Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1914270 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sleieri

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1260 : 20.06.07 - klo: 15.39 »
No sitten mä aattelin uutta koria katella kanssa.

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXNZ44&P=

Joku tuollanen kupla-kori olis hakusessa. Saako tuon helposti siihen kiinni?
Entäs saiskos tollasia mistään päin suomea?
Kun ei viittis ulkomailta yhtä koria ruveta tilaamaan.
Traxxas Stampede - Sutii ja keulii.

Poissa Maxaman

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1261 : 20.06.07 - klo: 19.16 »
Olisko stampedea vastaavaa 4wd, vai onko stampede parempi?

Poissa Sleieri

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1262 : 22.06.07 - klo: 23.17 »
Herranjestas sentään!
Sabelta ja muualta oli Rustler loppu. Hetken pohdinnan jälkeen tarttu Stampede kouraan. ;)
Aivan mahtava auto! :D
Kahdessa päivässä oon nyt ajanut 8 akullista ite tehtyä tötsänkierto-rataa hiekkakentällä,
kiipeillyt läheisillä kallioilla, ja suditellu parkkipaikalla. :)

Huippu-auto, täytyy myöntää! Ja hauska. :p
Traxxas Stampede - Sutii ja keulii.

Poissa Shooter

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1263 : 22.06.07 - klo: 23.48 »
Herranjestas sentään!
Sabelta ja muualta oli Rustler loppu. Hetken pohdinnan jälkeen tarttu Stampede kouraan. ;)
Aivan mahtava auto! :D
Kahdessa päivässä oon nyt ajanut 8 akullista ite tehtyä tötsänkierto-rataa hiekkakentällä,
kiipeillyt läheisillä kallioilla, ja suditellu parkkipaikalla. :)

Huippu-auto, täytyy myöntää! Ja hauska. :p
+1

Itselläni ollut käytössä noin kuukauden ja ajettu ehkä 10 akullista (juu juu, aikuisilla on muutakin tekemistä ja se 3 vee ei tästä kuitenkaan aivan 100% ole rattailla...).

Uskomattoman luja ja helppokäyttöinen vehje. Käytössäni siis auto RPM laakeripesillä ja laakereilla, 16 hampaisella pinjonilla, kahdella 7,2 V 3300 akulla ja laturilla.

Seuraavaksi kai pitää tilata alumiininen idle gear, RPM:n gear cover ja jokin kiva koppa...

Tilaussuunnitelmista huolimatta: so far, no problem what-so-ever...
There are some nice things you can do with your pants on.

Poissa Sleieri

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1264 : 22.06.07 - klo: 23.52 »
Mistäs ton 16-hampaisen pinjonin vois hankkia?

E: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=7801&grpid=3901 Käykö tuo siihen?
« Viimeksi muokattu: 22.06.07 - klo: 23.57 kirjoittanut Sleieri »
Traxxas Stampede - Sutii ja keulii.

Poissa Shooter

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1265 : 22.06.07 - klo: 23.56 »
Mistäs ton 16-hampaisen pinjonin vois hankkia?
no, esmes tuolta Sabelta:
http://www.sabe.fi/hobby/index.php
Sieltä ainakin omani sain auton mukana erinomaisen mukavasti, mistä kiitäntän :wink:
There are some nice things you can do with your pants on.

Poissa Sleieri

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1266 : 23.06.07 - klo: 00.12 »
Ja sitten käykö tuohon XL-5 Spedeen noi vanhemman mallin 2'2" vanteet ihan suoraan?
Traxxas Stampede - Sutii ja keulii.

Poissa Sleieri

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1267 : 26.06.07 - klo: 21.58 »
Noniin,

Päätin tossa korottaa autoa siirtämällä iskaritolppia pystympään asentoon. (Tukivarsissa olevat reiät oli sitä varten)
No sitten lähdin ulos kruisailemaan. Ensin ihmettelin, että miksiköhän ei rullaa auto yhtä hyvin kun ennen.
Siinä sitten yksi akullinen tuli ajettua, ja vaihdoin seuraavan sisään hetken huilitauon jälkeen.
Ajoin pikkuhypystä paikallisilla hiekkamontuilla, ja kas kummaa, alkoi kuulua kumma raksutus.  :shocked:

Nostin auton käteen, ja ensimmäisenä huomasin, että vetari ottaa kummaltakin puolelta kiinni tukivarsiin.
Elikkä autoa ei siis voi takapäästä korottaa.
Sitten rupesin miettimään kummaa raksutusta, ja huomasin, että renkaita pyörittäessä, on yksi kohta jossa toinen rengas ei pyöri mukana, mutta silloin moottori pyörii sen aikaa. (Vaikeasti selitetty  :lol:)

Nyt auto odottaa tuossa vaihdelaatikon avausta, ja innolla odotan mitä löytyy.
Pistän illemmalla kuvia sisällöstä.  :p


E: Noniin, enpäs pistäkkään kuvia.
Siellä oli kivi, ratteiden seassa.  :shocked:
Onneksi lopetin ajamisen heti, olisi tullut pahempaa jälkeä muuten.

Vieläkään en kyllä tajua, miten sinne kivi oli päässyt.  :huh:


« Viimeksi muokattu: 26.06.07 - klo: 22.56 kirjoittanut Sleieri »
Traxxas Stampede - Sutii ja keulii.

Poissa poika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Paina
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1268 : 27.06.07 - klo: 14.09 »
Stampeden vaihde kopassa on ala päässä reikä :cheesy:
Nykyään nimellä: Lelle

Poissa Gerbiili

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1269 : 27.06.07 - klo: 14.18 »
Eikö tossa uudemmassa versiossa oo sitä muoviläpyskää suojana ? :shocked: Ainakin mulla oli aikoinaan vanhan mallisessa sellanen muovisuoja siinä reijän kohdalla. :grin:
Powered by: Robitronic etc (Drift/Rally) and tamiya tlt-1 scale crawler

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1270 : 27.06.07 - klo: 20.58 »


Seuraavaksi kai pitää tilata alumiininen idle gear, RPM:n gear cover ja jokin kiva koppa...

Tilaussuunnitelmista huolimatta: so far, no problem what-so-ever...
[/quote]

Stampeden ja Rustlerin vakio voimansiirto kestää hyvin myös alkuperäisiä tehokkaampien moottoreiden käytön. Oma kokemus LRP:n harajattomilla ei ole tuonut mitään ongelmia "alakertaan", vaikka 8-vuotiaan liipasinsormi on ajoittain aika armoton. Alumiinista idler gearia ei tarvitse, kunhan muistaa pitää slipperyn sopivasti luistavana. Sitä varten se on olemassa. "Keulintakireänä" pitäminen sorvaa idler gearin takuuvarmasti sileäksi.
 Jos alumiinia vaihteistoon haluaa, muista vaihtaa spurriakselilta löytyvä päävetoratas muoviseen. Alkuperäinen on terästä ja se syö alumiinisen pilalle rasvauksesta huolimatta alta aikayksikön. Tämän jälkeen diffikotelon muovinen hammaskehä kuluu pilalle. Teräs - alumiini - muovi -yhdistelmä on ehkä se kaikkein hankalin yhdistelmä.

Omia kokemuksia on mm. Fastlanemachinen alumiinisesta diffikotelosta teräshammaskehällä, teräs -idleristä ja MIP:n teräsvetoakseleista: jatkuvasti saa olla laatikko auki laittamassa vaseliinia ja vääntämässä sukkaa vetareiden murrosten päälle. Kestää kyllä mutta vaatii enemmän huoltoa kuin alkuperäiset ja teräshiluilla laatikko on vieläpä melko äänekäskin. Kun edellä mainitut alumiinidiffi ja teräs-idler jo yksistään maksavat yli 70 taalaa, saa koko vaihteistoon uudet sisukset alkuperäisosilla noin 30 eurolla. Jokin aika sitten itse sirryttiin takaisin alkuperäisosiin ja hyvin on pelannut. Ainoa mitä mahdollisesti harkitsen ovat teräs -yoket vetoakselin vaihteiston puoleisiin päihin.
Tiim Lahti

Poissa Shooter

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1271 : 27.06.07 - klo: 22.16 »


Seuraavaksi kai pitää tilata alumiininen idle gear, RPM:n gear cover ja jokin kiva koppa...

Tilaussuunnitelmista huolimatta: so far, no problem what-so-ever...

Stampeden ja Rustlerin vakio voimansiirto kestää hyvin myös alkuperäisiä tehokkaampien moottoreiden käytön. Oma kokemus LRP:n harajattomilla ei ole tuonut mitään ongelmia "alakertaan", vaikka 8-vuotiaan liipasinsormi on ajoittain aika armoton. Alumiinista idler gearia ei tarvitse, kunhan muistaa pitää slipperyn sopivasti luistavana. Sitä varten se on olemassa. "Keulintakireänä" pitäminen sorvaa idler gearin takuuvarmasti sileäksi.
 Jos alumiinia vaihteistoon haluaa, muista vaihtaa spurriakselilta löytyvä päävetoratas muoviseen. Alkuperäinen on terästä ja se syö alumiinisen pilalle rasvauksesta huolimatta alta aikayksikön. Tämän jälkeen diffikotelon muovinen hammaskehä kuluu pilalle. Teräs - alumiini - muovi -yhdistelmä on ehkä se kaikkein hankalin yhdistelmä.

Omia kokemuksia on mm. Fastlanemachinen alumiinisesta diffikotelosta teräshammaskehällä, teräs -idleristä ja MIP:n teräsvetoakseleista: jatkuvasti saa olla laatikko auki laittamassa vaseliinia ja vääntämässä sukkaa vetareiden murrosten päälle. Kestää kyllä mutta vaatii enemmän huoltoa kuin alkuperäiset ja teräshiluilla laatikko on vieläpä melko äänekäskin. Kun edellä mainitut alumiinidiffi ja teräs-idler jo yksistään maksavat yli 70 taalaa, saa koko vaihteistoon uudet sisukset alkuperäisosilla noin 30 eurolla. Jokin aika sitten itse sirryttiin takaisin alkuperäisosiin ja hyvin on pelannut. Ainoa mitä mahdollisesti harkitsen ovat teräs -yoket vetoakselin vaihteiston puoleisiin päihin.
[/quote]
Ok - eipä varmaan kannata rynniä hankkimaan "päivityksiä", elleivät osoittaudu ensin tarpeellisiksi. Pitänee varmistaa tuo slipperin säätö, vaikka oma peli ei lähdenkään keulimaan oik. muuten kuin ensin peruuttamalla tai jarruttamalla ensin lähes pysähdyksiin ja linttaamalla sitten "kaasun" auki. Taidanpa vain hankkia alkuperäistä vastaavan muovisen idlerin varaosaksi ainakin näin aluksi. Kuinka tuota alkuperäistä laatikkoa muuten pitäisi / kannattaisi rasvata? Mitä öljyä laittaa ja kuinka usein tarkastaa / vaihtaa?

Tässä kun nyt kyselemään alettiin, niin entäs noiden iskareiden öljyt? Armotonta bashia ei ole autolle tiedossa, vaan vauhdikasta kurvailua ja hillittyjä hyppyjä. Jos nyt hillitön loikkimisinto iskee, niin hankin sitten siihen hommaan omat öljynsä... :tongue:

Olenhan minä näistä jotain lukenut, mutta näin nyybille suora linkkin kotomaasta saatavaan sopivaan tuotteeseen olisi aika suuri apu, kits :smiley:
There are some nice things you can do with your pants on.

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1272 : 28.06.07 - klo: 11.14 »
Ok - eipä varmaan kannata rynniä hankkimaan "päivityksiä", elleivät osoittaudu ensin tarpeellisiksi. Pitänee varmistaa tuo slipperin säätö, vaikka oma peli ei lähdenkään keulimaan oik. muuten kuin ensin peruuttamalla tai jarruttamalla ensin lähes pysähdyksiin ja linttaamalla sitten "kaasun" auki. Taidanpa vain hankkia alkuperäistä vastaavan muovisen idlerin varaosaksi ainakin näin aluksi. Kuinka tuota alkuperäistä laatikkoa muuten pitäisi / kannattaisi rasvata? Mitä öljyä laittaa ja kuinka usein tarkastaa / vaihtaa?

Tässä kun nyt kyselemään alettiin, niin entäs noiden iskareiden öljyt? Armotonta bashia ei ole autolle tiedossa, vaan vauhdikasta kurvailua ja hillittyjä hyppyjä. Jos nyt hillitön loikkimisinto iskee, niin hankin sitten siihen hommaan omat öljynsä... :tongue:

Olenhan minä näistä jotain lukenut, mutta näin nyybille suora linkkin kotomaasta saatavaan sopivaan tuotteeseen olisi aika suuri apu, kits :smiley:
[/quote]

Alkuperäisessä voimansiirrossa on sellainenkin hienous, että sitä ei juurikaan tarvitse rasvata säännöllisesti, sillä vetopyörästössä ei ole öljyä. Muovirattaat eivät rasvaa tarvitse, ainoastaan diffin sisällä tulee olla vaseliinia, samoin vetopyörästön laakereissa. Laatikkoa ei kovin usein tarvitse avata, meillä avaus on tehty ajomäärästä riippuen kerran tai pari vuodessa. (Tämä siis koskee sitä vakiota).

Traxxasin oma iskunvaimenninöljy ja vakioiskarit ovat pihasuttaukseen aivan käypäisiä. Vaimennuksen ominaisuuksia voi auton asettamissa rajoissa säätää mäntiä vaihtamalla. Iskarit itsessään ovat todennäköisesti yhdet parhaimmista muovisista vakioiskareista, mitä RTR-pakettien mukana yleensä tulee. Lisäksi korjaussarjat ovat edullisia. Yhden  törmäyksessä taipuneen männänvarren olen vaihtanut, mitään vuotoja ei ole ollut. Vertailun vuoksi olemme käyttäneet myös alumiinisia BigBore -iskareita, mutta ajossa ei eroa vakioiskareihin kyllä huomaa.
Meillä on käytössä FastlaneMachinen iskaritornit, jotka antavat enemmän mahdollisuuksia jousituksen säätämiseen: esim. jousituksen laskeminen painopisteen madaltamiseksi on helppoa.

Konservatiivisuuteen taipuvaisena "iskänä" olen tilannut lähes kaikki varaosat TowerHobbies.com -osoitteesta. Suomesta osia saa hyvin mm. Sabesta, mutta hinnat ovat luonnollisesti vähän korkeampia. Toisaalta Ameriikasta ei kannata tilata aivan pientä nyssäkkää kerralla.

Kuriositeettina mainittakoon laakereista vielä, että sen jälkeen kun viime kesänä siirryimme käyttämään pyöränlaakereina ns. laatulaakereita (Ina), ei yhtään ole tarvinnut vaihtaa. Ja kyseessä ovat alkuperäisen kokoiset laakerit.
« Viimeksi muokattu: 28.06.07 - klo: 11.35 kirjoittanut Bulvaani »
Tiim Lahti

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1273 : 28.06.07 - klo: 14.58 »
40wt öljy on iskareihin mainio jäykkyys. Itse en ainakaan tykännyt vakio 30wt öljystä/jousista, kun pomputti helposti. Vakio iskarit kyllä ovat ihan hyvät.
Käytän myös löysempiä jousia (Traxxas E-Maxin).

http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=4138
Axial SCX 10 TR

Mika R

  • Vieras
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1274 : 28.06.07 - klo: 15.06 »
Mä vein eilen hyllystä viimeisen Asson 40wt öljyn....Sanoinkin AP:lle siitä
Espoon Sabesta oli loppu sekä Asso että Losi 40wt....
Suosittua kamaa. Mut 30 ja 50 oli joten voihan sitä itse sekoittaa noista....

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1275 : 28.06.07 - klo: 18.22 »
Mikä on LRP big blok moottorin lankamäärä?(Sori offtopick)
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa bmwe21

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1276 : 28.06.07 - klo: 19.02 »
Sain tänään pojan spedeen uuden noparin kun, edellinen ei kestänytkään 7kennosta akkua, vaikka sen olisi pitänyt! Iloa kesti vajaan akullisen, kun idler gear sanoi sopimuksen irti :cry:
Kulkee kyllä ihan hyvin 7kennosella, vaikka akku on kasattu GP3300 "porakone" kennoista.
 
Mistä kannattaa ostaa pyöränlaakerit, kun siellä on vielä ne alkuperäiset liukulaakerit?
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
 "On the eight day God raised boost"

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1277 : 28.06.07 - klo: 19.25 »
Joo 40wt öljy on suosittua.
Itseltä löytyy kyllä kaikki jäykkyydet pakista, jos joskus kerkeis/innostuis kokeilemaan eri öljyjä.
Säätäminenhän on osa harrastusta  :wink:

Lrp BigBlock kone on ?? lankanen valmistajan mukaan.
Jos tiedät mikä Google on niin varmaankin löydät Lrp.n kotisivun missä on mainittu muitakin specsejä?

Kyseinen kone oli myös mulla aikoinaan ja kyllä sillä keulii kun vaan pitoa riittää, mutta silti n. 3 kertaa tehottomampi kuin Mamba Max  :lol:
Axial SCX 10 TR

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1278 : 28.06.07 - klo: 21.45 »
Mikä on LRP big blok moottorin lankamäärä?(Sori offtopick)

# Motor            Turns RPM*   Power*  max.Voltage Ball Bearings Timeable & rebuildable incl. Wires
Big Block Special  12    32.000 172W    4.8-9.6V    yes            yes                    yes

Tiim Lahti

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1279 : 28.06.07 - klo: 21.56 »
Mistä kannattaa ostaa pyöränlaakerit, kun siellä on vielä ne alkuperäiset liukulaakerit?

Jos tavalliset Kiinalaiset "rc-laakerit" kelpaavat, saa niitä lähes kaikista rc-alan kaupoista, esim Sabesta. Jos haluat välttyä jatkuvalta laakereiden uusimiselta, osta laadukkaat laakerit (Ina, FAG, SKF) jostain asiaan vihkiytyneestä laakerikaupasta. Kappalehinta laadukkailla laakereilla pyörii noin 3-5€ nurkilla. Voi tuntua kovalta, muuta lukaisepa viestini muutama rivi ylempää.
Tiim Lahti

Poissa Shooter

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1280 : 28.06.07 - klo: 21.57 »
Kertokaas mulle nyybille:
http://integy.automated-shops.com/cgi-bin/webc.cgi/st_prod.html?p_prodid=4630&p_catid=109&sid=4wSJJh1kMJp@1JX-55107550321.78
Kellään kuvaa asennettuna? Ja ennenkaikkea - mikä idea noissa on? :huh:
There are some nice things you can do with your pants on.

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1281 : 28.06.07 - klo: 22.07 »
40wt öljy on iskareihin mainio jäykkyys. Itse en ainakaan tykännyt vakio 30wt öljystä/jousista, kun pomputti helposti. Vakio iskarit kyllä ovat ihan hyvät.
Käytän myös löysempiä jousia (Traxxas E-Maxin).

Tämä on varmasti maku- ja tottumuskysymys. Kokeilin myös samaisia E-Maxin punaisia jousia ja ne toimivatkin hyvin vähempiväkisen koneen kanssa ja ajettaessa rauhallisemmin epätasaisemmassa maastossa. Kun vauhtia tulee lisää ja ajoalusta on tasaisempi, alkaa jousien pehmeys tuomaan menoon liiallista pehmeyttä ja kallistelua, joka tekee ajosta minun makuuni turhan "vellovaa". Tosin ajamme pääasiassa 2.2 truggyrenkailla, joten tässä tulee samalla vastaus myös Sleierin aikaisempaan kysymykseen renkaiden sopivuudesta.
Tiim Lahti

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1282 : 28.06.07 - klo: 22.13 »
Kertokaas mulle nyybille:
http://integy.automated-shops.com/cgi-bin/webc.cgi/st_prod.html?p_prodid=4630&p_catid=109&sid=4wSJJh1kMJp@1JX-55107550321.78
Kellään kuvaa asennettuna? Ja ennenkaikkea - mikä idea noissa on? :huh:

Ei ole kuvaa, mutta idea on siinä, että iskunvaimentimen öljytilavuutta kasvatetaan pienen lisäsäiliön avulla. Kun öljyä on suurempi määrä, ei öljyn lämpötilan pitäisi nousta kovassakaan röykytyksessä niin paljon, että lämpötilan muutos vaikuttaisi vaimennusominaisuuksiin. Ei ole omakohtaisia kokemuksia rc-käytössä.
Tiim Lahti

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1283 : 28.06.07 - klo: 23.49 »
Mistä saisi alu idleriä? Suomesta pitäisi löytyä?
(olen katsonut sabesta mutten löytänyt)
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1284 : 29.06.07 - klo: 11.22 »
http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=9408 Hobbypeople.. Sabestakin pitäis saada. jos ei sivuilta löydy niin e-maililla.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1285 : 01.07.07 - klo: 11.07 »
Millaset välit stampedeen, 13t motti. Vaikka kahdet erit, toisilla kulkee ja toisilla keulii?
« Viimeksi muokattu: 01.07.07 - klo: 11.11 kirjoittanut jeejee »
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1286 : 05.07.07 - klo: 21.31 »
Olisko kellään tietoa mistä löytyisi/voisi soveltaa Rustleriin vakiota (etu ja taka) pidemmät akselit, että voisi käyttää leveämpiä vanteita?

Poissa Charisma

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1287 : 07.07.07 - klo: 14.09 »
Onko olemassa parempaa/kestävämpää Servo Saveriä Spedeen kun tuo vakio. Edellinen kesti pari akullista sitä edellinen vähän pitempään, mutta tuntuu olevan kulutus tavaraa. Radalla/ajotavalla on tietysti merkitystä mutta kuitenkin.
Vai kannataako jättää pois ja korvata kiinteällä.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1288 : 07.07.07 - klo: 16.00 »
Ei kannata pois jättää ja paras on Kimbrough servo saver. Kestää eikä ole väljä.
Axial SCX 10 TR

Poissa Juhaz

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #1289 : 08.07.07 - klo: 22.40 »
Moro

Tälläst kyselisin että käyks ton uuen speden slipper clutch tohon vanhempaa mallii suoraa vai joutuuks sitä modaamaa jotenki?
Yokomo | GM LRP Futaba |
Tiim Lahti