Kirjoittaja Aihe: Kyosho Landmaxit  (Luettu 95118 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #150 : 27.07.03 - klo: 14.30 »
Kyllä tulee mutta etupäässä on tukivarressa reikä johon tulee akseli jolla pallo tulee kiinni tukivarteen mutta takana semmoista reikää ei ole. Infernossa semmoinen reikä on ja kun katsoin luettelosta niin taka kallistuksenvakaajien kiinnityspalat ovat lähes identtiset.
- Tamiya solar car -

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #151 : 27.07.03 - klo: 15.06 »
Muistelin ainakin että minun mp:ssä oli sillä lailla...

Ei varmaan auta muutakun ottaa porakone käteen!

Poissa kekkeruusi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #152 : 29.07.03 - klo: 17.01 »
Mitä jos kaikki jotka asiasta tietävät, kertoisivat täällä mitkä muun merkkiset halvemmat osat käyvät landmaxiin. Jossain oli jo puhetta mm. halvemmista iskareista.Eli toisin sanoen jonkinlaista "luetteloa" korvaavista osista :?:
No just, joo just.

Poissa Mikke

  • Tulokas
    • Profiili
Pakoputki...
« Vastaus #153 : 30.07.03 - klo: 00.22 »
Eli ongelmani on se riivatun kuminen väliputki joka on pakoputken ja "pakosarjan" välissä kun äskettäin ostin siihen uudet kumit ja ne sulivat alta aikayksikön...perkl..Eli kertokaahan mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla asian hoitamiseksi pois kiusaamasta..esim vaihtoehtoisia pakareita yms yms..
Yrittänyttä ei laiteta. :)

Poissa Mikke

  • Tulokas
    • Profiili
Ai niin ..
« Vastaus #154 : 30.07.03 - klo: 00.23 »
Autoni on Landmax (1) jäi uupuun tuosta viestistäni..;)
Yrittänyttä ei laiteta. :)

Mika R

  • Vieras
Re: Pakoputki...
« Vastaus #155 : 30.07.03 - klo: 10.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Mikke"
Eli ongelmani on se riivatun kuminen väliputki joka on pakoputken ja "pakosarjan" välissä kun äskettäin ostin siihen uudet kumit ja ne sulivat alta aikayksikön...perkl..Eli kertokaahan mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla asian hoitamiseksi pois kiusaamasta..esim vaihtoehtoisia pakareita yms yms..


Tarkoittanet pakoputken adapteria tai yhdyskumia, joka tulee käyrän ja pakoputken väliin?

Nehän on silikonia ja pitäs kestää kuumuutta. Joskus on kuitenkin että rasituksessa ne halkeilee (ei pitäis sulaa). Teollisuus Etolasta saa edullisesti, alle euron 10 cm, 1,5 - 2 mm paksua silikoniletkua, jolla voi korvata pidemmällä pätkällä "vakio" yhdyskumin. Kestää ihan eri tavalla. Mutta se pitää siis todellakin olla silikoniletkua, mikään muu ei käy.

Poissa Mikke

  • Tulokas
    • Profiili
Putket ..pätkä parrun pätkät..
« Vastaus #156 : 01.08.03 - klo: 00.38 »
Joo ... Eli kyseessä oli se adapteri letku joka mulla repeili...Tosin ihmettelen että ajoin suht tasasella hiekkaparkki alueella ja ne meni riiki niiin nopeesti:( Vaikka koko pakoputki oli kiinnitetty asiallisesti kaiken kaikkiaan koko matkalta.Mutta ei kai sitä sitten auta muuta kuin ajella Hämeenlinnaan jos täältä mansen suunnalta nyt satu löytymään vastaavaa liikettä. T:Mikke ps onko noita silikoni letkuja valmiiksi taivutettuja 90 asteen kulmaa ja jos ei niin miten saan tehtyä kulman...Vai pistänkö kupariputkesta tuon kulmapalan.....? T:Mikke :)
Yrittänyttä ei laiteta. :)

Poissa Finl

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #157 : 06.08.03 - klo: 14.26 »
tuleeko noi landmax 2 puoli kasattuina nykyään vai ihan palasina ?
-kaikki mikä kulkee kovaa on pop-

Poissa kekkeruusi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #158 : 06.08.03 - klo: 15.24 »
Landmax 2 tulee voimansiirto ja kardaanit kasattuna, muuten osina.
No just, joo just.

Poissa Finl

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #159 : 07.08.03 - klo: 09.33 »
landmax 2 saapui tänään, nyt kaikki tieto äkkiä mitä mun tarvii muistaa tossa autossa kun kasaan sitä / sisäänajan.
-kaikki mikä kulkee kovaa on pop-

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #160 : 07.08.03 - klo: 11.47 »
NOUDATA manuaalia!
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa kekkeruusi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #161 : 07.08.03 - klo: 17.02 »
Itse kasasin parikuukautta sitten kanssa uuden landmaxin, ja hyvin pärjää mukana tulevilla ohjeilla.
No just, joo just.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #162 : 07.08.03 - klo: 23.04 »
Muistakaa kun kokoatte autoa, niin käyttää ruuvilukitetta!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Finl

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #163 : 08.08.03 - klo: 09.09 »
tekniikka kasassa. ruuvilukitetta pistän metalli - metalli osiin kaikkiin
-kaikki mikä kulkee kovaa on pop-

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #164 : 08.08.03 - klo: 09.18 »
Käytä ruuvilukitetta maltillisesti. Würthin keskikovaa ruuvilukitetta ei tarvitse laittaa kuin puoli tippaa ja on ruuvit jumissa.
Minkä merkkistä ainetta sä käytät?
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa Finl

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #165 : 08.08.03 - klo: 10.57 »
Würthi - tippa kerrallaan keskikovaa. hienosti tuntuu pitävän ruuvit mutta kyllä ne irtoo jos tarvii :)
-kaikki mikä kulkee kovaa on pop-

Poissa Finl

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #166 : 10.08.03 - klo: 22.58 »
nyt on ajettu litra. pitäs kohta laittaa tiukempaa bensaa sisään eli 16%, mitä tulppaa landmax 2 suositellaan 16% bensan kanssa? kokemuksia?
-kaikki mikä kulkee kovaa on pop-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #167 : 10.08.03 - klo: 23.04 »
Itse olen käyttänyt samoja kuin 10%:n kanssa ongelmitta, ei se ero niin suuri ole, itse asiassa aika huomaamaton. OT mua hämää toi "bensasta" puhuminen, kun se ei sitä ole .. polttoaine tai nitro olis parempi.

Poissa Finl

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #168 : 10.08.03 - klo: 23.07 »
totta, nitrosta puhuminen voisi olla järkevämpää :)
-kaikki mikä kulkee kovaa on pop-

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #169 : 15.08.03 - klo: 20.56 »
Millasella alustalla tota landmaxii pystyy ajaa? Voiko ajaa muuallakin kun asvaltilla?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #170 : 15.08.03 - klo: 21.23 »
kaikella .. periaatteessa vastaa Crossaria (lähes)

Poissa Heikkri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #171 : 15.08.03 - klo: 21.40 »
lähes ???
Taitaa tarvita hiukan sileämpää.
Kaikella <> crossari -> monsterilla voi ajaa kaikilla alustoilla.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #172 : 15.08.03 - klo: 21.50 »
no joo, tosta on ollut aika paljon aiemmin vääntöä mihin se sopii ja mihin ei. Koska LandMaxissa on crossarin (MP75) runko, voisi karkeasti sanoa että maastossa voi ajaa. Tottakai jokainen joka edes näkee auton - ja jos sitä on ostamassa niin eiköhän siihen siinä tapauksessa tutustu ainakin näön puolesta - tajuaa ettei sillä voi samalla tavalla hyppiä .. tai ehkä voi mutta kestävyydestä en mene takuuseen .. sanotaan että ralliauto parhaasta päästä joka sopii hyvin monenlaiselle alustalle (kelpaako?)
joidenkien testien mukaan parhammillaan kuiten asfaltilla(!)
Puuha-Pete voi googlella etsiä netistä nuo arvostelut ja lukea jos osaa englantia.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #173 : 15.08.03 - klo: 22.34 »
Juu, täytyypä googlella ettiä. Englantikin sujuu jotenkuten.

Poissa Heikkri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #174 : 15.08.03 - klo: 22.39 »
Tukivarsien pituudet / joustovara lienee paljon pienempi kuin crossareissa -> sileämpää. Miten lienee rengaskoko ??

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #175 : 16.08.03 - klo: 00.27 »
Parisen senttiä suurempi renkaan halkaisija krossareissa.
LRP - Ei tulta ilman savua

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #176 : 16.08.03 - klo: 11.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Heikkri"
Tukivarsien pituudet / joustovara lienee paljon pienempi kuin crossareissa -> sileämpää. Miten lienee rengaskoko ??


jos nyt välttämättä haluaa samaan paikkaan ajamaan niin muistaakseni porukka on vaihtanut renkaita ja modannut koria. tukivarret ovat tosiaan lyhyemmät jotta sopivat paremmin asfaltille

Poissa Mikke

  • Tulokas
    • Profiili
Ajo alusta
« Vastaus #177 : 16.08.03 - klo: 13.08 »
Mielestäni Landmax on parhainmillaan (hauskinmillaan) Hienolla soralla ajaettaessa ja epäpuhtaalla asvaltilla;)  Ei muuta kuin hanaa vaan !! :) Ja mitä hyppyhin tulee niin en autoa ole ajamalla hajalle saanut ..Niin kauan kuin ei törmää mihinkään niin kaikki palikat on pysynyt kiinni autossani. vaikkakin olenkierrättänyt autoani nokankautta ympäri ja kylkienkautta:) Tosin koppa hieman kärsii mut ei haittaa:)
Yrittänyttä ei laiteta. :)

Poissa kekkeruusi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #178 : 16.08.03 - klo: 13.19 »
Mistä lahdesta voisi löytää, kestävävämpiä miel. kuusikolo ruuveja esim.koneeseen.Onko kellään tietoa.
No just, joo just.

Poissa Mikke

  • Tulokas
    • Profiili
Ajaa vai ajaa
« Vastaus #179 : 31.08.03 - klo: 07.49 »
Hmph Kirotut vetari käynnistimet...Ehdin niitä jo jossain kehuakkin mutta lopulta huomasin että eihän niillä tee yhtää mitää. Eli heitin koko vetari käynnistimen huitsin roskikseen ja ostin tilalle sähköstarterin joka on aivan mainio ja suht edullinen. Mitä ajamiseen tulee niin olen itse survonut meneen autollani niin että morgoonit soi..Tosin pieniä haaverieta tuli viimeksi kun olin hypyyttämässä autoani Bmx fillareille tarkoitetussa paikasssa..Eli taka kardaani meni mutkalle..(tosin sen saa viilapenkissä suoraksi) ja eturipustuksen ruuvi katos johonkin jolloin vetari meni pois paikoltaan jolloin ajot oli lopetettava siihen:( Toki kardaanin pohja levyyn paukuttaminen hieman myös häiritsi..Mutta ei pahemmin..Tosin en ole vielä kerennyt katsomaan että onko muita vaurioita tullut (esim perämurikka p*skana tms) Mutta kyllä täytyy myöntää että kyllä auto todella rajua kyytiä kestää kun ottaa huomioon että noin 20-50 hyppyä tuli tehtyä eikä tuon ihmeenpää mennyt hajalle..Niin autohan kun tippu noin 2 metristä miten sattuu kuitenkin alas ja miten sattuu...eli ei aina pyörilleen....Täytynee kun saan materiaalia kasaan niin pistää pari videoo nettiin...Ja jos joku vielä miettii että onko 1/8 koko luokka hyvä aloittelijalle niin voin suositella niissä ainakin on ?? osat sitä teko luokkaa että ei nyt ihan pienestä leviä...Kun miettii jotain 1/10 rimpuloita (ready settejä) joista ainakin on osa?? jotain muovi hirviöitä jotka ei kestä mitään....Siis itselläni on Landmax 1 ja on pelittänyt kohtuudella ja käy ja kukkuu komeesti motti on Gs 21r ja käymään lähtee kun katsoo että hehkussa on kunnolla virtaa ...toi paristo/akku hökötys mikä tuli auton mukana on ihan hirveä laite en pidä siitäkään roskiin mokoma keksintö kuuluis..Paremmin selviääkin kun  hommaa sellasen hehkun missä on hauen leuat johtojen päässä. Jolloin voi ottaa jänniteensäätimen kautta joko auton akusta tai muusta virta lähteestä sähkön.Itse olen suosinut 4.5 voltin littanoita paristoja ne on kestänyt jollain lailla eikä tulpat ole rikoontuneet. Tosin eipä sitä tarvi juuri autoa sammutella kun muistaa käydä tankaamassa sopivin väli ajoin. itse olen ajaellut parhainmillani puoli litraa yhdellä käynnistyksellä. Mutta tälläisiä tällä kertaa...Ai niiin mulla pamahti tuossa taannoin kierteet kannesta ja jouduin hommaan uuden kannen ja tilalle tuli oikeen hieno ilmeisesti landmax 2 Kansi ja on sitten todella tehokas tuohon orginelliin pyöreeseen kanteen verrattuna. Motti jähtyy todella mukavasti tuolla uudella kannella. Juu eli nyt ei sitten muuta uutta tällä kertaa.
Yrittänyttä ei laiteta. :)