Palaan hieman noihin lämpöongelmiin joita on tässä käsitelty parin sivun verran taaksepäin,
päätin ajan kuluksi purkaa etupään kun tuntu toi kardaani vähän liikkuvan etupäässä ja huomasin että laakerit joita 2kpl(6x12x4) oli kulunu, siitä keskimmäisestä ei ollu kuin ulkokuori enään jäljellä!
siitähän tuo lämpeneminen voisi johtua kun se liikku jonkin verran niin tekee turhaa työtä varmaan moottorikin, ja lisäksi etudiffissä on aikas karmeen paksua litkua, tartteeko sen olla niin paksua että jos pyörittelee akseleita erisuuntiin niin pitää ihan vääntääkkin ? takapäässä vastaava osa pyöri ihan siististi.
kuinka paljon lämpenemistä noin muuten aiheuttaa vanhat osat, esim. kaikkien pyörien tuennat, ja itse alatukivarren löysyys liitoskohdasta(takana ainakin vähän kulumaa siinä "pohjalevyn kiinnityksessä" jonka toisella puolella oli suspension pin poikkikin) ?
käsissä kaikki tuntuis pyörivän ihan nätisti mutta mietin just tommosta että paljonko eri osien ns. turha heiluminen vaikuttaa koneen lämpöön.