Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1914299 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JHenrikS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6420 : 17.04.10 - klo: 12.29 »
Pitääkö tossa ohjelmoinnissa ottaa jotain johtoja noparin ja moottorin väliltä irti? (ohjeissa sanotaan niin)

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6421 : 17.04.10 - klo: 12.33 »
Tee just kuten ohjeissa sanotaan. Ei oo paha ottaa liittimiä irti, vaikka ei kai välttämättä olekaan pakko.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa JHenrikS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6422 : 17.04.10 - klo: 12.38 »
Tee just kuten ohjeissa sanotaan. Ei oo paha ottaa liittimiä irti, vaikka ei kai välttämättä olekaan pakko.

Selevä. Ja voisitko vielä kertoo miten noi liittimet tosta otetaan :roll: .
Eka toi muovi tosta päältä ja sitte...?

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6423 : 17.04.10 - klo: 13.15 »
Eiköhän ne noparin ja motin väliset liittimet ole myös xl mallissa ihan vaan 4mm banaaniliittimillä, ei niistä mitään tarvi päältä kuoria. Piuhoista vaan kiinni siinä yhtymiskohassa ja kiskoo erilleen.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa JHenrikS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6424 : 17.04.10 - klo: 13.28 »
Ohjelmoinnista huolimatta auto ei kulje läheskään täysillä vaikka akku on täynnä.. Why? :huh:

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6425 : 17.04.10 - klo: 13.32 »
Ettei sulla olis siinä autossa training mode päällä. Siinä se tiputtaa tehot puoleen. Ohjekirjasta kohdasta profile selection pitäis löytyä (nimensä mukaisesti) ohjelma valikko...
.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6426 : 17.04.10 - klo: 16.23 »
Voiko vaikuttaa ajettavuuteen, kun Rustlerista lähti irti taka spoikka ja perä tuntuu koko ajan tosi levottomalta? Ite en usko, että vaikuttaa... mutta jos joku viisaampi tietäis.
.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6427 : 17.04.10 - klo: 17.37 »
Hmm.. Jos vain kuvittelet? Kaverilla ihan kunnon crossari, jossa kookas spoikka. Lähti irti, mietimme ttä vaikuttaako, ajattelimme, ettei vaikuta... No, kyllä se sitten pomppi edestakaisin se perä.

En ihan varma ole, voihan se, mutta on senverran pihasuttaus auto, että ei tuota olla koria valmiestaessa mietitty, että vaikuttaako spoikka mitään downforceen tmv.  :tongue:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6428 : 17.04.10 - klo: 18.22 »
Voiko vaikuttaa ajettavuuteen, kun Rustlerista lähti irti taka spoikka ja perä tuntuu koko ajan tosi levottomalta? Ite en usko, että vaikuttaa... mutta jos joku viisaampi tietäis.

En mitenkään pysty uskomaan, että tuo vaikuttaisi mihinkään muuhun kuin ulkonäköön. Toisaalta nämä laitteet on melko aliohjaavia, joten itse en ainakaan kaipaisi perään yhtään lisää downforcea, siksi siipi ei ole paikalleen ikinä eksynyt. Se levottomuus saattaa johtua aika monesta tekijästä. Helpoin lääke siihen lienee hiukan paksumpi öljy iskareihin. Itse käytän 45WT 3:lla reiällä. Toki jousetkaan eivät ole vakiot. Ja muutenkin oma laite on aika yliohjaavaksi säädetty (menee herkästi kylki edellä, mutta kääntyy paremmin).

Ettei vaan juuri siiven puuttuminen aiheuttaisi levottomuuden tuntoa?  :grin:
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6429 : 17.04.10 - klo: 18.28 »

Ettei vaan juuri siiven puuttuminen aiheuttaisi levottomuuden tuntoa?  :grin:
Johtunee varmastikin tuosta! :laugh: Juu, pitää laittaa jäykempää öljyä, kun nut on vakio öljyt ja keula on ainakin löysä kuin vanhan ihmisen... Tarkemmin katottuna peräkin on löysä. Asfaltilla ei tarvinut, kun pikkusen kääntää, niin pyörähti ihan heti. Ja muutenkaan ei oikein ollu tuntoa ajamiseen. Ei ollu aliohjaavuudesta tietoakaan, yliohjas vaan. Ens viikolla taidan käydä Sabesta ostamassa paremmat litkut iskareihin.
.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6430 : 17.04.10 - klo: 19.58 »
Mulla riippu ihan mielentilasta välillä vetelee auto pitkin naapurin puskia ja välillä ei mene kun suoraan.  :grin:
« Viimeksi muokattu: 17.04.10 - klo: 20.09 kirjoittanut minicrossiheppu »
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6431 : 17.04.10 - klo: 21.20 »
Ohjelmoinnista huolimatta auto ei kulje läheskään täysillä vaikka akku on täynnä.. Why? :huh:


Jos vakio xl-5 mallista kyse, niin sulla on moottori tullut tiensä päähän.
Tuo xl-5 vakio motti ei kovinkaan pitkää aikaa kestä.
Nyt joko päivität sen harjattomiin, tai ostat jonkun muun harjallisen moottorin siihen.
Ja jos ostat Traxxasin oman motin niin tuo 12T motti, vaan jos jonkun muun valmistajan harjallisen niin 17T motti.
Ei nimittäin säädin kestä kuin Traxxasin omia "12 lankaisia" moottoreita.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6432 : 18.04.10 - klo: 11.43 »
Ei nimittäin säädin kestä kuin Traxxasin omia "12 lankaisia" moottoreita.

Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin tuo Titan 12T on 550-kokoinen ja XL-5-säätimen lankarajoitukset on 540-kokoiselle moottorille 15 lankaa ja 550 kokoiselle 12 lankaa. Arviolta noin 150 sivua aiemmin tästä topicista löytyy kirjoittelua LRP Big Block -moottorista Stampedeen. Kyse on 12-lankaisesta 650-kokoisesta moottorista, joka on erittäin hyvä harjallinen moottori tähän autoon.
« Viimeksi muokattu: 18.04.10 - klo: 12.05 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6433 : 18.04.10 - klo: 11.52 »
"...LRP Big Block -moottorista Stampedeen. Kyse on 12-lankaisesta 650-kokoisesta moottorista, joka on erittäin hyvä harjaton moottori tähän autoon."
Linkki toi kylläkin harjalliseen, joten lienee typo  :tongue:
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6434 : 18.04.10 - klo: 12.06 »
Juu harjallisestahan tässä oli kyse. On omasta kalustosta nuo harjalliset vähentyneet niin vähiin ettei osaa enää edes kirjoittaa.  :smiley:
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6435 : 18.04.10 - klo: 14.20 »
Ei nimittäin säädin kestä kuin Traxxasin omia "12 lankaisia" moottoreita.

Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin tuo Titan 12T on 550-kokoinen ja XL-5-säätimen lankarajoitukset on 540-kokoiselle moottorille 15 lankaa ja 550 kokoiselle 12 lankaa. Arviolta noin 150 sivua aiemmin tästä topicista löytyy kirjoittelua LRP Big Block -moottorista Stampedeen. Kyse on 12-lankaisesta 650-kokoisesta moottorista, joka on erittäin hyvä harjallinen moottori tähän autoon.


Tuokin LRP:n moottori taitaa vain olla 14 lankainen, ja viellä pitkä kannuisempikin.
Eli edelleenkin väitän ettei XL-5 säädin kestä 12-lankaisia muita moottoreita kuin juuri tuon Traxxasin oman 550 12T moottorin.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6436 : 18.04.10 - klo: 16.43 »
Tulipa muuten rottapaavo mieleen, että ootko milloin viimeksi avannut iskarit? Siellä voi olla ilmaa, jos niitä ei ole pitkään aikaan avaanut. Sen tuntee siitä "tsjup" äänestä, kun iskarin painaa pohjaan. Jos iskarissa on paljon ilmaa, sekin aiheuttaa aikamoista poukkoilua. Öljy kannattaa myös aika-ajoin vaihtaa, varsinkin talven jäljiltä. Itellä oli vissiin päässyt kostetutta sisään --> öljy oli sellaista "löysää tahnaa" :grin:.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6437 : 18.04.10 - klo: 19.28 »
Tuokin LRP:n moottori taitaa vain olla 14 lankainen, ja viellä pitkä kannuisempikin.
Eli edelleenkin väitän ettei XL-5 säädin kestä 12-lankaisia muita moottoreita kuin juuri tuon Traxxasin oman 550 12T moottorin.

Kyllä se on 12-lankainen ja kuten kirjoitin 650-kokoinen eli pidempikannuinen, kuten on pidemmällä kannulla myös Titan 12T -moottori. XL-5 on kestänyt jo kolmessa autossa, missä itse olen tuota moottoria käyttänyt. XL-5 säädin kestää myös muiden valmistajien 550-kokoiset tai suuremmat 12-lankaiset moottorit. Älä vertaa 540-kokoisiin koneisiin, joista jo säätimen spekseissä sanotaan lankarajoitukseksi 15.

Waterproof XL-5 ESC Features

    * Innovative watersealed design
    * 15-turn motor limit for 540 size motors
    * 12-turn motor limit for 550 size motors
    * Fully-proportional forward, reverse, and braking control
    * Programmable with three drive profiles:
          o Sport Mode – Fwd / Brake / Rev
          o Race Mode – Fwd / Brake
          o Training Mode – 50% Fwd / Brake / 50% Rev
    * EZ-Set® push-button setup
    * Multi-color LED
    * Thermal shutdown protection
    * Efficient, low-loss MOSFET design
    * High-capacity heat sink
    * Smooth, high-frequency operation
    * Easy installation in Traxxas models
    * Backed by the Traxxas Lifetime Electronics warranty

Lankarajoitukset on aivan samat myös vanhemmilla ei-vesitiiviillä malleilla.

Tässä vielä tuon LRP:n Big Blockin speksit:

Specs:
  Teardown: 650 (20% longer than 540)
  Winding: 12x2
  RPM: 32.000
  Power: 172W
  Max. torque: 270Nmm
  Operating Voltage: 4.8V – 9.6V
  Timing: adjustable
  Ball bearing: yes
« Viimeksi muokattu: 18.04.10 - klo: 19.33 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6438 : 18.04.10 - klo: 19.36 »
Tulipa muuten rottapaavo mieleen, että ootko milloin viimeksi avannut iskarit? Siellä voi olla ilmaa, jos niitä ei ole pitkään aikaan avaanut. Sen tuntee siitä "tsjup" äänestä, kun iskarin painaa pohjaan. Jos iskarissa on paljon ilmaa, sekin aiheuttaa aikamoista poukkoilua. Öljy kannattaa myös aika-ajoin vaihtaa, varsinkin talven jäljiltä. Itellä oli vissiin päässyt kostetutta sisään --> öljy oli sellaista "löysää tahnaa" :grin:.
En ole ollenkaan aukaissut iskareita--> syy varmastikin siinä! Auto ostettu tammikuussa. Ja muistaakseni ainakin osasta kuuluu tuo "tsjup" ääni. Käyn tällä viikolla Sabesta hakemassa uudet litkut iskareihin. Kiitos! :kiss:
.

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6439 : 18.04.10 - klo: 20.13 »
Oli kyl hienoa ajella pitkästä aikaa 5 min. Sitte iskari alapäästä poikki :tongue: Ei millään huvittais satsata big boreihin, kattoo ny mitä tekee. Kumma kyllä että alapäästä meni kiinnitys rikki, yleensä hajoo korkit.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6440 : 18.04.10 - klo: 23.19 »
Oli kyl hienoa ajella pitkästä aikaa 5 min. Sitte iskari alapäästä poikki :tongue: Ei millään huvittais satsata big boreihin, kattoo ny mitä tekee. Kumma kyllä että alapäästä meni kiinnitys rikki, yleensä hajoo korkit.

Siis menikö iskarin runko (se harmaa osa) poikki alaosasta vai "pallolinkki" vai peräti iskarin varsi? Hiukan epäselväksi jäi. Saahan noita kaikkia erillisinäkin. Rungot ~3,5€ pari, "pallolinkit" 6kpl ~5€ ja varret ~4€. Ainoa, että noita runkoja ei sabella ole varastossa.

Uutenahan vakioiskareita ei kannata ostaa, ovat n. 20€ pari. Vrt. big boret ~30€ pari.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6441 : 19.04.10 - klo: 00.44 »
Tuokin LRP:n moottori taitaa vain olla 14 lankainen, ja viellä pitkä kannuisempikin.
Eli edelleenkin väitän ettei XL-5 säädin kestä 12-lankaisia muita moottoreita kuin juuri tuon Traxxasin oman 550 12T moottorin.

Kyllä se on 12-lankainen ja kuten kirjoitin 650-kokoinen eli pidempikannuinen, kuten on pidemmällä kannulla myös Titan 12T -moottori. XL-5 on kestänyt jo kolmessa autossa, missä itse olen tuota moottoria käyttänyt. XL-5 säädin kestää myös muiden valmistajien 550-kokoiset tai suuremmat 12-lankaiset moottorit. Älä vertaa 540-kokoisiin koneisiin, joista jo säätimen spekseissä sanotaan lankarajoitukseksi 15.



Tässä vielä tuon LRP:n Big Blockin speksit:

Specs:
  Teardown: 650 (20% longer than 540)
  Winding: 12x2
  RPM: 32.000
  Power: 172W
  Max. torque: 270Nmm
  Operating Voltage: 4.8V – 9.6V
  Timing: adjustable
  Ball bearing: yes

Lueppas nyt pingviini ajatuksella tuo minun vastaukseni.....
Tuota LRP:n pidempi kannuista ei voi verrata Traxxaksen omaan 550 12T moottoriin.
EN OLE VÄITTÄNYT ETTEI SE XL-5 NOPARI KESTÄISI TUOTA ISOMPI KANNUISTA MOOTTORIA!!!!

Eli edelleenkin väitän ettei XL-5 säädin kestä 12-lankaisia muita moottoreita kuin juuri tuon Traxxasin oman 550 12T moottorin.
Muiden valmistajien 550 kannuista moottoria käyttäessä se nopari palaa PISTE.
Jos et usko kokeile jotain muuta kuin Traxxasin 550 kokoista 12x2 mottia, ja katso miten toiminta savu pakenee siitä noparistasi.

Seuraavaksi pitää varmaan vääntä ratakiskosta, kun ei taideta rautalanka malliakaan ymmärtää?

Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6442 : 19.04.10 - klo: 01.10 »
Ja mitäs 550-kokoista 12-lankaista moottoria olet kokeillut? Itse kirjoitit alunperin ettei kestä jos ei ole vähintään 17-lankainen moottori.

Keskustelin aiheesta juniorin kanssa, joka on useamman koneen loppuun ajanut Stampedessä ja sieltä nousi esiin GM Racingin Purple Tiger 12x2, joka meillä oli Stampedessä XL-5 noparin perässä yhden kesän. Eihän tuon säätimen olisi pitänyt tuota lankarajoituksen mukaan kestää, mutta niin sillä vaan ajeltiin.

Mulle on sun rautalankas aivan sama. Itse olen sen verran montaa konetta XL-5:n perässä käyttänyt ja tiedän, että ainakaan vanhemmista versiosta ennen vesitiivistystä ei "käyttösavu" ihan vähällä pihalle tullut. Kaiken on tuo säädin kestänyt omassa käytössäni, minkä valmistaja on sille luvannut ja vähän enemmänkin.

Totuus on kuitenkin ettei siihen pelkkään lankamäärään voi tuijotaa, vaan moottorin maksimiteho on vähintään yhtä oleellinen asia.

Tämä keskustelu kai lähti kysymyksestä mikä moottori Titan 12T:n tilalle ja siihen vastaan edelleen että LRP Big Block, jos harjallisissa haluaa pysyä syystä tai toisesta. Sillä kulkupuoli pysyy samalla tasolla kuin ennenkin tai jopa paranee. Pidempi kannu kun antaa mukavasti vääntöä, mutta moottori ei silti ole alkuperäistä titania yhtään suurempi. Titanissa kun on se puhallin moottorin perässä pidentämässä sitä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6443 : 19.04.10 - klo: 13.17 »
Voisinpa varoittaa ihmisiä tekemästä samaa virhettä kuin itse tein. Älkää laittako ulkokäyttöön mitään kovaeloksoituja alumiinipinjoneita. Itse tosiaan näin tein, koska muuta ei ollut lauantaina saatavissa (en halua välittää liikkeestä huonoa kuvaa, joten nimi jää mainitsematta). Vakuuttelusta huolimatta se on 5 akullisen jälkeen niin rujossa kunnossa, että on ihme, että se on yhä 1:ssä osassa. Ja mulla on sentään kiinni suljettu ratassuoja, mutta jostain silti sellaisia ihan pikkukiviä sinne pääsee. Terästä tilalle ja taas menee :grin:. Sisällä saattaisi toimiakin ja oli se ihan mukavan hiljainen vrt. teräspinjoniin.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6444 : 19.04.10 - klo: 13.28 »
Voisinpa varoittaa ihmisiä tekemästä samaa virhettä kuin itse tein. Älkää laittako ulkokäyttöön mitään kovaeloksoituja alumiinipinjoneita. Itse tosiaan näin tein, koska muuta ei ollut lauantaina saatavissa (en halua välittää liikkeestä huonoa kuvaa, joten nimi jää mainitsematta). Vakuuttelusta huolimatta se on 5 akullisen jälkeen niin rujossa kunnossa, että on ihme, että se on yhä 1:ssä osassa. Ja mulla on sentään kiinni suljettu ratassuoja, mutta jostain silti sellaisia ihan pikkukiviä sinne pääsee. Terästä tilalle ja taas menee :grin:. Sisällä saattaisi toimiakin ja oli se ihan mukavan hiljainen vrt. teräspinjoniin.
Tänne tuli varoitus ainakin perille... Eli terästä kehiin
.

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6445 : 19.04.10 - klo: 17.16 »
Oli kyl hienoa ajella pitkästä aikaa 5 min. Sitte iskari alapäästä poikki :tongue: Ei millään huvittais satsata big boreihin, kattoo ny mitä tekee. Kumma kyllä että alapäästä meni kiinnitys rikki, yleensä hajoo korkit.

Siis menikö iskarin runko (se harmaa osa) poikki alaosasta vai "pallolinkki" vai peräti iskarin varsi? Hiukan epäselväksi jäi. Saahan noita kaikkia erillisinäkin. Rungot ~3,5€ pari, "pallolinkit" 6kpl ~5€ ja varret ~4€. Ainoa, että noita runkoja ei sabella ole varastossa.

Uutenahan vakioiskareita ei kannata ostaa, ovat n. 20€ pari. Vrt. big boret ~30€ pari.

Hmm siis se alapään osa mistä iskari kiinnitetään tukivarteen. En oo ees jaksanu ottaa selvää saako sen alaosan ruuvattua irti ja vaihdettua uuteen. Jos onnistuu ni liquidista tilaan semmosen.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6446 : 19.04.10 - klo: 19.02 »
Kyllä tuon saa tilattua uuden. Pakkauksessa toki useampi noita, mutta se pakkaus ei kallis ole. Osanumero taitaa olla 1942 tai 2742X (eri pakkauskoko).
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6447 : 19.04.10 - klo: 21.41 »
Jep. On irti ruuvattavissa, laittaa jotain paperia iskarin varren ympäri pari kierrosta ja pihdeillä kiinni. Paperia siksi jottei naarmuta vartta ja pihdit pitää paremmin. Kyseessä siis tämä osa kuten Penguin jo laittoikin.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6448 : 19.04.10 - klo: 21.50 »
Ai se on ihan tommosella, viimeks meni hermot eikä jaksanu tutkia. Kiitoksia molemmille.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6449 : 21.04.10 - klo: 11.35 »
Oisko täällä immeisillä ehdotuksia, että miten rustleriin sais viritettyä hyvän akun kiinnitys systeemin? Jouduin sitä akkukoteloa vähän muokkaamaan, kun hankin lipon, missä piuhat tulee sivusta... Ja nyt käytän jesari viritystä...
Onko ehdotuksia?
.