Juurikin niin, noissa "pikkupajojen" autoissa yleensä käytetään enemmän ja vähemmän muiden sarjavalmisteisten autojen osia (Vetoakseleita, tukivarsia, diffejä ym).
EDIT. Tarvitsisi varmaankin lisätä että epäselvissä tapauksissa tuomaristo ja ohjaajakokouksessa päätettäisiin onko auto ns sarjavalmisteinen.
Jos ohjaajakokouksessa 66% tai yli on puoltavalla kannalla, päätös siirtyisi tuomariston käsiteltäväksi, joka antaa lopullisen päätöksen.
Yleensäkkin päätökset ja epäselvät asiat voitaisiin hoitaa ensin kuljettajien keskuudessa, sitten jo päätös olisi myönteinen, annettaisiin se vasta tuomariston käsiteltäväksi.
Tuomaristona toimisi kilpailujen järjestäjät.
Tässä olisi mielestäni se hyvä puoli, että vaadittaisiin selvä enemmistö puolesta ennen kuin "häirittäisiin" tuomaristoa, eikä tulisi suurempaa kinaa kuljettajien keskuudessa.
Prosenttilukua voidaan myös muuttaa, mutta parempi että vaaditaan selvä enemmistä kuitenkin, tällöin ei olisi pahemmin nokan koputtamista kellään säännöissä (huono vaihtoehto on jos vaaditaan vain enemmistö, silloin liki puolet olisi pahimmillaan tyytymättömiä).