Nyt on autoon tehty ekat oikein säädötkin ja liikkeelle lähdettiin kopioimalla Alin tekemiä säätöjä, eli:
Edessä:
Iskari öljy...........60wt
Iskari mäntä.......vakio
Jousi..................vakio
Iskarin asento.....ulkona iskaritornissa.. ulkona tukivarressa
droop.................? <- mikä on droop?
Vakaaja..............ei ole
Maavara.............10mm
ackerman...........keskimmäinen reikä
camber..............- jotakin
Haritus............... on
diffi.....................80000
Keskellä:
Jarrut................hiilikuitulevy, metalliset vakiopalat
Jarrusäätö............jarru pohjassa asfaltilla ei mene renkaat lukkoon, mutta hidastuu hyvin.
Välitys..............15/18t kello
Takana:
Iskariöljy...........70wt
mäntä...............vakio
Jousi.................vakio
Iskarin asento....uloin iskaritornissa.. uloin tukivarressa
Iskarin pituus.....normi
droop................? kuten yllä...
Vakaaja............ei ole
maavara...........10
akseliväli...........vakio
camber linkki.....pitääpä tarkistaa :p
camber............. - miiinusta on joo...
auraus...............vakiopala
diffi...................30000
Tulppana oli Mc Coy 59 lämmöt noin 110-115 astetta. Kaikki kansiprikat paikallaan ja fuilina PSR 16%.
Renkaat oli SP Racing soft tai medium, tarkkaa tietoa ei ole, mutta toimivat hyvin ja pitkään ovat kestäneet...
Kori on BMW.
Näillä säädöillä ajo oli ~
helppoa jos sitä nyt jotenkin pitäisi kuvailla. Käytös oli ainakin paljon parempaa mitä vakiona.
Muutoksia mitä aion tehdä on välityksiin 15/
19, iskareihin ainakin 70/80 tai 80/90 (e/t). Lisäksi pitänee hommata ja kokeilla kallistuksen vakaimet eteen ja taakse, sekä rungon jäykistin eteen.