Noniin.
tuossa joutessani rupesin nuita akkuja kahtelemaan ja huomasin että se mikä oli ekana ajaessa niin se
haisi liitinpäästä voimakkaasti jollekkin akkuhappo-tärpätti sekoitukselle joten se taitaa nyt jäädä pois käytöstä
toisessa on vaan tinausten kohdalla muutama sulanut kohta ja muuten normaalin oloinen.
kummatkaan ei ole pullistuneita ja toinenkin painu takaisin kasaan kun oli lipopussissa ollut jäähtymässä.
tässä muutama mittatulos akkujen jännitteistä:
ensimmäinen joka pullistui ja haisee
9,87v,1kenno 3.33,toka 3.24,kolmas 3.3
toinen joka ei pullistunut ja on normaalin näköinen reikiä lukuunottamatta.
11.59, 1kenno 3.86, 2kenno3.87, 3kenno3.86
pitääpä teippailla ja varovasti sitten kokeilla latailla sitä akkua kun toinen pääsee hävitykseen
ja nopari haisee pahasti sille sulaneelle muoville että taidan tyytyä ostamaan uuden ja ottaa opiksi