Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Riku.F

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11
181
´Niin rahalla mä tosta selviän.. varmaan ostan ens kesäksi uuden mosan kuitenkin. Mut silti kannattaako nyt sitten hankkia vain sellainen moottori jonka maahantuontia ei todennäköisesti lopeteta jos koneella haluaa ajaa pidempään kuin yhden kauden?

182
joo toi on kyl  ainakin mulle huonompi juttu. Kun just ostin uuni tuoreen Werksin koneen. ja varakone novarossikin poistuu..

183
+1

184
Tulipa itsekkin tilattua läjä viimekauden kisakumeja.. no kai ne kaikki tulee käytettyä. Ellei sitte se sweepin rengas tai joku muu seos osoittaudu paljon nopeammaksi. Joka minun tuurilla todennäköisesti tapahtuu.  En kyllä ymmärrä miksi hyväksi todettu piti muuttaa. No mutta budjettia kasvattamalla tämäkin ehkä jo osin hoituu hoituu. Mistä ihmiset meinaavat hankkia noita eri vaihtoehtoja. olisi todella mukavaa kuulla. Niin ja en huomannut säännöissä olevan mainintaa pito-aineista.

185
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 31.12.11 - klo: 10.04 »
eikös sinne ensiö puolelle mieluummin.. itse en näiden vehkeiden tekniikasta juuri tiedä mut tollaisen kommentin nyt kuitenkin laitoin. anteeksi jos todella tyhmä.

186
Sähköautot / Vs: 200mm GT
« : 30.12.11 - klo: 17.54 »
laitapas nyt ne säädettävät linkit niin pääset hieromaan camber kulmia :wink: kokeile vaikka 1.5 eteen ja 2 astetta taakse.

187
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 21.12.11 - klo: 16.06 »
Itsellä TT:n SledgeHammer joka tosin nitrohirmu. Tähän asti olen ajellut ilman minkään asteen ongelmaa.
Ja riemua on riittänyt. Auto tosin on varmaankin hyvin erillainen rakenteeltaan verrattuna tuohon sähköversioon.

188
Sähköautot / Vs: 200mm GT
« : 20.12.11 - klo: 16.47 »
kai ne kisavehkeet on sit erikseen..  siisti kori mun mielestä :cool:
niin moni lankainen kone sul on kiinni tossa?

189
Vapaa keskustelu / Vs: Sähkötyökalut
« : 17.12.11 - klo: 08.38 »
itse kans pitkään juotin johdot ym.. muut perus kolveilla. Sit tuli ostettua Bebekistä tollanen juotos asema 70e. Jossa säädettävä kärjenlämpötila 450C asti. ja kyllä oli niin erillaista tehdä hommia sillä.. juottaminen sujuu kuin itsestään ja jälki on aina hyvää. Ja sit jos hankkii Clas ohlsonilta esim halpis dremelin niin kuittit kantsii skannailla koneelle talteen. Ainakin itsellä käyttöä on niin paljon että 2v. takuuseen olen monta laitetta vaihtanut uusiin.

190
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 15.12.11 - klo: 19.45 »
laitampa vielä toisen otoksen kisapäivältä.

191
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 15.12.11 - klo: 19.39 »
aivan oikein.. :wink:  kyseinen kori on maalattu mastonin metallic maalilla.  maali on pysynyt todella hyvin, ainoastaan renkaat ovat hanganneet pienet jäljet.

192
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 14.12.11 - klo: 21.08 »
Kesäinen kuva..

193
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 13.12.11 - klo: 18.36 »
mietin tässä et tuleekohan tätä kittiä suomeen  INFERNO GT2 KIT with SIRIO S24T Engine INFERNO GT2 KIT Sirio S24T Moottori  (http://homepage1.nifty.com/ishiimokei/english/ground/car_engine/ky_infeno_gt.htm)

194
Yleinen keskustelu / Vs: Maalin väri hakusessa
« : 09.12.11 - klo: 18.34 »
joo sraylla toki.  itse ostin tietonikkarista RCC honda orange 945(spray) värin joka on suht lähellä hakemaasi sävyä.

195
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 08.12.11 - klo: 22.20 »
olisi kiinnostanut tietää minkälainen offset noissa kyöstin orkkis vanteissa on.
viitsisikö joku mitata ja valaista minua.

196
Tuohon otsikkoon voisi päivittää myös SC muiden lisäksi.
Itselle auto tuli juuri. Iskareita olen ekana purkanu ja oljyjä vaihdellu ja kokeillu eri jousia ihan vaan testi mielessä.
seuraavana sitten varmaan diffien purku ja öljtyjen täyttö ja ja kenties tiivisteiden teko. tai sitten ei. autossa on spider diffit, katsotaan onko tiivisteet. Nyt kysyisinkin minkävahvuiset diffiöljyt olisivat hyvät. Autolla tullaan ajamaan tod.näk. laattalattialla sisällä.

197
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 06.12.11 - klo: 20.58 »
autona on lrp:n blast sc..  offsetiksi mittailin 10mm

198
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 06.12.11 - klo: 19.29 »
mitkä vanteet käyvät team-c corri renkaisiin?.

199
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 26.11.11 - klo: 22.45 »
Kyllä. Malli oli kyllä muistaakseni top cat. eli catin halvempi versio siis neliveto hihnalla. laakerit olivat liukumalliset ja slipperi puuttui. ostin sen prohobbystä joskus 90 luvun alku puolella.   

200
Dm-one olis kiva peli. tänne menis ainakin yksi kaupaksi. ja läjä em. mainitun auton osia. jään uteliaana odottelee miten käy.

201
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 26.11.11 - klo: 17.33 »
komee vehje. mul oli kans toi sama Escortin kori paitsi et siinä oli etu jtaka puskurit ruuveilla kiinni. tuli shumacherin top kat touring auto paketissa.

202
Polttisautot / Vs: 1/10 polttistouring (TP-10)
« : 23.11.11 - klo: 15.25 »
joo terve tuloa vaan lajin pariin.. :angry:

203
Polttisautot / Vs: Polttoaineista?
« : 21.11.11 - klo: 16.28 »
onko saxo polttoaineessa rissaa. jos ei niin onko se silti laatu tavaraa?

204
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 20.11.11 - klo: 13.35 »
Mä olisin kans kiinnostunut ostamaan lyhyen R2 audin korin.

205
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.11.11 - klo: 17.17 »
niinpäs onkin. Mietin jonkin uuden korin hankkimista.. esim calsonic nissan jotenkin kiinnostaa tykkään kun on niin Race car..  tai sitten sama kun sulla. siinä on kans jotain raakaa voimaa uhkuva tyyli.

206
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.11.11 - klo: 15.46 »
mä ostin sen suomesta tuolta myydään palstalta jokin aikaa sitten. Siis kone on uusi käyttämätön tehtaan paketissa. Kone on siis se ainoa sallittu werks. Eli Werks Racing B5 .21 Teamline Competition, hae tolla niin löydät. hinta joku 199$ Amainissa.  Mä olisin kiinnostunut ostamaan sulta vaikka yhden kierroksen niita renkaita. Leveät taka nakit olis kyl makeet.

207
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 18.11.11 - klo: 18.20 »
joo mulla kans modattu vanha akseli igw008 kanssa.  ajoin viime kaudella pari kisaa sellaisella kyoshon 2 pailaisella kytkimellä ja tykkäsin kun auto hyökkäsi selvästi rajummin.  mut nykyään 3 palaisella.  siinä JQ:n mustat alupalat jotka on älyttömän pitkä ikäiset.. suosittelen.  Ajattelin kokeilla laittaa eteen tactyl diffin. mut niistä jarruista vielä, laita acret ja niiden kanssa esim:    01.IFW330

208
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 18.11.11 - klo: 17.50 »
joo hieno homma saada vähän niinkuin tiimi kaveri. sama werksin pilli itselläkin. keksin mainion "putken jatkeen" jolla ei varmasti vaikuta moottorin toimintaan mutta se oleellinen takarenkaan puhtaana pito onnistuu. sun kannattaa hommaa siihen kyöstin tai jonkun muun merkin sellaiset liimatut jarrupalat ja tietty levy. niin kyllä toimii. kouvolassa 30min finaalissa toimi alusta loppuun aivan tasaisesti. ehkä sulla jo onkin mut kunhan mainitsin.

209
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 18.11.11 - klo: 15.45 »
niin siis onko sul igt 1 vai 2.  vai molemmat. mä ajoin ykkös versiolla ainoana kuskina. enkä varmaan vaihda vieläkään. ensi kauden koneeksi hommasin werks b5 moottorin. ja olen myös vaihtanut etupään jousituksen pivot tyyppiseen. pystyy sit ainakin säätää caster kulmaa. tulipa tossa maalattuu BMW M3 korikin kameleontti väreillä rally game "luokkaan". vielä olis tarkoitus tilata yksiosainen moottoripukki.

210
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.11.11 - klo: 20.16 »
On se ihan kiukkuisen näköinen :wink:

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11