Noh, "driver" muistaa seuraavalla kerralla kiristää ne saranatappien pidikkeiden ruuvit kunnolla, niin ei pääse tukivarsi karkaamaan sisäpäästään.
tai sitten poraat reiät niihin RMV:n muovipalikoihin, siten että tapit tulevat niistä läpi, ja käytät vakioita, tai K-Factoryn tappeja, jotka ovat pidempiä, ja täten hyötynä on nopea säädettävyys ja sama luotettavuus säilyy.
Driverin kootut mekkausmokat
Treeneissä 2 kertaa kone irti kesken ajon.
Akun johto poikki ja auto karkaa kisoissa.
Laakerit leikkaa kiinni ("ei ollut työkalua millä avata" Suree...)
Renkaatkin karanneet pari kertaa treeneissä.
Noh, ei se mitään, tommonen mäkin olin kun mä harjoittelin.
Ja jottei "kukaan" pahoita mieltään niin tässä kohtaa on sitten iso hymiö ja yllä oleva teksti oli täyttä läppää tai jotain.
- Hount