Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1914304 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa samperi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4680 : 04.04.09 - klo: 12.24 »
onko vielä missään myynnissä traxxas rustlerin/stampeden uutta versiota?
http://www.traxxas.com/products/electric/rustler3705/trx_rustler3705.htm

http://www.traxxas.com/products/electric/stampede3605/trx_stampede3605.htm

"More Power, More Fun—And Now Waterproof!"
team associated 18B rtr + rpm leveämpi puskuri, mt:een renkaat ja itse tehty alum. etuiskaritorni.

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4681 : 04.04.09 - klo: 12.30 »
Eikös nuo vettäpitävät mallit ole ollu jo jonkun aikaa myynnissä? Ei niitä vanhempia kai edes myydä enää vai oonko ihan kujalla?
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa samperi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4682 : 04.04.09 - klo: 12.32 »
missä niitä sitten mydään?(suomessa)
ei ne mun mielestä tällähetkellä oo vesitiiviitä
« Viimeksi muokattu: 04.04.09 - klo: 12.37 kirjoittanut samperi »
team associated 18B rtr + rpm leveämpi puskuri, mt:een renkaat ja itse tehty alum. etuiskaritorni.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4683 : 04.04.09 - klo: 13.13 »
Kun itse tilasin auton RC-Sabelta, minulle tuli tuon mallinen koppa! Tosin ei ollut vedenpitävää laitteistoa. Minulle neuvvottiin renkaiden keskittämiseksi servon irrottamista, ja servo saverin irroittamista servosta??? Olen hieman pihalla tästä asiasta. Olen yrittänyt löytää tietoa servosaverista, onkos se siellä servon sisällä oleva moottori?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4684 : 04.04.09 - klo: 13.30 »
Kun itse tilasin auton RC-Sabelta, minulle tuli tuon mallinen koppa! Tosin ei ollut vedenpitävää laitteistoa. Minulle neuvvottiin renkaiden keskittämiseksi servon irrottamista, ja servo saverin irroittamista servosta??? Olen hieman pihalla tästä asiasta. Olen yrittänyt löytää tietoa servosaverista, onkos se siellä servon sisällä oleva moottori?


otat servon autosta irti ja sitten ruuvaat sen servo saverin irti. tämän jälkeen laitat ohjaimesta sen ohjauksen trimmin keskelle, ja sitten vain servo ja saveri takaisin kiinni.

servo saveri:

osa johon siin edessä turnbucklesit tulevat kiinni.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4685 : 04.04.09 - klo: 14.22 »
Entäs se se ohjauksen säätö siellä ohjaimen alapäässä? Tarviiko muuttaa?

EDIT: Nyt on servo pois autosta. Pitääkö tuo servokin vielä aukaista? Virrat pitää varmaan olla päällä? Ainakaan ei paljoa tarvinnut ruuvailla, koritolpat pois ja se valkoinen mätikkä alta pois ja servo irti. :angel:
« Viimeksi muokattu: 04.04.09 - klo: 14.35 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4686 : 04.04.09 - klo: 14.33 »
Entäs se se ohjauksen säätö siellä ohjaimen alapäässä? Tarviiko muuttaa?

älä niitä alapään säätöjä vääntele, anna niiden olla kuin ovat. siinä ylhäällä ohjaimessa on kaasun ja ohjauksen trimmmit, ne namiskat joita voi pyöritellä laitat ohjauksen trimmin 0 kohdalle.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4687 : 04.04.09 - klo: 14.37 »
Nyt on servo pois autosta. Pitääkö tuo servokin vielä aukaista? Virrat pitää varmaan olla päällä? Ainakaan ei paljoa tarvinnut ruuvailla, koritolpat pois ja se valkoinen mätikkä alta pois ja servo irti. angel

Katselin kuvia servo saverista, ja kuvia tuli kokonaisista servoista?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4688 : 04.04.09 - klo: 14.38 »
Speden vakioservo ainakin VXL mallissa on kyllä vaikee keskittää, kun niitä uria on servossa niin harvakseltaan. Itellä ei ainakaan onnistunu, heti käänty pyörät liikaa toiseen suuntaan, joten käytän suosiolla lähettimen trimmiä.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4689 : 04.04.09 - klo: 15.05 »
Nyt on servo pois autosta. Pitääkö tuo servokin vielä aukaista? Virrat pitää varmaan olla päällä? Ainakaan ei paljoa tarvinnut ruuvailla, koritolpat pois ja se valkoinen mätikkä alta pois ja servo irti. angel

Katselin kuvia servo saverista, ja kuvia tuli kokonaisista servoista?

se valkoinen "mötikkä" mikä siinä servossa oli kiinni on juurikin se servo saver.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4690 : 04.04.09 - klo: 15.10 »
Sitä arvelinkin. Minulla renkaat menevät vinoon, jos laitan trimmin nollaan. Katsotaan nyt.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4691 : 04.04.09 - klo: 18.06 »
MINUN mielestä ensin pitää yrittää ratkaista ongelmat itse miettimällä ja sitten vasta kysyä netistä apua kun ei kertakaikkiaan osaa!!! :police:

Kävin tänään ajelemassa hiihtokeskuksessa.
boxeista tuli hypittyä ja sen sellaista.
Ohjausservo menee vaihtoon, ko klappaa niin pirkuleesti. Ja laakereita joutuu ilmeisesti ostamaan lisää takahubeihin :grin:
Päivän saldona:
Antennin johto poikki.
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4692 : 04.04.09 - klo: 19.34 »
Tuo klappaaminen tarkoittaa varmaan sitä, että kumpikin rengas hieman eri asennossa, ja "nykii" edestakaisin? Jos tarkoittaa tuota, minullakin tekee samaan.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4693 : 04.04.09 - klo: 20.08 »
Klappi tarkottaa väljyyttä. Jos jokin klappaa niin se on senverran väljistynyt että heiluu.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4694 : 04.04.09 - klo: 20.08 »
Tuo klappaaminen tarkoittaa varmaan sitä, että kumpikin rengas hieman eri asennossa, ja "nykii" edestakaisin? Jos tarkoittaa tuota, minullakin tekee samaan.

Klappaaminen = klappia = välystä.

EDIT: Ah, JL kerkes jo..  :smiley:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa TmK*Rc

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4695 : 05.04.09 - klo: 11.59 »
ELikkä minullla meni syksyllä hajalle tuo VXL-nopari ja ajattelin ostaa nyt uuden. :p
Ajattelin ostaa sen tuolta: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSGY5&P=ML
Onko liike luotettava? Voiko tilata Suomeen? Ja onko liike Amerikassa :tongue: Ja samalla pistän lipo akun tulee: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTET3&P=ML Kuinka kauan tuolla lipo akulla ajaa? Ja onko hyvä merkki? Itse olen kuullu Venom akuista pelkkää hyvää. Ja laturiksi ajattelin: http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=27945&grpid=5018 Hyvä?

:Pahoittelen kirjoitus virheitä olen huono Äidinkielessä toivottavasti saitte selvää  :embarrassed:
Harrastus lopetettu viimeset osat myymässä pois.

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4696 : 05.04.09 - klo: 12.16 »
ELikkä minullla meni syksyllä hajalle tuo VXL-nopari ja ajattelin ostaa nyt uuden. :p
Ajattelin ostaa sen tuolta: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSGY5&P=ML
Onko liike luotettava? Voiko tilata Suomeen? Ja onko liike Amerikassa :tongue: Ja samalla pistän lipo akun tulee: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTET3&P=ML Kuinka kauan tuolla lipo akulla ajaa? Ja onko hyvä merkki? Itse olen kuullu Venom akuista pelkkää hyvää. Ja laturiksi ajattelin: http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=27945&grpid=5018 Hyvä?

:Pahoittelen kirjoitus virheitä olen huono Äidinkielessä toivottavasti saitte selvää  :embarrassed:
Liike on luotettava, mutta lipo akkuja toimittavat tietääkseni vain laivarahtina joten voipi mennä kuukausikin jos riittääkään...
hobbycitystä lipo ja accucell laturi niin selviät alle satasella niistä ja sekin liike on osoittautunut luotettavaksi ja ainakin tuo accucell 6 laturi ja flightmax sekä rhino akut ovat osoittautuneet hyviksi..
Jos ovat vaan varastossa niin tulee noin 1-2viikossa
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4697 : 05.04.09 - klo: 12.39 »
Voisinko laittaa tuohon minun Pedeen alumiinisen pohjalevyn? Ja paljoko tulisi maksamaan? Olisi mukava saada jookin 3s lipo, mutta mikään "halpis" ei mahdu autoon. :sad:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa TmK*Rc

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4698 : 05.04.09 - klo: 12.56 »
ELikkä minullla meni syksyllä hajalle tuo VXL-nopari ja ajattelin ostaa nyt uuden. :p
Ajattelin ostaa sen tuolta: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSGY5&P=ML
Onko liike luotettava? Voiko tilata Suomeen? Ja onko liike Amerikassa :tongue: Ja samalla pistän lipo akun tulee: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTET3&P=ML Kuinka kauan tuolla lipo akulla ajaa? Ja onko hyvä merkki? Itse olen kuullu Venom akuista pelkkää hyvää. Ja laturiksi ajattelin: http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=27945&grpid=5018 Hyvä?

:Pahoittelen kirjoitus virheitä olen huono Äidinkielessä toivottavasti saitte selvää  :embarrassed:
Liike on luotettava, mutta lipo akkuja toimittavat tietääkseni vain laivarahtina joten voipi mennä kuukausikin jos riittääkään...
hobbycitystä lipo ja accucell laturi niin selviät alle satasella niistä ja sekin liike on osoittautunut luotettavaksi ja ainakin tuo accucell 6 laturi ja flightmax sekä rhino akut ovat osoittautuneet hyviksi..
Jos ovat vaan varastossa niin tulee noin 1-2viikossa

Kiitoksia tosi paljon. Oisin muute odottanut Akkua turhaan ja monta äkästä viestiä olisi menny Towerhobbielle :p No pitää kokeilla nuita rhinoja. Mutta voinhan tuon noparin huoletta pistää tilaukseen ettei tarvi kuukausia odotella? Tuleeko Rhinon akkuissa koko ajan tasasta virtaa vaan ehtyykö se loppua kohden?
« Viimeksi muokattu: 05.04.09 - klo: 14.01 kirjoittanut TmK*Rc »
Harrastus lopetettu viimeset osat myymässä pois.

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4699 : 05.04.09 - klo: 16.42 »
Voisinko laittaa tuohon minun Pedeen alumiinisen pohjalevyn? Ja paljoko tulisi maksamaan? Olisi mukava saada jookin 3s lipo, mutta mikään "halpis" ei mahdu autoon. :sad:
Mikset voisi? Ainakin sitten mahtuu akutkin kyytiin  :p
VXL Stampede+slash

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4700 : 05.04.09 - klo: 17.43 »
Niin, mutta mitä tämmöinen tulisi kustantamaan? Eihän muuta osia tarvisi vaihtaa, että saa alu pohjan kiinni autoon? Ja meneekö vakio kori enää kunnolla auton päälle?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4701 : 05.04.09 - klo: 17.50 »
Siis tarkoitatko alurunkoa? hinta riippuu ihan minkä valmistajan ostat, tai voihan sen rungon myös tehdä itse.
Vakiokoppa menee jos tekee uudet reiät, mutta ei se kovin hieno ole.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4702 : 05.04.09 - klo: 18.51 »
Saa kai FLM:än runkoa ihan vakio pituisenakin?
VXL Stampede+slash

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4703 : 05.04.09 - klo: 19.00 »
Saahan sitä joo, taitaa saada kolmea eri pituutta FLM:ltä.
Suosittelisin kyllä laittamaan sen pidemmän rungon, niin tulee ajettavuutta ja akullekkin tilaa enemmän.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4704 : 05.04.09 - klo: 20.01 »
Kumpaa pidempää (ka. 3 eri pituutta :angel:) Tietäisi miten etsiä, voisihan sitä katsella ulkomailta, mutta mistä kaupasta, josta saisi vaikka lipojakin?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4705 : 05.04.09 - klo: 20.06 »
hobbycityltä lipot ja alumiininen FLM runko rc-monsterilta.

www.hobbycity.com <- lipot.
www.RC-monster.com <- runko.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa SuomiKP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4706 : 05.04.09 - klo: 20.41 »
hmmm... oks spedes se slipper cluch säädetty iha hyvi tehdasasetuksil?
schumacher Shotgun,  Traxxas Stampede vxl myynnissä 250e!!!

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4707 : 05.04.09 - klo: 21.12 »
No kuka mistäkin tykkää, mutta omasta mielestäni se oli ihan hyvä kun oli säädetty melko kireälle.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4708 : 05.04.09 - klo: 21.27 »
Tulipa tässä mieleen kysyä, että onko joku saanu spedessä teräksisen vaihteiston muusiksi?
Muovinenhan nyt menee alta aikayksikön, mutta teräksinen luulis kestävän. Itellä on ainaki tähän mennessä kestäny hyvin :smiley:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa SuomiKP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4709 : 05.04.09 - klo: 21.41 »
sama, ei mitää häikkää :D
schumacher Shotgun,  Traxxas Stampede vxl myynnissä 250e!!!