei halunnu tai uskaltanu mennä isojen poikien kanssa ajaa jos vaik ei pysyis kyydissä vahingossa ja siitä huolimatta kaveri pysty kollaa jengii radalla jo alkuerissä. Tällä avustukusella pääsi ajamaaan semiin.

Semissä ne ei voinu enää kuulutella ku kaverin vauhti ei ollu mitenkää erikoista tai muita nopeampaa ja kaveri kollasi muita koko ajan ja ei saanu millään varotusta vaikka joka ohituksessa ja ohituksen yriyksessä melkein ajoi edellä olevan konttiin ja pääsi siten ohi. Semi oli ohi lasatti ei päässy jatkoon kunnes ranskan poika puuttu peliin taas kerran ja keksi yht äkisti että muistaakseni raul peris oli osunnu lasatin autoon jossain vaiheessa semissä ja anto sille jälki käteen 10s aika sakon ja tiputti sen finaalista ja yllättäen lasatti pääsi finaaliin mukaan  :evil:


141
Tulokset / Vs: EM 2007 Auxerre France
« : 19.07.07 - klo: 21.58 »
Terppa taas!

Kolmannen kiekan tulokset saapu juuri ja ekaa kertaa ilman 3-4tunnin odotusta. Nappe vois tulla opettaa näit hoitaa kierroslaskentaa joka ei toimi yhtään täällä.

Jose 12
Ari   44
Arto 111
Hoke 124
Kalle 152
Vihmo 164

Tiukkaa on ja lisää onnistumisia huomenna koko porukalle.

Terveisin
Team torstit

142
Tulokset / Vs: EM 2007 Auxerre France
« : 19.07.07 - klo: 21.41 »
Moi!

kolmas kierros takana ja tunteet kiristyy  :evil:

Jose, Minä, ja Ari kärsittii ruuhkasta koska ilmeisesti kukaan meistä ei lukeudu kärki kuskeihin koska vain kärki kuskeille kuullutetaan tilaa.

Hokella oli iskari ongelmia vihmolla vähän jännitystä ilmassa ja kalella tukivarsi ongelma mutta siitä huolimatta paras tulos tuli viimisessä.

Kolmannen kiekan tulokset ja kokonais tuloksia ootellaan viel. Ja kallen laturi paraikaa liekeissä!

Jose  25
Ari   76
Arto 120
Kalle 136
Hoke 151
Vihmo 156

Rata peitettiin just pressuilla et vettä vissiin tiedossa.

Terveisin
Team torstit

143
Tulokset / Vs: EM 2007 Auxerre France
« : 18.07.07 - klo: 17.09 »
Moi!

Toinen treeni kierros takana ja rata alkaa olee todella vaativa ja erot minimaalisia.

Kallen ja vihmon autoja muutettiin ja ne parani ja ite muutin kanssa ja tuli selkeesti nopeempi läppi aikaa mut liian vaikee ajaa ja kaks kaatoa ja pikku lipsahdus joten setappi takas mikä oli aikasemmin.
Jose menee lujaa ja ari onnistu parhaiten kanssa äsken omista ajoistaan.

jose   4
Ari     7
Hoke 119
Arto  146
Kalle  156
Vihmo 165

Pari kaatoa 40 sijaa pudotusta heti.

Älkää ihmetelkö jos tulee kirjotus kämmejä kirjottelen aina kun ehdin vihmon kännyllä täs ei oo tälläselle bitti hikkarille mikään helppo homma.

Odotellaan just uusia erä listoja.

Terveisin
Team torstit

144
Tulokset / Vs: EM 2007 Auxerre France
« : 18.07.07 - klo: 12.58 »
Moi!

Ensimmäiset treenit takana ja painotan treenit et porukka testaa ja hakee säätöjä viel. Siis kaikki kisaajat.

Kallen auto selkeesti parempi ja muut testas viel setappeja.

Jose 24
Arto 83
Ari   85
Hoke 116
Kalle 136
Vihmo 142

Netissä saattaa olla eri tulokset kun ne oli yllättäen unohtanu laittaa mut mun ponderin mun kohalle ja mun tulos on haamu ajajalla. Mut ponderi toimii ja siksi kuulun listoille sinne väliin.

Terveisin
Team torstit

145
Tulokset / Vs: EM 2007 Auxerre France
« : 17.07.07 - klo: 23.47 »
Morjensta!

Ensimmäiset 15min treenit kaikilla takana tänää.

Ari sai ammatti apua säätö hommii tänää ja voin sanoo et kyllä werksi lentää ja tulipa opittua uutta säätö hommista.

Hoke ja kalle ajo samassa erässä hoken meno oli ok ja pannu saatiin säädettyä kohillee. kallen setappi ei osunu ihan kohillee joten tehtii kallen auto uusiksi treenien jälkee.

Vihmolla oli setappi ja kuski kohillaan ja meno oli hyvää ja tasasta. Auto toimi loistavasti ja kallelle sama setappi.

Minä ja jose ajettiin samassa erässä ja jose meni lujaa ja näyttävästi. Itellä toimi auto hyvin ja kyllä speedissä löytyy löylyy ku sitä tarvii.

Rata on tosi nopee liukas ja sika haastava!

Huomenne kolme 10min treeniä kaikilla.

Terveisin
Team torstit

146
Tulokset / Vs: EM 2007 Auxerre France
« : 16.07.07 - klo: 03.40 »
Moi!

Just tultii hotellille baanan läheisyyteen ja kerranki hotelli on loistava. Aamulla lähetään katsastaa baana ja nyt nukkuu.

Terveisin
Torstit ranskasta

147
Tulokset / Vs: EM 2007 Auxerre France
« : 15.07.07 - klo: 17.56 »
Moi!

kentällä ollaan ja porukka kasassa ja yllättävää et meijän kone ei oo ees saapunu tänne viel et myöhässä lähetään reippaasti. Lisää raportteja reissun edetessä.

Terveisin
Team torstit kentältä  :afro:

148
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 14.07.07 - klo: 12.40 »
Moi!

Suosittelen lämpimästi noita erittäin edullisia päivitys osia kaikille!

Kun asennat diffeihisi noi risti tapit ja uudet diffin kuoret niin autosta tulee selvästi rauhallisempi/tasasempi ajaa mikä tekee autosta huomattavasti nopeamman ja varmemman ajaa!!!  :afro:

149
Polttisautot / Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy
« : 11.07.07 - klo: 17.03 »
Jep!  :grin:

150
Polttisautot / Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy
« : 11.07.07 - klo: 11.55 »
Minkäköhän ihmeen takii tarvis jauhaa jotain?
Ainakin omassa V-spec toiminu loistavasti ilman mitään ongelmia ja ylimmääräisiä lauluja!!!
Et kyl nyt taitaa olla säätäjässä tai jossain muussa vika tällä kertaa!

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7