Alkoi nyt mietityttämään, että miksi valmistaja ei suojalakkauta säätimiä suoraan tehtaalla? Joku pointti siinä varmasti on miksi sitä ei tehdä, voiko se vaikuttaa säätimen toimivuuteen vai mikä on asian ydin? Tuskin ainakaan käsketään itse sitä tekemään, silloinhan takuu raukeaa välittömästi.
Eli löytyykö tälläiseen pointiin vastausta?
Eikös tuo suojaus ole silloin ajankohtaista, kun ajetaan kosteissa olosuhteissa, esim. vesisateella, tai lumikin on toki oma riskinsä ilman kunnollisia suojia. Miten asia sitten onkaan?
Itselläni meni taannoin Bk Warrior 70A säädin rikki, kun tuli ajettua 81A moottorilla, mutta siitä olen jo oppinut ja nyt ei mene mikään rikki, toki sähkövempeleistä ei koskaan voi olla varma...
Nyt tuo rikkinäinen säädin kuitenkin lähti bk:n tehtaalle ja konkat ainakin vaihdetaan, samalla menee pari akselitonta mottia korjattavaksi...